Eski-kermen leírása fotó térkép hogyan lehet árkategória koordinátákat elérni, kirándulások - mindent

Leírás Cave City Eski-Kermen

Eski-Kermen, ami lefordítva azt jelenti: „fallal körülvett város”, egy erődítmény város, jól megőrzött templomok és más épületek, nem messze Bakhchisarai. Területe hatalmas, a területen mintegy 300 barlang található. Legtöbbjüknek nem volt szükségük a legcsekélyebb emberi beavatkozásra, és ideális természeti erődítmény volt, egyesek mesterséges falakkal egészültek ki.

A Fortress Eski-Kermen, láthatjuk a régi barlangok elszállásolására átalakított, magtárak, templomok és kémények, minden harmonizál a környező természet. Az öntözőrendszer maradványait a területen belül találták meg. Innen még egy erőd - Chatyr-Dag látható. Olyan sok olyan földalatti barlang és egyéb helyiség van, amelyet egy nap alatt nem lehet megkerülni. Azonban, sajnos, sok ez a sokszínűség középkori emlékek már elpusztult természeti erők és már nem érhető el a túrák.

Nem messze a fallal körülvett város egyik forrása a kristálytiszta víz, az egyetlen a környéken. Eski-Kermen egy olyan hely, ahol lehet sétálni a kanyargós hegyi ösvény, körülnézve a régi megjelenés hatalmas épületek, kutak, és fedezze fel a föld alatti barlangok és egyszerűen élvezze az egyedülálló jellege a Krím-félszigeten.

Hasznos információk

Munkaidő:

9-00-től 17-00-ig, a pénztárca a 9-00-től 16-00-ig működik. A nehéz időjárási körülmények között a pénzosztályok nem működnek.

Elhelyezkedés:

Tour Szervezők: +7 (36554) 4-76-40, +7 (978) 835-48-51 (hívások 9-00 és 17-30)

Az együttműködési kérdésekről: +7 (36554) 5-08-06;

Személyzeti osztály: +7 (36554) 4-77-03.

Árak Cave City Eski-Kermen

Felnőtteknek: belépőjegy - 100 rubel, kirándulójegy - 100 rubel

16-18 éves gyerekek, diákok és nyugdíjasok: belépőjegy - 50 rubel, kirándulójegy - 100 rubel

Egyéni kirándulási szolgáltatás: 1500 rubel (maximum 10 főig).

Kedvezmények és előnyök:

Ingyenes látogatás a barlangvárosba folyamatosan:

• a Nagy Honvédő Háború veteránjai;
  • 16 év alatti gyermekek;
  • az árvák és a gyermekek szülői gondozás nélkül elhagyott gyermekei,
  • akik árvaházak és bentlakásos iskolák tanulói;
  • az 1 és 2 csoportba tartozó rokkantak számára;
  • az 1 és 2 csoport érvénytelen személyek kísérője számára;
  • A Szovjetunió hősöké;
  • Az Orosz Föderáció hősök és a velük azonosított személyek;
  • a Dicsőség rendjének teljes lovagjai;
  • katonai szolgálatot teljesítő katonai szolgálatok;
  • a koncentrációs táborok egykori fogvatartói és a fasiszták és szövetségeseik által a Nagy Honvédő Háború idején létrehozott kényszermunkás helyek;
  • múzeumi alkalmazottak;
  • a 7 és 14 év közötti gyermekek csoportjának vezetője - 10 fiatalkorú turistának, 14-18 éves korig - 15 fiatalkorú turistához;
  • idegenvezető (a vezető), tájékoztatások tolmács, decertified a létrehozott Minisztérium Resorts és Idegenforgalmi Krím rendezés kísérő szervezett csoport a turisták (turisták);
  • az Orosz Föderáció hivatalos delegációi és más országok, a jelentős nemzetközi és nemzeti rendezvények résztvevői a Bolgár Kulturális Minisztériummal egyetértésben;
  • az ellenségeskedések résztvevői;
  • résztvevői info-túrák az alanyok a turizmus Köztársaság Krímben, régiók, az Orosz Föderáció, valamint a közeli és távoli külföldön javaslata alapján a Minisztérium Resorts és Idegenforgalmi Köztársaság Krím és a koordinációt a Kulturális Minisztérium Köztársaság Krím-félszigeten.

A hónap minden első hétfõjén egyszer:

• tizennyolc év alatti személyek;
  • a főbb oktatási szakmai programokban tanulók;
  • nagy családok (három vagy több 18 év alatti gyermek).

Hogyan juthat el a Cave City Eski-Kermenhez?

Hogyan juthat el az Evpatoria magán közlekedéssel:

Kövesse az útvonal Yevpatoriya, Saki, a P25 / P25 út felé T0104 / T0104, Szevasztopol az index (miután Saki), jobbra és menjen tovább a T0104 / T0106 irányába Szevasztopol.

Elérte a Vilino, balra a második kijárat felé örömteli, majd jobbra és tovább irányába Bakhchisarai, akkor T2702 és a kereszteződésekben egy sort H06, jobbra, és kövesse az út lefelé a H06.

A vasút és a falu előtt. Lilac forduljon balra és kövesse a T0117-et.

4 km után, a községtől. Tank Forduljon jobbra a T0105-re. A Vörös Poppy falu előtt forduljon jobbra az aszfaltút mentén, majd jobbra jobbra fordulva, a Kholmovka falu után.

Mielőtt elérték az utóbbi, forduljon balra a szilárd burkolatú út sokkal rosszabb, ami vezet, hogy a karrier, amely előtt meg kell jobbra fordulni a borítóján lemez és megy a kerítés a magán gazdaságban.

Itt balra fordulva a völgybe, és közepén megnyitja az Eski-Kermen fennsík északi részét.

Az Esk-Kermen Evpatoria-barlang városa távolsága 114 km, az időtartam 2 óra.

Hogyan érhető el magánszállással Simferopolból:

Kövesse a H06 autópályát déli irányban a Szimferopol-Szevasztopol autópálya mentén.

Miután elérte Bakhchisarai-t, egy körben vegye az első kijáratot, és folytassa a H06-ot.

A vasút és a falu előtt. Lilac forduljon balra és kövesse a T0117-et. 4 km után, a községtől. Tank Forduljon jobbra a T0105-re. A Vörös Poppy falu előtt forduljon jobbra az aszfaltút mentén, majd jobbra jobbra, Kholmovka falu után.

Itt forduljon balra a völgybe, és a központ közepén megnyitja az Eski-Kermen fennsík északi részét.

A távolság Simferopol - barlang város Kachi-Kalon 56 km, időtartama 54 perc.

Hogyan juthat el az Evpatoria buszjáratával:

A legjobb megoldás. Zalesnoe, ahonnan a 3-4 km-re lévő Eski-Kermen déli része felé haladva a barlangi város legnépszerűbb útja. Vagy s. A domb, ahonnan az út mentén mintegy 6-7 km hosszúságú délnyugati irányba. Ezt úgy tekintik a legérdekesebbnek.

1. A buszpályaudvarról az Evpatoria buszok a Bakhchisaray-ba (2-es buszmegálló) mennek. Itt változtatni kell a buszokat Khmelnitsky és Native irányába. El kell menned. Zalesnoe vagy a. Vörös Poppy. Innen túrázási útvonalak mutatókkal a barlangvárosba. -Tól. Az erdészet kb. 4 km-re van a falutól. A Piros Poppy mintegy 6,5 km-re található.

Az utazás 3,5 órát vesz igénybe.

2. Az Evpatoria buszpályaudvarról az elején meg kell érkeznie Szimferopolba. Az állomás térről a 38-as buszra (20 perc) a "Zapadnaya" buszmegállóhoz kell jutnia. Az alábbiakban az Eski-Kermen barlangvárosához jutunk.

Hogyan juthat el busszal Simferopolból:

A "Zapadnaya" buszpályaudvarról (utcai Sevastopolskaya, ház 243) közvetlen buszok mennek Khmelnitskybe és a Nativebe. El kell menned. Zalesnoe vagy a. Vörös Poppy. Innen túrázási útvonalak mutatókkal a barlangvárosba. -Tól. Az erdészet kb. 4 km-re van a falutól. A Piros Poppy mintegy 6,5 km-re található.

Az utazás körülbelül 2, 5 óra.