Poltava útról Crimea felé vonszolva, vonattal és autózással

Miután a fennmaradó döntésem, hogy elmentem a kedvenc Krímemre, elkezdtem keresni egy utat.

Hogyan jutottunk el a krími határhoz?

Az interneten a hírek a költségek egy közvetlen busz 600 UAH. hogy Szimferopol teljesen csalódott. A blablakar oldalra tekintve azonos árat találtam. De a vágy, hogy pénzt takarít meg az utazás ne hagyj el, így néztem a helyszínen az ukrán vasút és elkezdte keresni a vonatok, hogy fut a maximális a Krím-félszigeten.

Találtam egy olcsó vonat Kharkiv - Khersonba amely Poltava az Novoolekseevki érhető el mindössze 120 hrivnya Természetesen a transzplantáció után Novoolekseevki kényelmetlenséget okozhat. De a buszok nem bírja a hosszú utazások próbálja kiválasztani a vonatot.

Az éjszakai vonat kitűnő menni, szinte semmi kipukkanás, lefekvés, aludt, és a helyén van.

Novoilekseevkába érkeztünk reggel hétkor. Dima azonnal váltott hrivnya az állomáson a rubel, és úgy döntöttem, hogy változtatni a dollár a Krím-félszigeten.

Megtanultuk a Novo-Alekseyevkától Chongarig tartó vonat nehézkes ütemtervét, az egyik már elkésett, a második az estig várja. Bár a Chongar buszok gyakran futnak, amelynek költsége 15-20 UAH. és a taxisok szállítására 60 UAH. De még mindig a nagy hátizsákokkal mentünk a pálya irányába, hogy elkapjunk egy kört. Gyorsan felkeltettük az úton egy taxisszemélyt, aki a pénz állapota miatt nem vitt el pénzt tőlünk, mivel azt mondtuk, hogy búvárkodás voltunk. De kollégái hosszú ideig keresztre feszítették, milyen nagylelkű és kedves, és segíti az utazókat.

A Chongar ellenőrző ponttól az orosz ellenőrzőpontig

Amikor eljutottak az ukrán "Chongar" ellenőrzőpontba, hosszú sorban láttak, semmi köze nem volt ahhoz, hogy elfoglalja a helyet. Egy-két és fél órát töltött, lassú felvonulás közben két öreg nőt segített, a hő elviselhetetlen volt. És a kettőnek volt az a ravaszsága, hogy megtévessze magát előttünk.

A sorban álló emberek különbözőek, némelyek csöndben hiányoztak a botrány elkerülése érdekében, és vannak olyanok, akik majdnem harcban nyerték meg a helyüket a tömegben. Cirkusz egy szóval.

Elérkeztünk az ellenőrökhöz, gyorsan válaszoltak néhány kérdésre, nem kértek semmit. És folytatta. Az orosz és az ukrán határ közötti út kb. 4,5 km, így sok ember használja a buszot. Folyton gyalogoltunk, a nyüzsgő nap alatt egy karosszéria húzta az autókat, az orosz határtól vízi autókat vontattak azok számára, akik szeretnének.

Félúton úgy döntöttünk, hogy enni és elpusztítani az ételt. Amikor az orosz határhoz érkeztek, a busz felhúzódott, és az utasok közül sokan észrevettünk, és azokkal, akikkel az előző sorban voltunk. Átvették az orosz vámhivatal helyét, és bevándorló migránsokat vittek át kitölteni.

A környező emberek már hosszú ideje összefonódtak egymással. Időközben a szerencsétlen érzés nem hagyta el az ellenőrző pontot. Mindkét oldalán két sorban szögesdrót, sok darázs, egy érzés, mint valami koncentrációs táborban. A sor meglepő módon gyorsabban haladt, talán csak sok embert töltöttünk át, és hátrahagyott.

40 perc alatt már kommunikáltunk az orosz határőrökkel, és amint elhagyta ezt a vámházat Ukrajnában. Néhányan kérték, hogy kicsomagolják a dolgokat, bemutassák a tartalmat, valahol a kutyák szimatolták a tiltott tárgyakat.

A határtól Simeizig Alushta-on keresztül

És kimentünk, és nem volt időm arra, hogy elmozduljunk a helyzetből, amikor egy szép lány fordult hozzánk az ukrán vámügyekkel kapcsolatban. Válaszolunk, és utána egy ajánlatot követett, hogy lovagoljon. Könnyen beleegyeztünk, és csak bejutottunk az autóba, és elkezdtünk, amikor összeütközött a kopogás. Az autó tulajdonosa ideges volt, mentünk egy ember segítségére, és tudomásunkra jutott, hogy a kár nem veszélyes. Ismét elindultak, és egy szellőnyel már felé indultak Aluhtához, megosztották benyomásukat az út mentén.

A lány küldte fiát a férjével a szülőföldjére Kijevben, van egy szállodai üzletük Alushta-ban, szerencsénk volt, hogy találkoztunk vele.

Alushta-ban megváltoztattam a pénz egy részét rubelre, 100 dollárt kijött 6,000 ezer rubel. Sajnáltam, hogy nem csináltam otthon, hanem nyereségesebb lenne. Aztán leültünk a trolibuszra, és Jaltához vezettünk. Jaltában Simeizbe minibuszba költöztek, és hat órakor még ott voltak. És hálás vagyok mindenkinek, aki vezetett bennünket, új történeteket és egy barátomat, aki támogatott az én választott útvonalon.

Poltava útról Crimea felé vonszolva, vonattal és autózással

Fejosziába mentünk egy közvetlen vonattal Minszkből. Nagyon kényelmes, nem transzplantáltak, a Minszki központi állomáson ültek, ettek, aludtak és kimásztak Feodosia partjain.