Dmitrij Kuzenyatkin

Hello mindenkinek! A nevem Dmitry Kuzenyatkin, műsorvezető, szórakoztató és mozi Szentpétervárból. Ha ezt a cikket olvasod, akkor vagy nagyon fontos eseményed van, vagy álmodsz róla, hogy ez volt a legfényesebb és legemlékezetesebb!

Maria Lipatnikova

Hogyan hozzunk létre egy esküvői képet egy párról.
Esküvői kép az ötlettől a megvalósításig.

Darius Bikbaeva

A kijárati regisztráció az esküvő legszebb és érzelmileg feltöltött pillanata.
Ez az a pillanat, amikor a szerelmesek, szemmel nézve, egymásnak mondják a közös jövőnek "igen".

Utazás gyerekekkel! Személytől.

Hello mindenkinek!
Már 9 hónapja vagyok, mert egy gyönyörű baba anyja vagyok! Az életben sok változás történt: teljesen megváltoztatta az, hogy a nap, és teljesen elpárolgott fogalma személyes idő, én kevesebb, mint lenni az irodában „Wedding Guide” kezdett újra dolgozni éjjel egy takaró és egy csésze menta tea, megtanultam lovagolni tömegközlekedés, lett egy séta az utcán, és rettenetesen beleszeretett a latte. És ez csak a változásom része.

Azonnal jegyezd fel: minden anyának megvannak a saját véleményei a csecsemőjével kapcsolatos bármely kérdésben, és ez száz százalékos igaz! Csak te ismered a gyereket, és csak akkor döntesz, hogyan lehet vele és hol! Minden, amit itt írok, a személyes tapasztalatokból! Nem állítom meg a beleegyezését vagy megcáfolását, osztom, mert minden nap kérdésekkel írom: "El kell-e járnom a baba útján, és hol?"

Nem volt kórháza a szállítás előtt, és a rendeletem pontosan három hétig tartott! És ez az én vágyam! Nem kell egy dajka (még), és nincs működő család, alig várja, hogy üljön le a finom (bár számítanak rá 😉), a férjem minden alkalommal a munka, és utána hetente 3-4 alkalommal a képzésben. Szerintem sok anya meg fogja érteni ügyeim valós helyzetét!

Annak ellenére, hogy a család és az én családom különféle okok miatt utazik személyesen. Ezért 9 hónapja Misha háromszor külföldön látogatott, négyszer Jekatyerinburgban, Szentpéterváron, sokszor a községben 170 km-re a háztól.

Hogyan kezdtünk utazni?

Utazás gyermekével személyes tapasztalatból - Kozic Olga

Első utazásaink, mint sokan, a faluból 150 km-re a házból történtek. Misha 2 hónapos volt.
Ez talán a legegyszerűbb idő! A babanak enni, aludnia, és csak egy kicsit ébren kell maradnia! Az ilyen utakra az autóban minimumra van szüksége: sok friss levegő, kevesebb ember és nyugalom! Mindig megállhatsz és sétálhatsz a babával! Nem fogok sokat írni egy ilyen lépésről. Nem kell félni, a legfontosabb az, hogy a baba legyen egészséges és teljes, és kényelmesebb volt, ha a baba nem a bölcsőben, hanem a babakocsi dobozában vezetné. A pántok is rögzítik, és a baba csendes és otthonos. Az egyetlen dolog, hogy a doboz több helyet foglal el az autóban.

Anyám velem repül, és sokat segített. Talán az anyám nélkülözhetetlen asszisztens az első utazásom során. A férjem, mint én magam, nagyban aggódott ettől. Anyám nyugodt maradt, és mindenre kész volt a baba békéje érdekében. A járatok éjszakánként voltak, de a gyermek nem aludt. Abban az időben nem ült, ezért meg kellett ráznia a kezét. Ezt megteheti, de fel kell áldoznia minden vágyát és szükségletedet, és szükséged van az acél idegekre is!

KÖVETKEZTETÉSEK ÉS TANÁCSADÁS gyermekkel való utazáskor 2-11 hónap:

Ablak Európába

Utazás gyermekével személyes tapasztalatból - Kozic Olga

A gyermekekkel Európába utazni is nagyon különböző lehet. A kedvenc természetesen Görögország, Spanyolország, Franciaország. Városi strandok, jó szolgáltatás, megfelelő költségek. Azonban az első Európánk más volt.

Egy kollégával mentünk tanulmányozni, összehasonlíthatjuk egy városnézéssel. Minden nap esküvői gyűlésekre, szakértőkkel való találkozóra került sor. Misha Prágában találkozott hat hónapja, és először leült!
Hosszú tapasztalt a prágai kirándulás előtt, és felmérte az összes lehetséges stresszt, de ő vállalta a lehetőséget, és nem sajnálta. Ismét este választottam a közvetlen járatot. Perm-Prága csak 4 órás repülés. Misha mindkét irányban aludt az egész repülés során.
Őszintén szólva nehéz volt! Morálisan és fizikailag. De ez az út fontos volt számomra.
A gyermek mindent tökéletesen ellenállt nekem: a repülés mindkét irányban aludt, és minden hosszú túránk, kereszteződés és ellenőrzés.

Prágában először két napig tartottam babysitting szolgáltatásokat tanulmányaim során. De a nővér mindig mellettem volt, én magam tápláltam Mishát. Feladata az volt, hogy sétáljon, szórakozzon, védje az álmot. A nővér hivatásos tanácsadó volt a szoptatásról és a lángolásról, a tapasztalt, nagyon fiatal, a kommunikációban nagyon kellemes. Szolgáltatásai 50 euróba kerülnek naponta. 6 hónapos korában Misha nem volt alapvetően fontos, ki mellette volt, ami a legfontosabb, hogy mosolyogjon és gondoskodjon róla. Egy kicsit egy idősebb korban, persze, annyira könnyű elhagyni a dada!

KÖVETKEZTETÉSEK ÉS TANÁCSADÁS a csecsemő üzleti / városnézéssel:

A régi Európába való utazáshoz nagy kerekekre van szükség egy babakocsihoz. Sok macskaköves utcák, ahol a normál babakocsi teljesen haszontalan. Magadra fogja viselni.

1. A nem-tengeri Európában a gyermekeket nyugodtan kezelik, és nincsenek különleges elbocsátásuk számukra. A metró nem felszerelt kerekesszékkel. És senki sem siet, hogy segítsen. Legyen készen erre.
  2. A régi Európában mindig elegáns állatkertek vannak. Mindenképpen látogassa meg őket: mi van Prágában, ez csak öröm Berlinben. Sok érintkezési repülőgép, a gyerekek örömmel üvölnek. Gyönyörű gyermeki kávézók az állatkertben.
  3. Elég drága bébiétel Prágában (erdőkről, zöldségekről, húsokról, levesekről beszélünk), azt ajánljuk, hogy mindent megtesz, amire szüksége van. Ugyanaz a történet a pelenkákkal. Merries-et használunk, nem találtak ott. Minden nagyobb központban, pampers és egy helyi vonal került bevezetésre.
  4. Jó választás gyermekruházat, győződjön meg arról, hogy vásárolni!
  5. Próbálj meg nyugodni, a kölyök idegei pontosan olvassanak, és ideges leszek! Ellenőrizni kell.
  6. Jobb a kirándulások minimalizálása, a saját útvonalak kiválasztása, és csak gyaloglás és elkötelezettség nélkül élvezni Európát!

"Mi a nehéz az utazáson?" - kérdezi. Válaszolok! Egy kollégámmal mentem, nem férjemmel, anyámmal vagy nagyanyámmal. És ezért is kérte a segítséget, hogy tegyen valamit a csecsemőnél, nem volt kényelmes. Kiderült, hogy 24 órán keresztül voltunk vele elválaszthatatlan: az ágyban, egy gardróbszoba, fürdőszoba, evés, mert Misha döntött értem ezeket a kérdéseket .... Mindenütt együtt. Ugyanez a helyzet általában otthon történik, de ne felejtsük el, hogy otthon és a látogatás teljesen más feltételek.

Tengerparti nyaralás egy kisgyermekkel egy évig

Utazás gyermekével személyes tapasztalatból - Kozic Olga

Görögország ideális helyszín gyerekekkel való kirándulásokra. Sokat vagyok, ahol Misha születése előtt voltam, és még soha nem láttam ilyen gyönyörű vendégszeretetet és szeretetet a gyerekeknek. Ezért Görögországban már kétszer voltunk a gyerekkel, és újra megyünk.

Első utazásunk Görögországba kezdők számára klasszikus volt: egy all inclusive hotelt keresett, csendes és békés, távol a kluboktól és a zajos strandoktól. Elmentünk egy csodálatos 4 * "Sovereign" hotelbe Kos szigetén Kardamena közelében. Mi voltunk az első orosz turisták ebben a szállodában, és az első turisták ebben a szezonban a szállodában. A szálloda hatalmas, 600 vendég számára készült. A "műszakban" voltunk, ahol csak 30 vendég volt. Egy tengerparti bungalóban élt. A szolgáltatás tökéletes volt, és minden vendég külön figyelmet szentelt, ami nem meglepő. Abban az időben szoptattam, és így a diétát meglehetősen merevnek tartottam. Megkérte a szakácsot, hogy készítsen nekem különféle ételeket, és főzött. Hihetetlenül jó volt, amikor vacsorázni kezdtél az étterembe, és a pincérek már találkoztak és különleges rendelést tartottak. Tisztítás történt minden nap, és törölközőt és ágyneműt cserélt.

Három napig béreltünk egy autót, és az egész szigeten hajtottunk, figyeltük a látnivalókat, meglátogattuk a termálokat, megpróbáltuk a helyi termelés finomságait. Nem utasították el maguktól semmit, kivéve, hogy Misha ébrenléti és alvási rendszeréhez igazodtak.

A szülők sokat segítettek, néha Misha-val járnak, vagy ebédre vigyék velük, hogy nélküle enni.

A repülés meglehetősen nehéz volt, a gyermek nem aludt mindkét irányban, folyamatosan szórakoztatta, de jó hangulatban volt.

A második Görögországi utazás váratlanul történt: vettünk egy égő túrát, és elmentem anyámmal és barátnőmmel. Kréta volt. Mivel minden hirtelen történt, anyám és gyermekem egy szállodában, és a barátnőm a másikban néhány háztömbnyire tőlünk. Beálltunk, és egy kicsit ideges voltunk: egy kis, családi szálloda az első sorban, de ez a sor a kikötőben van. Elment a hotel barátnőjéhez, és végül oda költözött, hogy egy hétre és reggelire csak 100EUR-t fizet.

Ez a szálloda szerény, de hihetetlenül szép és barátságos. Jól van a tengerparton, egy finom étterem mellett, ahol minden nap vacsoráztak. A második kirándulásunk csak reggelivel volt, és nem sajnáltam.

Az idő csodálatos volt, a tenger meleg volt, a gyerek élvezte a strandot és a vizet, és mosolyogtam rá. Mindhárman pihentek és Misha. És ott és vissza a baba aludt édesen.

Következtetések a tengerparti pihenésről Európában:

Számomra a cselekvés és a választás szabadsága előnyösebb, ezért jobban szerettem a szálloda "csak reggeli" rendszerét. Nem sokat eszel, és élvezetekkel kísérletezem az éttermekkel és boltokkal.

Milyen gyógyszereket viszünk velünk az úton a babának?

1. Ergoferon - hideg
  2. Tavegil / Suprastinum - allergiás reakcióktól
  3. Vibrocil - az orr hidegcsökkenése
  4. Derinat - vírusellenes
  5. Aqualgar a torok vagy a tiszta tengervíz számára
  6. Szulfacit-nátrium - szemcseppek
  7. De-spawn vagy papaverin 38,5 foknál magasabb hőmérsékleten vagy hasi fájdalom esetén
  8. Polysorb - erős bőrkiütésekkel
  9. Levininzetin alkohol
  10. hőmérő
  11. Bőrápoló krém a csecsemőknek
  12. Elokom - hormonális krém kiütésekkel
  13. Sudo-krém nedvesítő bőrrel a pelenka alatt

Jobb, ha nem használsz semmit, és nem fogod elvenni az elsősegélynyújtó készletet, mint egyedül maradni egy idegen országban, és félreérteni, hogyan segíthetsz. Még egyszer meg fogom írni, hogy a legfontosabb dolog a gyermeke megértése. És mindaz, amit ebben a cikkben írtak, csak a személyes tapasztalatunk és minden! Minden felelősség a gyermek elrepüléséért, a megelőzésért és a tengerben való fürdésért csak önre van!

Örülök kérdéseimnek és kívánságainak! Írja.

Mindenkinek nagyszerű utazást kívánok a kisbabával, annyira jó, hogy anya legyen, és együtt nyitja meg az egész világot a gyermekkel!

És készülünk egy új munkás kirándulásra a Cseh Köztársaságba és egy horvátországi vakációra!

Kozich Olga, az "Wedding Guide" ügynökség igazgatója, a gyönyörű Mishutka J anyja