Utazás a Rock Stepan Razinbe

Oliet több mint egy hónapja volt

Olga Vladimirova, 29 éves
Bemegyek a Lada Priora Sedanba
Saratov, Oroszország

A Stepan Razin szikla gyakorlatilag minden Saratov lakónak ismert. Úgy tűnik, hogy a hely annyira népszerű az utazók számára, hogy nem olyan messze van a várostól, de valamilyen oknál fogva sem mi, sem ismerőseim nem mentek egyszer. Az internet tele van sok gyönyörű fotóval a sziklákkal, így volt egy ötlet, hogy elrendeztem egy fotózást ott az utolsó paladin jelmezemben.
Az utolsó napon a nyár, felébredtünk Maxim, és összegyűjtött mindent, ami jól jöhet az útra (étkezés, grillező és egyéb apróságok), betöltve az egészet Priora, és elhajtott. Az út első pontja kitöltés volt. A Toreco-nál egy mosolygós kisbusz-tanker üdvözölte, aki nemcsak az autómat töltötte be, hanem egész nap pozitívummal is megbízott minket.
Miközben az út mentén haladtunk, hirtelen egy búzavirág repült a mezőről, körbejárta az előttünk álló utat és visszasétált. Sajnálom, hogy nem készítettem egy képet, úgy tűnt, minden fellépés félelmetes! Képzeld el, a sima út, a sárga mezők az oldalán, a kék ég, majd ez a sík. Szuper!
Mielőtt a Belogorskoe faluhoz fordulna, könnyű és kellemes volt. Nem volt túl sok autó, és a lassú, lassan mozgó teherautók az úton nem találkoztak. Amikor a navigátor kijelentette, hogy balra kell fordulni, meglepődtem, hogy az aszfaltút folytatódik ott. A meglepetésem gyorsan megtörtént - szó szerint száz méterrel később kezdődött az alapozás. Az út nem volt boldog, enyhén szólva, bár egyenletes volt, de kavicsok voltak mindenütt, így a lovaglás lóversenynek tűnt.
Érdemes megjegyezni, hogy egy ilyen lassú út megengedi a tájképek megfontolását, de ott kiválóak. A kavicsokon egy nagyon hosszú út után végül völgy jelent meg a völgyben.

a falu bejáratánál. Belogorsk

Amikor bepakoltunk a faluba, a szemünk régi, rozoga házaknak tűnt, valahol elhagyva, valahol nagyon jó. De az egész a benyomása, hogy ha eltávolítja az összes ezeket a mezőket, terepjárók és más autók látták itt-ott, akkor érzem magam, mint egy lakos a falu 150 évvel ezelőtt reklámok. És mintha semmi sem lenne a világon, kivéve, ha itt vannak a falvak, bárányok és libák az utcán sétálva.
Alig jutott be a faluba, láttunk egy nagy szerkezetet. A következő pont, amely egy sziklára keresett, az a régi templom, amelyet egy klubba alakítottak át. Könnyű kitalálni, hogy ez az.

Utazás a Rock Stepan Razinbe

Michael-Arkhangelsk templom, falusi klubká alakítva

A klub ellenében van egy emlékmű a Nikolai Mikhailovics Skomorokhov Repülőparancsnoknak.

Egy kicsit tovább van egy másik emlékmű repülőgép formájában. Nem közelítettünk hozzá, de Maxim is fényképezett.

Utazás a Rock Stepan Razinbe

Aztán mentünk a faluba, és nem fordultunk senkit sem.

Egy helyen láttunk egy kőt, amelyen a szikla és a nyíl neve írt. Ami meglepő volt - az úton még inkább ukatana volt, mint a nyíl által jelzett út. Nem volt mit tenni, csak bízni a kőben. Nem volt túl kellemes menni - rendszeresen a leszállópálinkák útján. Priora természetesen legyőzte ezeket az akadályokat, de a lökhárító félelmetes volt.

Priosh a bokrokban)

Ennek eredményeképpen a bokrokon keresztül kúszva egy kis foltra érkeztünk, amely - az autó elforgatásának kivételével - már nem alkalmas semmire. Az egyetlen plusz, hogy ott mentünk - láttunk egy nagy kályhát a völgyben. Mi ez a tűzhely, és miért van ott, nem ismerjük el.

A tűzhely a Stepan Razin szikla mellett

Majdnem 2,5 órával a ház elhagyása után végre elérte a célpontot. De még itt sem annyira egyszerű! Majdnem eljutott a megfelelő helyre, látta a helyieket, akik fűvel fűszenek. Megkérdeztem az egyik nő az út, kiderült, hogy az a hely, ahova megyünk az úgynevezett „Prison Stepan Razin”, és a penny, amit alig telt el, és van egy szikla Stepan Razin. Ugyanakkor, és hallani a falu Lapot (a legtöbb falu Belogorsk) - miként korábban az emberek ebben a faluban szőttek szandálok és eladta őket Burlakov, még mindig van egy pár történetet Razin és a helyi hősök.
Miután elérte a helyes helyet, egy ideig megálltunk, csodálva a természetet. Ilyen nyitott tér és ilyen csend! Lehetséges volt olyan végtelenül állni, de valóban enni akartak. Ebben a tekintetben a sziklák jól felszereltek a kikapcsolódásra - mindenhol a shish kebab helyiségeihez tapadtak, és a vízre való leereszkedéskor még a hegy lépcsői is ki vannak ürítve.
Az elfelejtett kést a sátorból arra lehet következtetni, hogy az emberek sátorokkal jönnek ide, pár napig pihennek.

Utazás a Rock Stepan Razinbe

Egy séta, egy shish kebab és egy kis fotóalbum egy öltönyben - csak itt tehetünk, majd újra meg akarunk térni a civilizációhoz.

fotózás egy öltönyben

Ez az első tapasztalatom a távolsági vezetés vezetésében. A pedáltól való hosszan tartó nyomásra vezető útban a jobb lábam megsérült, ezért Maxim ült a kerék mögött. Néhány tucat kilométer megtelt az ellenőrzésen. Az autó csendben hajtott, így úgy döntöttünk, hogy ezzel a hibával foglalkozunk Saratov érkezésével. Fél óra vagy annál kevesebb égő, az ellenőrzés eltűnt. Ami ez volt, nem világos.
Mindazonáltal boldog és fáradt éjjel érkezett haza. Az út sikeres volt!