Hogyan jutottunk el Colombo-ból Hikkaduwába

Srí Lanka-ban repültünk délután 2-kor. Úgy döntöttünk, hogy elmentünk a Hikkaduwa faluba. Van egy nagy strand, gyönyörű óceán és korallzátonyok vannak. Itt van, hogy a legtöbb szörfös összegyűjti a hullámokat. Az interneten található információkból megtudtam, hogy taxival, vagy helyi basszusgitárral juthat el Sri Lanka délnyugati partjaihoz. A taxi drága, körülbelül 50-80 dollár, a távolságtól függően. A buszon meg lehet legyőzni ezt az utat egy fillért sem.

Colombo repülőterétől a helyi buszmegállóig ingyenes buszjárat indul. Miközben Sri Lanka térképet kapott az informatikai kioszk munkatársától, érdeklődött a járat üzemeltetésének óráiról. A fiatal fiú azt válaszolta, hogy a buszok nem mennek most, de csak 4 órakor kezdik el a munkájukat. Jobb, ha taxit viszsz Colombo-ra. Megkérdeztem tőle, hogy egy taxinak mekkora költsége van a Hikkaduwa-nak egy olyan taxisofőről, aki a repülőtéren volt. Az autóban légkondicionáló nélkül 6800 rúpiás, kondeye - 7,500 rúpia. Túl sok. A tuk-tuka-nál olcsóbb lehet, de úgy döntöttünk, hogy teljesen megmentsük a helyi basszusokat. Korábban ez a fajta utazás nem volt.

Cseréltünk pénzt, és úgy döntöttünk, hogy elindulunk a transzferhez. Elhagytuk a reptéret, balra fordultak, több métert sétáltunk és láttunk egy vasbuszot. Kiderült, hogy ez a shuttle, amire szükségünk van. Minden dolgozott, és a fiú valószínűleg szerette volna megtalálni barátjait - taxisofőröket. Dicséretes, barátság Srí Lanka-ban tiszteletben tartják!

A várakozások szerint a buszjárat ingyenes. Az Iron Horse elvitt minket a buszállomásra. A vezető az út mentén a rickshaws parkolójához akart lerakni minket, az egyik még a buszra ugrott, és már régóta vonzza a dolgainkat a riksa felé. Nem volt elfogult, bár fáradt. Megparancsolták a transzfer vezetőjének, hogy elvisz minket az állomásra, és megnyugodjon.

A buszállomáson a helyi basszusban Colombo-ba ültünk. Srí Lanka fővárosában a busz megáll a vasútállomás közelében, ahol a buszmegálló is leírható. Az út 30 kilométeres szakaszán mintegy 250 lankiánus rúpiát adtunk ki kettőnek. Colombo-ban a busz megállt a buszmegálló előtt. Elmentünk, hogy a helyi basszust keressük Hikkaduwa előtt.

Arra járultam, hogy kiigazítsam a posztot. Megtanultam, hogy a transzfer már nem közlekedik a repülőtérről. Most, az utasok helyén várja a 187-es buszjáratot. Ezzel elérheti a Colombo Fort autóbusz-állomását.

Ha eljutsz Srí Lanka délnyugati partjain lévő faluba, helyi bassban kell ülnie, amelynek végső megállója Matara, Halle vagy Tangalle. Az utolsó úticél a legtávolabbi. A buszon ülve elérheti Melissa gyönyörű strandját.

A buszállomáson megkérdezték a helyieket, ahol a helyi basszus megáll a Hikkaduwa-hoz. Megkaptuk a megfelelő buszra. Kiderült, hogy nem egy helyi basszus, hanem egy nagyméretű minibusz A / C lemezzel, például légkondicionált. Az ilyen buszon való utazás valamivel drágább, mint a helyi. A viteldíjért 215 db lankie rúpiát adtunk az orrból. A Matthar jegyek ára körülbelül 260 rúpia. A karmester jegyet ad minden utasnak. A Colombo és Hikkaduwa közötti távolság kb. 100 kilométer.

• Srí Lanka. Milyen vicces Lusya)) Srí Lanka-ban sok vándorlás. "
  • Srí Lanka. Érdekes élmény. Srí Lanka harmadik alkalommal vagyok és. "
  • A webhely alkalmi látogatója. NATAHA-ESTRST Mint egy preprotivnenko a falutól. "
  • Bravoavia. Napjainkban olyan sok gátlástalan utazási iroda van, akik ajánlanak. "
  • Olga. Ó, még csak nem is tudjuk. "
  • Utazó levéltárai

Amikor anyagokat és fényképeket másol a blogról a Srí Lanka-ról, akkor KÖTELEZŐ feltétel, hogy feltüntesse a forrást, és aktív linket mutatott rá.