Bérlés Sri Lanka.

Miközben egy Srí Lanka-i házat kerestünk.

Hosszú utazást terveztünk a szigeten, ezért jó helyet akartak bérelni. Az utazás előtt az egész internetet felemelték. A szálláshelyeket kínáló webhelyek elég sokak. Ráadásul ott élnek vagy télen sok orosz nyelvű ingatlanforgalmazót keresnek. Olyan lehetőségeket kínálnak, amelyekből valami van, vagyis az ár túlbecsült. Úgy döntöttünk, hogy érdemesebbé tesszük, miután alaposan tanulmányoztam a Srí Lankai lakhatási témát.

Lehetetlen lehet, hogy nem ért egyet azzal, hogy a legjobb megoldás egy házat keresni. Tehát mi történt.

Először foglalni egy szállodai szobát, 4 éjszakára foglaláskor a booking.com oldalon

A szálloda az úgynevezett Banana Garden 3 *, és található Unawatun. Egy éjszakára 20 dollárt fizettünk naponta. A szálloda az óceánon van, ami vonzotta minket. Már elég régi, de jó hangulatban haladtunk, nem figyeltünk a hiányosságokra.

Két nap lazaság, majd ház keresés. Utazottunk és sétáltunk Unawatuna egészén, és szeretnénk házat bérelni az óceánhoz közelebb. Havi 300 dollárról 650 dollárra kínáltak lehetőségeket. Konyhával kerestük a keresést, így a keresés sokáig tartott. A legtöbb ajánlat - szobák, szobák szállodákban, hostelekben.

Hosszú keresés után a ház egy részét 470 dollárra temették el. A strandhoz 4 perc lassú lépés.

Szigorúan szólva, ez az első otthona Srí Lanka-ban, úgymond. Ezt a "madárházat" nevezik.

A hálószoba és a konyha két egyben. Nagyon bosszantó volt. Hol aludni, ott és főzni. Abban az időben más lehetőségeket nem találtak a konyhában. Ugyanabban a szobában volt: egy nagy franciaágy, egy egyszemélyes ágy, egy szekrény, egy asztal, egy fotel, egy szék, egy hűtőszekrény, egy konyhasarok és egy gáztűzhely.

Bérelj egy házat, villát Sri Lanka, az élet más országokban

Ugyanabban a szobában két ágy van.

Kilátás a teraszról.

És itt van a fogadó-recepciós) A neve Lalit. Minden pénzt forral, ami lehetséges.
Bérelj egy házat, villát Sri Lanka, az élet más országokban

Egy hónapig tartózkodtunk Unawatunban, itt az ideje továbblépni. Mirissába megyünk.

Srí Lanka-i ház, Mirissa.

Két napos keresés és a legjobb házba vezettünk! Az ár meglepődött, 450 dollárt fizetett havonta és 2 hónapig élt.

A ház hatalmas, nem is használtuk fel. Nagyon nagyon szerencsés vagyunk, és a szerető kiváló. Ő élt velünk szemben, egy másik házban, és gyakran jött egzotikus kezelésekkel. Az óceánhoz 10-15 perc lassú ütemben.

Hall az első emeleten.

Bérlés Sri Lanka.

Relax zóna, első emelet.

Béreljen házat Srí Lanka-ban.

Az első emeleten egy tágas, nagyon szép konyha volt, minden lehetséges tartozékkal: gőzkandallóval, edényekkel, készletekkel. A konyhában egy olasz mosógép állt. Az első emeleten egy hálószoba is volt. Három van.

Srí Lanka-i ház.

Lépcsők a második emeletre. A lépcső tömörfa, a padlót a ház egészében márványlapokkal borítják, amelyeket a házigazda szorgalmasan dörzsöl. Jött, hogy tisztítsa meg egy-két alkalommal hetente.

Béreljen házat Srí Lanka-ban.

Hall a második emeleten. Két bejárat két erkéllyel, két hálószobával, zuhanyzóval és WC-vel.

Bérelj egy házat, villát Sri Lanka, az élet más országokban

Bérelt ház a Srí Lanka tulajdonosoktól.

Hall, második emelet. Ezen a nagy asztalon dolgoztunk. Ugyanabban a csarnokban volt egy kanapé és két fotel.

Béreljen házat Srí Lanka-ban.

A hálószoba. A második ugyanaz, csak a terület valamivel kisebb.

Bérelj egy házat, villát Sri Lanka, az élet más országokban

Bérelhető házak Srí Lanka-ban.

Erkély. Itt pihentünk, dolgoztunk és vacsoráztunk.

A kertünk. Kókuszdió, papaya, banán, chili, paradicsom, curry. Minden enni lehetett. A kertben kötelek voltak a ruhák szárítására. Az udvaron a majmok mindig megijesztették, és néha kígyóztak. A Mirisse-ben a kígyók nem ritkák.

Bérelj egy házat, villát Sri Lanka, az élet más országokban

És itt van a hostess kapcsolata, közvetítők nélkül. A neve Inran. Angolul nagyon rosszul beszél, de valahogy kiderült, hogy kommunikál.

Srí Lanka-i ház.

Ez Inran. Egy nagyon édes és szívélyes asszony Srí Lanka csodálatos otthonának szeretője. Köszönöm neki minden jó dolgot!

Bérelj egy házat, villát Sri Lanka, az élet más országokban

Bérelt ház a Srí Lanka tulajdonosoktól.

Kívánok minden utazót egy gyors otthoni és kényelmes szálláskeresésre. Ha kérdése van erről - kérje. Örömmel osztom meg tapasztalataimat.

Köszönjük, hogy olvastam, és köszönöm a kedvelt. Nagyon hasznos vagy nekem, barátok.