Az én kis kubai esküvőm

Esküvői fotók az arcok nélkül. Erre egyszerre elnézést kérek, és remélem, hogy megértem.

Először is, a szálloda beállította a rendezvény dátumát, és kétszer vett részt az ünnepségen: 11 és 16 óra. Mi reggel választottuk. Körülbelül egy hónappal megelőzően az esküvő a szálloda küldött a dokumentumokat: szkennelt másolatok és fordítások (egyszerű, anélkül, hogy a hitelesített!) Útlevél és születési anyakönyvi + hotel profilt. A Melia szállodalánc két esküvői csomagot kínál: Glamorous (1034 CUC) és Luxury (1375 CUC). A teljes szolgáltatás leírása tartalmazza az ár minden csomag megtalálható a hivatalos honlapon a szálloda lánc www.meliaclub.com (eloroszosodott változat meliaclub.ru). Véleményem szerint a csomagok csak a nyomtatott fotók számában és formátumában különböznek, és az élő zene jelenléte / hiánya. Élő zenék 80 CUC-ra kiegészíthetők a helyszínen, és nem is törődtünk a nyomtatott fotókkal. (A 25CUC esetében a fotós kedvesen beleegyezett, hogy minden fényképet CD-ről dob, és otthon már a legjobbakat választotta, és ha szükséges, feldolgozta őket a Photoshopban). Ezért tartózkodik egy olcsó lehetőség (az ICS, de még inkább, kicsit órajele egy nyilatkozatot a hivatalos honlapján a csomag ára, de úgy gondoltuk, hogy ez egy ésszerű árat kell fizetnie a kommunikációt a kubaiak).
Sokan aggódnak a ruha miatt. Valószínűleg "hamis" menyasszony vagyok, de egyáltalán nem törődtem vele. A ruhát a legegyszerűbb csomagolásban a kézipoggyász polcán hordták. A szállodában tökéletesen vasalt voltam. A szállodában elhagytam, kimondhatatlanul boldog szobalány.
Érkezéskor a Melia Buenavista vártunk az esküvői koordinátor orosz nyelvű értelmező, amely tele volt a számunkra, de kellemes meglepetés (eredetileg fordító nem volt biztosított). Amikor beszéltünk a járulékos költségeket, ha a smink, haj, dekoráció az esküvői pavilon virágok és az élő zene, nem volt váratlan nehézség: a helyszínen az esküvő pavilon nem volt (mint egy szálloda levelezésben az utazási iroda szerényen), de a két szálloda strand tűnt nem vagyunk elég idilliek egy ilyen eseményre. Ezután a koordinátor azt javasolta, hogy menjen a szomszédos szállodába ugyanazon a Melia Cayo Santa Maria lánccal. Szomszédunk teljesen rendezett: és a pavilon a helyén, és a strandon a fényképek csodálatos. Erről és döntött. Igaz, az esküvő napján oda kellett fizetnem egy taxit. Összességében az ilyen további trivia és a "akarlok", beleértve a megvesztegetést a fotós számára, összesen további 200 CUC-t futott a fő csomagot meghaladóan.

Ragaszkodni a romantika
A szálloda romantikus luxusként helyezkedik el. Szállás van 18+ -tól. A szobák száma a többi szállodához képest szűkös. A szobák nagy (60sq.m.), a design szép. Terasz és hidromasszázs kád található.

A későbbi estéken a pezsgőt rendszeresen a jégvödör teraszán hagyta. Nagyon romantikus volt ülni az erkélyen, nézni a csillagokat és kortyolgatni a pezsgőt a vékony, magas poharakból.

Melia Buenavista két strandja van, és mindketten nagy meglepetésünkre majdnem üresek voltak. Valamilyen oknál fogva, a kanadaiak, akik a szálloda vendégeinek 90% -át teszik ki, inkább a medencébe vágytak, figyelmen kívül hagyva a fehér homoknyi mérföldeket és az Atlanti-óceán kék vizét. A tengerparton egynél több ember gyűlt össze egy időben. Ez volt a véleményem szerint az abszolút maximum. Kedvenc kis strandunkon, amely a szoba erkélyére ment, ritkán, ha több mint 10-12 fő volt. Úgy éreztük, mintha nem Kubában lennénk, de a Maldív-szigeteken csend és magánélet zajlott körül.

Azonban, ha hirtelen a romantika már elkezd felkelni a torok, akkor a helyzetet könnyű megjavítani. A szálloda transzferjeit rendszeresen elküldjük a szomszédos Melia láncszállodákba - vannak animációk, diszkók és egyéb "dvizhna" is.
Csak öt nap volt a kikapcsolódásra, így ezt a lehetőséget nem használtuk.

Ami az ételeket illeti, a szállodának csak egy lehetősége van mindenki számára - All inclusive. Mivel számunkra ez volt az első az életben (és nagy valószínűséggel) az utolsó all-inclusive, nem tudok összehasonlító jellegzetességeket mutatni. Az országban gyümölcsös remekművek, amelyeknél hiány van a terméken, nem számítottunk, és az alkoholt (okromya pezsgőt a nagy ünnepeken) nem használják, tehát személyesen elégedettek vagyunk mindennel. A vacsora egy a la carte volt a két szállodai étterem egyikében vagy az egyéb láncszállodák éttermében (minden időpontban). Az étkezés színvonala átlagos, de a vacsorát élőzene kísérte, elegáns kubai énekesekkel. Ezért készek voltak megbocsátani néhány hiányosságot ...

Egy romantikus időtöltésről két fürdőre is emlékeztethet. Túlságosan méltó, de néhány napra le kell írni.

És akkor jött az esküvő napja. Hadd emlékeztessem önöket, hogy a házasság regisztráció már tervezik 11 utra.V 9 Írtam a smink és a haj (nélkül sallang, de a folyamat a szokásos lassúsággal a kubai megnyújtása, mint 1,5 óra alatt. Tehát míg én olyan ruhát viselt, húzta-ig taxik, Melia Cayo santa Maria, megérkeztünk a korai 12. a közjegyző várt minket, de nem jelezte semmilyen elégedetlenség készült a mi késői érkezés, folytatva szép beszélgetés a esküvői koordinátor. Aztán jött egy fotós az ő szerény fényképészeti eszközök és tett néhány próbafelvételt a ter Hotel retorikusok. Tehát még egy fél órát. Nos, ha sem a pontosság, a résztvevők nem érdekel, akkor is, pihenjen és a örömteli várakozással zökkenőmentesen töltse ki a test tetőtől talpig.
Végül villamos autóba tettek minket, és a fő helyszínre vezetett. Ott kellett osztani: férje elvitték, hogy várjon rám „az oltár”, és én tartani a kanonokok vonult lassan az esküvő márciusban egy stilizált átjárás a pavilon. Nagyon megható volt. Az ünnepségen mintegy 20 percig tart: kiolvasott részleteket a kubai családjogi törvény, kérte hozzájárulását válni férj és feleség, cseréje gyűrűk, festés, torta, pezsgő és esküvői tánc ritmikus kubai zene által végzett trió kubai ...

Ezután a hagyományos félórás fotózásra a strandon (meg kell tisztelegni: a vendégek a szálloda természetesen érdeklődve figyelte az eljárást, tapsoltak és köszöntötte, de érzékeny volt, és nem mászóka).

És ez arról szól.

A szállodánkban már délután egy órakor visszatértünk, és ismét egy elhagyatott tengerpartra mentünk, hogy minden zavaró élmény után merítsünk egy boldogság és nyugalom állapotába. De ezen a szabadságon nincs vége. Este egy esküvői vacsorát vártunk a strandon. Sunset elrendelt volt, ha nem is lélegzetelállító, valami nagyon szép)) Az ketten borított asztal homár, pezsgő és más gasztronómiai élményt. A pincérek helyett a komornyikunk aznap volt.

Az én kis kubai esküvőm

Másnap reggel is kellemes volt.

Sajnos a tündérmese szeretete véget ér. Tehát az öt napi boldogság véget ér. Előttünk új benyomások és ismerkedés volt Havannal és Costa Ricával, de ez egy újabb történet ...

A házassági anyakönyvi kivonat átállítása után a név a házassági anyakönyvi kivonat, majd az útlevél alapján módosítható. Ebben az esetben új útlevelet fognak bélyegezni arról, hogy a házasság Kubában történt. Ha az utolsó név nem változik, és hiányzik a bélyegző az útlevélben nem alszik éjjel, akkor lehet alkalmazni ezt a főnök a Szövetségi Migrációs Szolgálat, csatolva a kérelmet a kérelem egy igazolást, és csak abban az esetben, ha a fent említett szerződést (könnyű megtalálni az interneten), mert a Szövetségi Migrációs Szolgálat főnökei nap mint nap nem szembesülnek ilyen dolgokkal, és a tudatlanságból kérhetik az apostillat a dokumentumon.

Ez az, amit meg akarok mondani a kis kubai esküvésemből))

mint ülni hatalmas asztaloknál (sajnálom) grub.

Nagyon pontosan észrevette! Ismerek egy fickót, aki még elrendezi hamis esküvő érdekében puteshestvovat.On bérel Éttermünk mintegy háromszáz és meghívót küld minden és a különböző, sőt idegenek lyudyam.Lyudi jön, szórakozni, és mindegyik ad egy minimális tysche, és valaki még dve.V eredmény "esküvő", 250 dollár költségkalkuláció mellett, és a pénz körülbelül 400 ezret ad, ezzel a különbséggel azonnal távozik a távoli országokban. Aztán jön, a benyomás elkezd elhalványulni, és ideje új "esküvőre" hívni! Én magam is elmentem hozzá néhányszor, és mindent elmentek: ezer rubel "bejárati" jegyet kapsz sok szórakozást, és társkereső új emberekkel!

ezen a különbségen, azonnal távozik a távoli országokban lógni!

Ez egy hamis menyasszony? Profit, mindent elhagy magának, vagy egy hamis menyasszonnyal osztozik?

Minden szép, csak, a dátum alapján ítélve, már 2 éve van.