Hogyan juthat el Kizhibe

Kizhey megy a Meteorába. 70 km, 1 óra 15 perc alatt haladnak. Különböző hő-vonatok vannak - régiek, újak és teljesen újak. Itt a legfontosabb dolog nem hibázni, és kényelmes új hajóhoz jutni. Könnyedén repültünk.

„Karélia-Tourholding” az összes fenti, plusz a megszerzett vagyon és javított (vagy tegyük a sorrendben) a három „Meteor”, és felajánlja kirándulások kizhi vagy kizhi Skerries. Ez a túra minden turista számára megvásárolható, és a "Karelia" szálloda recepcióján fizet. Vendégek részére - 10% kedvezmény. Érdemes - 990r. (890 rubel.), Gyermek 5-12 éves - 495r. (445r.), Akár 5 év ingyenes ülés nélkül. A kirándulás az átutaláson túlmenően, valamint a múzeum megőrzésére vonatkozó útmutatót is tartalmaz. És valahogy először teljesen nem éreztük ezt a csodálatos lehetőséget - valamilyen oknál fogva úgy érezte, hogy ez "zavaró" szállodai szolgáltatás. Úgy gondoltuk, hogy miért vásárolnak és fizetni az út kizhi a szállodában, amikor következő 5 percben Víz állomás van, és vásárolni mindent névértéken. Elérkeztek az állomáshoz, belépett a jegypénztár pompás helyiségeibe, és először jegyet vásároltak, ugyanazon az áron - 990 rubel. és még diszkont nélkül is, másodszor, útmutató nélkül, és ami a legfontosabb - a szokásos "meteor". Egy új lime teplohodik az „Karélia-Tourholding” mellé állt a miénk, és egyértelműen megkülönböztethetők az ő szalonképes kilátás többek között.

A márkájú motoros hajók ütemterve megtalálható itt: www.tourholding.ru. De kényelemért hozom. Minden látogató ezen teplohodike akasztani a nyak jelvények zöld szalagot, velük megy és elviszi őket a sziget körül idegenvezető is a zöld ruhát. Visszatérve ugyanazt a "Meteor" -t várják, így a fedélzeten hagyhatják a dolgokat. Szép.

Petrozavodsk-kizhi, indulás / érkezés: 8,45 (10,00) 11,30 (12,45) 12,15 (13,30) 14,45 (16,00).
Kizhi-Petrozvodsk, indulás / érkezés: 13.00 (14.15); 15.45 (17.00), 16.30 (17.45), 19.00 (20.15).
Itt van a szokásos "Meteor" ütemezése.
Petrozavodsk-Kizhi, indulás / érkezés: 9.00 (10.15), 11.00 (12.15), 12.00 (13.15), 12.30 (13.45).
Kizhi-Petrozvodsk, indulás / érkezés: 13.15 (14.30); 15,15 (16,30), 16,15 (17,30), 16,35 (17,50).

A jegyek az indulás és az érkezés időpontját jelzik. A pénztárosnál megkérdeztük, mennyit akarunk visszamenni, két lehetőség van 15.30-kor és 16.30-kor. Legutóbb úgy döntöttünk, hogy hosszabb ideig maradunk a szigeten.

1t.r. Kizhi skerries

1.2t.r. Kivach és víz

2.2t.r. Gyalogos séta Petrozavodskon - 50 ..

Érdekes, hogy a Kizhi látogatásának időtartama nem csak a szabad idő szabadságának, hanem az esztétikai vágynak a Kizhi egy bizonyos időszaka alatt való megtekintésére alapozható. Például, reggel, vagy különösen este. Ez a nagy ötlet csak később jött el hozzánk. És így izgatottan izgatottak voltak a napszakok miatt, és nem is gondolkodtak - csak belépni!

A szokásos "Meteor" -on mentünk. Ott - egy elég új és kényelmes, onnan - egy törött és illatos benzin. A jegyeken vannak helyek, legyen óvatos, ne fusson a szalonban, és ne zavarja őket. Minden számozott. ) A hajó három részre osztható: orr, középső és farok. Ennek megfelelően a legfontosabb VIP helyek, ez az ülések száma 1-25. Az átlagos rész 2-3-szor több, ami az ülések számát jelenti

50-75. Nos, a farkában valahol 30 helyet, akkor a számok 50 (75) - 80 (105). Legalább a pénztárosban ellenőrizheti a jövőbeli helyét, ha természetesen nem illeszkedik.

Három nyitott rész van a hőszivattyún. Kicsiek, de még mindig. Meglepődtem, milyen elegánsan öltözött néhány turistát. Hátizsák. Felfújható esőkabát, szűk kapucni, csukló és alsó. És a legfontosabb dolog a kezek kemény kesztyűje. Ebben a formában a nyitott fedélzeten állhatsz, ameddig csak akarsz. Nincs szél, nincs eső, sem spray.
Mivel a "Meteor" új volt, a belső szalon új és tiszta volt. A nagyméretű w / c tv-t lógva "A sivatag fehér napja". És őszintén szólva, ez a figyelemre méltó film erős versenytársa volt a vágynak, hogy körülnézzenek. Amikor voltunk közeledett kizhi, és ők lesznek a jobb oldalon, az egész nép futott nézni megfelelően és teplohodik majdnem felkapta azt a vízbe a víz. A nyitott fedélzeten nem volt zsúfolt, a férjem küzdött mozgásszervi betegség, és nem emelkedik a helyéről, és besurrant a VIP rekeszbe, és leült az üres székre, és csendesen nélkül a jövés fényképezett mese jelent meg egy ablakban.

A kizhii szárazföldre való visszatérő út nem volt kaland nélkül. Előre megkerestük a kikötőt, még annál is többet. Ott voltak az ajándéktárgyak melletti lógtak, kávézóban ettek. Előzetes prometitorili a mi "meteor", amely lustán hullámzott a hullámok. Hirtelen az ég elkezdett sötétedni. Először így feltűnés nélkül, nem lett volna észre, ha én nem tapasztaltam suvenirschiki vált kopott drámaian kör, hajtsa esernyők, tiszta számlálók és kiabálni „bárányok már elment! Most kezdődik. " Ebben az időben lazítottunk a sziklákon üldögélve, és rágottuk a wicketeket. Úgy gondoljuk, hogy a zűrzavar, hogy ott fognak indulni, de minden tűzoltó felállt, és költözött a mólón. Az eső elkezdett esni, és úgy döntöttünk, hogy elrejtünk tőle a postaépületben, közvetlenül a mólón. Még mindig sok idő van az indulás előtt. Mi állunk, nézzük az esőt, várva. Vettem egy képeslapot, senki sem, különben nem jut át ​​a szigeten. Beletért a fal mögötti boltba, vásárolt egy üveg vizet és szárított halat a mozgás betegségéből. Kiváló dolog, nagyon ajánlom. (Már csak egy utolsó tabletta volt, és félig osztottuk.) Tehát biztonságban voltak a sóval. A férjem azt mondja, hogy elfutok és meglátom, hogy megkezdődött-e az ültetés. Úgy nézek ki - a zavaros szemmel sápadt, és azt mondja: "És a hajó elment, már elment ...". Mivel nincs. További 20 perc idő van. Elfelejtettük az esőt, miközben a mólón haladtunk, arra a helyre, ahol a "meteor" csak állt. Most, ahelyett, hogy a zöld Karelia Tour Holding lustálkodik. Sokkoltunk vagyunk. Mi a teendő. Hogy vagyunk? A dokkolón állunk. Hosszú ideig. Hogyan lehet kihagyni. Hogy ment? A tengerésznek rohant egyet, a másik. Mindenki rázza a fejét - nem tudjuk, valószínűleg elment. Nincs senki más. Egy halom zsúfolt a mólón. Aztán egy tengerész bement a hajó, valaki megkérdezte otsignalil minket nedves és ideges, és azt mondja: „Semmi sem marad, áll az utak mögött hatalmas mindössze fekhelyek francia gőzös. A járat késik. Fuuu .... Hihetetlen nagy megkönnyebbülés. Az esőtől az ajándéktáblánál összecsapunk. Megszűnt a szívből. Az a kilátás, hogy az éjszakát a tó partján töltjük, vagy egy másik hajóra való leszállást nem kérünk. A legviccesebb dolog figyelt az idegen fiúra, akiről emlékezünk, mert jegyeket vásárolt a jegyiroda mögöttünk. Bátor általában egy haver. Egy. Azt gondoltam, hogy minden itt egyszerű és egyszerű. Vettem jegyeket, jöttem, nézegettem és elmentem. Haha. Mi oroszok alig kitalálták, mi az. És ez a boldogtalan ember az esőbe dobta, a nedves ajándékot ajándékkosarakba öntte és kiabált: "Mit tegyek? Ez az én jegyem! A hajóm? Akkor természetesen senki sem szólt neki. Viszonylag megnyugodott, amikor megbotlott bennünket, és a turisták tömegével szorította be a sátrat. Rájöttem, hogy mivel állunk, nem ő az egyetlen, aki SOS jeleket ad. A vicces az, hogy amikor belevágtunk utolsó a mi „Meteor”, még nem tévesztendő, sem a obsharpannost, sem a legtöbb helyet a hátsó farok - micsoda áldás, hogy ő nem jön! És a hõmotor összetétele büszkén magyarázta az összes olyan utasnak, aki a késedelem okával ragaszkodott: "Még további fél órát adtunk neked, hogy meghosszabbítsd a szigetedet!" Köszönöm. Jó, hogy bár a szigeten való tartózkodásunk nem terjedt ki az éjszakára, vagy akár pár napra. Bár senki sem akarta megtudni a kapcsolatot. Az Onego-nál vihar támadt, és mindannyian csak álmodtunk arról, hogy a lehető leggyorsabban látjuk hazánk kontinensének partjait.