Kirándulások a Wembley stadionban - élő Londonban

A Wembley Stadion nyitotta meg kapuit minden belépő számára. Most pedig lehetősége van arra, hogy az Egyesült Királyság legnagyobb sportágán belül nézzen. Ha úgy dönt, hogy meglátogatja a Wembley Stadionot, akkor láthatja, hogy a labdarúgó-csoportok miért töltik a mérkőzés előtt a mérkőzést, ülnek a királyi boxban, vagy rögtönzött interjút adnak az újságíróknak a sajtószobában. Vásárolja meg a jegyet

Vasárnap a Wembley Stadionba mentünk és 14 óráig jegyet vettünk. Az arénában nincs London szívében, és kb. 50 percet vesz igénybe a város központi részéből.

Sajnos nem számoltuk ki az érkezés időpontját, és negyedóránként későn indultunk a turné kezdetén. A nagy megkönnyebbülésért a stadion alkalmazottja lépett be a helyzetünkbe, és feltétlenül felajánlotta számunkra, hogy teljesen ingyenes a következő csoporthoz. Szerencsére túrák indulnak a Wembley Stadionban minden 30 percben, így nem kellett sokáig várnunk. A pénztáros megadta nekünk egy jegyet, miután átadott egy éber és barátságos őrséget a sporteseményen belül.

Amikor átmentünk az őrökön, és véget ért a Wembley Stadionban, láttuk a turné csoportunk többi tagját. A kompozíció meglehetősen változatos volt mind a nemek, az életkor összetétele, mind a nemzeti összetétel szempontjából. Különösen érdemes megjegyezni, hogy a stadionról szóló információk több nyelven is rendelkezésre állnak, beleértve az orosz nyelvet is. A turné kezdetén ingyenesen megnézheti a Wembley arénát.

A stadionban zajló turné időtartama szinte észrevétlen volt, ami jó jel. És valóban láttuk a stadiont teljesen szokatlan szögekből és sok érdekes információt hallottunk.

Az egyik legemlékezetesebb pillanat a Wembley futballpálya bejárata volt a folyosón keresztül a játékosok kiléptetéséhez. Ilyen pillanatban belső hangom fáradhatatlanul és örömmel elmondta nekem, hogy csillag vagyok. A Wembley turné során tudatában volt annak, hogy szokatlan és meglepő, hogy majdnem egyedül ül egy ilyen hatalmas szerkezet elhagyatott állványain.

Ahhoz, hogy eljusson a Wembley Stadion turnéjára, meg kell vásárolnia a jegyet. A jegy ára 16 eurót tesz ki egy felnőttnek és 9 eurót 16 év alatti gyermek számára. Megvásárolhatja őket közvetlenül a túra kezdete előtt, de a szervezők erősen ajánlják a jegyek foglalását a hivatalos honlapon.

Kirándulások a Wembley stadionban - élő Londonban

fotó ronmacphotos a flickr.com-ról

Gyakorlati információk

Hogyan juthat el a Wembley Stadionba

A metró Jubilee és Metropolitan Lines a Wembley Park Station, Bakerloo és London Overground Lines a Wembley központi állomás