A Uksa folyó

A folyó hivatalos neve Uksunjoki. Az eredete a folyó található, 30 km-re északra, észak-nyugati Raikonkoski folyó származik Lake Kuykkayarvii magasságban 177,2 m Ezen a területen a folyó neve Kuykkayoki, downstream átfolyik egy lépcsőzetes tavak :. Porayarvi, Kieriyarvi, Teronvaranyarvi és megváltoztatja nevét Uksunjoki. Downstream áramlik Lake Vyaryatsyu, falu és a tó Raikonkoski Sirkoynyarvi, Salmenyarvi, Uksuyarvi. Vyksunyarviban az ugyanazon név baloldali mellékfolyója beleolvad - az Uksunjoki. Ezután átfolyik tavak Pahkapohyarvi, Polvijärvi, úgy jobb partján mellékfolyója - Uomasoya és bal partján - Pensanyoki, Hakooya, Mustajoki, Hepooya. Az Uuksu faluban a Ladoga-tóba áramlik, és Uuksu faluban a Ladoga-tóba áramlik. Hossza Uksy-121km, a medencében - 1080 km 2. A szélessége a meder felső folyásánál 10-15 m, mélysége - akár egy méter az alsó folyásánál a szélesség - 20-30 m, mélysége 2-3 méter átjárja a folyón. nyugodt és nyugodt.

Nem, jól kellett neveznie a folyót így! És a tó, amelyen keresztül folyik! Ezek a nevek nem az, amit mondanak, még csak nem is olvashatod. Egyszóval Finnország közelsége érezhető.

Útvonal. Reggel vonattal érkezik Petrozavodszkba. Átutalás a tutaj elejére, 170 km. (Kb. 4 óra). Megérkezés a helyszínre, felszerelés előkészítése, eligazítás, snacking és út. Az útvonalon a következő küszöbértékek mennek át: pórusok. Híd (2-3 lóerő), pórusok. Lépcsők (2 c.s.), pórusok. Kolokoski, pórusok. Csészealj (3 c.), Pórusok. Lazac, pórusok. Sirnitsankoski ("rózsaszín elefánt"), pórusok. A malom (4 centiméter), pórusok. Canyon (3-4 c.s.), pórusok. Hramina (4 c.s.) és az útvonal véget ér a Likhaya borzongással (körülbelül 2 km hosszú). Leszállás az Uuksa község közelében. További fürdés, ebéd és átutalás az állomásra. Lodeynoye Field 200 km (kb. 4 óra).

Karélia nem az Ön számára a moszkvai régióban, akkor nem lesz képes rá táplálni. Az oktató nélkül az útvonal veszélyes, ismerős személyre van szüksége. Igen, és az oktatók túl kemény. Reshino-nak egyéni túrát kellett könyvelnie az egyik szolgáltatást nyújtó társasággal. A cégek teljesek, nem lesz gond, a Yandex segít. Készült több mint két hónapig. Megegyeztek a túrán, jegyeket gyűjtöttek a vonatra, megvették az első neoprénjüket, egy napra elmentek és vártak.

A második reggelen Petrozavodszkba érkeztek. Wow, milyen gyönyörű nők Petrozavodszkban, ne tépje le a szemét. Ami nem egyértelmű a szemükben, de milyen tulajdonságokkal rendelkezik. De egy minibuszba kerültünk, és a folyóba szállítottunk. Ne felejtsd el bevinni a boltba a sör és tinktúra "Klyukovka". Kipróbálod majd Karéliaiban. Ízletes, és ami a legfontosabb, hasznos. Az út nehéz volt, sokszor megállt - pihent, de megérkezett. A parton már az oktató már ránk vár. Később nagyon későn jött ki, naponta több mint a fele eljutott az úttól. A felszerelés elkészítésekor oktatásra, bukósisakra, mentett mentőmellényekre, utasítást kapott, leeresztette a tutajot a vízre; kb. Kaif! A folyó hordozza, forr, megragadja a szellemet!

A Uksa folyó

Nevetünk, ragaszkodtunk, rövidek mindegyik nyugodt. A kőre repülünk, Seryoga a vízben. Niherasse. Kihúzzuk és megértjük, hogy a viccek vége. Ez nem Moszkva közelében áll. Itt kell maximálisan összegyűjteni. Továbbra is úszunk. Elkezd esni. Csodálatos lenne, ha nem esne. Arra a következtetésre jutunk, hogy mi és az eső nem különülnek el, de nem szoktunk hozzá, úszunk az esőben. Az első nap kicsit vitorlázott, elhaladt néhány gyorsasággal, és megállt az éjszakára. Meglepő módon a Karéliai folyókon egy éjszakán át sok parkoló van. Mindenütt tiszta, finom, gyakran megtalálható, hogy a száraz fa maradt. Jól van. Szép. A külvárosokban ezt ritkán látják.

Tetszett a "Csészealj" küszöb közelében lévő hely, ott megálltak. Hosszú ideig ült a tábortűz körül: oktató beszélt Karélia, mi énekeltünk egy gitárral, sört ivott és whisky, szivarozott, stb Általában az éjszakát kaland nélkül, természetesen esőben töltötték.

Reggel sokáig nem rendeztek, gyorsan összegyűltek és elmentek az úton. Az oktatók azt mondták: "Hosszú időt vesz igénybe a vitorlázás!" Ravasz! Ne ússzon sokáig, de sokat soroljon! Nem volt áram aznap! Minden kimerült. Sorban vagy, sorban vagy, de nincs vízesés vagy kopogás. Néha természetesen vannak, de nagyon gyorsan repülnek, nincs időnk élvezni. És ismét sorban.

A Uksa folyó
Egy csodáról! A csapat két rakétával motorral szállt fel velünk. És Isten megadja nekik az egészségüket - elvitt minket. Kaif! Az evezőket egy tutajba szerelték és 30 percig könnyedén élvezték. 5-7-es kilométerek teltek el, körülbelül három órán keresztül kell sortorítanunk ilyen vízzel. Elvittek minket a "Pink Elephant" küszöbig. Itt van a küszöb, tehát a küszöb. Megdöbbentette. Egy méteres különbség kettőnél! És akkor három! Ez ijesztő. Ez az első alkalom. Megvizsgáljuk a parton lévő küszöböt, kirakodjuk a tutajot, átadjuk az utasítást és úton haladunk. Átmegyünk. Vicces. Nem annyira ijesztő, mint első pillantásra. A legfontosabb dolog a megfelelő küszöbérték beírása. De mindenesetre a küszöbérték veszélyes. A csoport, amely elvitt minket a vontatóhajóra - kettőt lemostam. Kihúzták. Örülünk.

Az utolsó nap nem észrevehetően repült. Felébredt, evett és elment. A "Rózsaszín elefánt" küszöböt, azonnal rá a küszöböt "Mill", majd a "Canyon" küszöb és a "Temple" küszöbén. A napot felidézték, valószínűleg a legveszélyesebb gyorslábúak az Uksen és az a tény, hogy megjelent az áram. Szóval, hogy nem voltak különösebben fáradtak, de sok benyomásuk volt.

Érdemes beszélni a "Templom" küszöbéről. Egy nagyon hosszú küszöb 200-300 méter. Először meg kell vizsgálnunk a partról. Itt erős áramot és őrizetben kell tartani a szikla mellett. Amikor elhaladtunk, a szikla öt centiméterrel volt az egyikünk fejétől. Kellemetlen.

Aztán volt egy reszketés "Likhaya". Az ötvözet kiváló felülete. Élvezheti a megfelelő áramot, és a folyó emlékei jó állapotban vannak. Szinte azonnal a borzongás mögött Uuksa falu, itt végezzük vízútunkat.

A Uksa folyó
De nem az utazásunk. Még meg kell érnünk az alapot, körülbelül két kilométerre. Nos, legalább nem kell lõszert szállítanod. A szervezőknek köszönhetően az autó várja a parton.

A bánat felénél az alap megtorpant. A harmadik napi erő nem volt többé! Jó, hogy a szervezõk egyetértettek abban, hogy az utazás végén fürödni kell. Milyen izgalom. Három nap után, él az erdőben, fürödni a fürdőben. Igen, még a fény, a seprűk és a forró víz (!) Aztán volt vacsora, egy finom Karel-ebéd vodkával. Röviden, újra megszülettünk.

Az út az állomás Lodeinoe Pole, repült a észrevétlen - mindenki aludt. A hely 3 órával a vonat előtt érkezett. Búcsúzz az oktatókhoz, ez egy szomorú dolog, azt akarom mondani. Három napos élet után az erdőben az esőben, együtt haladva veszélyes rapids és még sok más. Mondván: "Viszlát", nagyon nehéz. Búcsúztatták őket. Azt gondoljuk, mit tegyünk. Látunk egy bárot, egy igazi sörözőt TV-vel. Gyere. Meglepő módon, egy ilyen hátsó sávban, normál sörrel. Pihenünk.

Karelia egy kis esőt költött. Már a platformon állt, elkezdett esni. Egész nap nem voltál. És így ment. De számunkra ez csak öröm. Szeretjük az esőt, és ő szeret minket. Búcsú, Karelia! Köszönöm a vendéglátásért!