Dagomys (Oroszország, Lazarevsky régió

Plusz: közel a városhoz, olcsó szállás, cabanas a ruhák cseréjére a tengerparton, kávézó finom ételekkel, kényelmes tengerpart, tiszta tenger

Hátrányok: sok építés, kényelmetlen a tengerpartra jutni

Hello mindenkinek, kedves barátaim! Ma szeretném megosztani veletek a Dagomys vakációnkat.

Sok évvel (több mint 10, az biztos) mi inkább Európa és a Földközi-tenger, gyakran lógott Görögországban Sitsiliyu- családias szálloda, nagy kényelmet biztosít. És így a férjem úgy döntött, hogy eksperiment- mondja, és hagyja, hogy a hit az út számunkra, a Fekete-tenger) felállni a dugóban a módja annak, Szocsi, hogy néhány bűz Icarus, enni a büfében, halvány görögdinnye leves))) És így kimaradt a olyan üdülőhelyek, amelyek visszaszorították Spanyolországban tervezett nyaralását. Összegyűjtött egy hétig.

Miért Dagomys? Soha nem volt ott, hallottam, hogy van egy csodálatos mikroklíma és egy tiszta tenger, Szocsi előestjén nincs ilyen zajtelevízió)

Úgy döntünk, egy privát vendégház, neki, hogy semmi rosszat mondani mogu- nem a szobánkban volt neobhodimoe- légkondicionálás, kétszemélyes ágy, hűtőszekrény, WC és zuhanyzó, minden tiszta és kényelmes, csendes, nincs kiabálás, és nem zajos éjszaka.

A tengerparton a kávézók és éttermek nagy részében járunk, mindenütt finom ételeket készítenek, ajánlom! Az olcsó kantinban nem ettünk, nem mertünk. Vásároltunk gyümölcsöt, őszibarackot, szőlőt, a tengerparton mossák és eltakarították. Néhányszor a sörben és a rákban elkényezték őket. A tengerparton egy régi nagyapa eladta a füstölt halakat - kosárlabdát - ez valami! Minden nap megközelítettük, és megvásároltuk az összes halat, így finom!

Ami a kirándulások, ha megy, mondjuk, Abhaziyu- kérjük, adja meg, hogy milyen idő a kijelölt helyre, hogy jöjjön avtobus- azt mondták, hogy jöjjön 06:00 megáll. Ahogy a szerencse is megtörtént, egész éjjel esett az eső, mint egy vödör. És 40 percig ütköztünk az úton, nedves és piszkos, majd aztán. 1 óra eltelt 40 perc a stopon. Kérem hívjon, amelyet már szívesen adott eset vis mazhora- cső senki podnimal.Zlye nedves és azon voltak, hogy megforduljon, és hagyja, mint tekerni a csoda csomagolt busz, és ültünk a farok, ahol a lélek lélegzik büdös benzin egész nap . A férjem beteg volt és beteg volt, el tudom viselni az út viharát.

Abháziában mindenképpen látogasson el az új Athos-kolostorba, a barlangokba és a Ritsa-tóba.

pisztráng, nem igazán tetszett.

Pisztráng-így-tehát, mi elkényeztetett a mi, hegyi pisztráng, mert nem tapasztaltak különös lelkesedés. Szintén Gagra jöttünk egyenesen jelenleg sovdepovskie kávézóban ételeket és íz kapcsolatos, de nagyon finom volt!)) A férjem nagyon szereti gyűjt régi szovjet ételek, különösen podstakanniki- és így tovább fényképet csésze kávé, könyörgött a szeretője egy kávézó eladni nekünk) ), miután ismételten visszautasították minket, mint a tolvajok, akik hamarosan elárasztják a tulajdonukat)))

Minden bizonnyal a borok és a mézek kóstolószobájába húzódnak, ne vásárolj semmit ott! A Szocsiban lévő szupermarketekben mindezt két, majd háromszor olcsóbb áron vásárolhatja meg!

Dagomys (Oroszország, Lazarevsky régió

borkóstoló

Szintén Szocsiba mentünk, sétáltunk a parkban, elmentünk a látnivalókra, elmentünk a helyi üzletekbe.

Az összes többi, az út és a benzin együtt, szállás és étkezés kizárólag a kávézóban, az ajándéktárgyak megvásárlása, egy Abhaziában való utazás, 90 000 darabba kerül nekünk. Olcsóbb, mint Spanyolországban. Szerintem sokkal több költségvetés lehetett volna, de nem tagadtunk semmit, és a vendégház sem volt olcsó.

Köszönöm mindenkinek a figyelmet!