Zártuk a szemünket, és a távoli egy szigeten jött

Mexikóban volt néhány helyünk, amelyekről egy blogban nem tudsz nyugodt lelkiismerettel írni. Nos, ezekről tudjátok - ott voltam, mézes sört ivtam, de nem azt, hogy nem értem a szájamba, de még a bajus sem áramlott. Mennyit tud mondani egy kullancsról a térképen? Talán néhányan közülük meg fogom tenni, és Isla Mujeres-t. amely a mai poszt címében szerepel, pontosan ezt a sorsot felfogta. De valami történt az utolsó pillanatban, és egy tucat fotó, amiket sikerült összebújnom, sajnálom, hogy elvetem. Tehát legyen ez - ismét a Karib-térségben vagyunk, körülöttünk fehér homok és azúrkék színhullámok ...

Isla Mujeres. vagy Island of Women orosz - egy kis darab földet, amelynek területe 16 négyzetkilométer, 20 percre található a már ismerős számunkra az üdülővárosban Cancun. Úgy döntöttünk, hogy meglátogatjuk azon a napon, ahonnan el kellett hagynia a Cancunban bérelt lakást (írtam róla az előző bejegyzésben). Így egy lövés is két legyet egy csapásra: Ide egy új helyre, és új helyekre, mi készek a fájdalom, és adott egy igazolható egyfajta kényszerű cseréje a lakások, mert egy utat a Isla Mujeres feltételezett két éjszaka. Útmutatók ígértek számunkra egy mért pihenés körül kilométernyi festői strandok és bozótok pálma dzsungelben. „Walking a séta!” - úgy döntöttünk, és vásárol jegyet a nagy fehér hajó színes csónak, elmentem enni az egész készlet az ígért örömöket.

Isla Mujeres találkozott velünk egy olyan kikötővel, ahol fából készült mólók és apró fedett szalmaszálak voltak, melyek a házakhoz hasonlítottak. A kilátás a hajó inspirálta reményét egy édes tartományi egyszerűségre és magányra. A parttól kezdve a kókuszpálmák hálásan bólogattak, kék víz csiklandozta a kis, vidám hullámok szemét. Úgy tűnt, hogy még néhány méter, és a paradicsomba hajózunk.

Zártuk a szemünket, és a távoli egy szigeten jött

De amikor a partra érkeztek, a helyzet gyorsan súlyosbodni kezdett. Építőipari ... Rengeteg épület, és nem valahol a mélyben a sziget, és itt - az első sorban, közvetlenül a kilépés a port. A homokból kifolyó cölöpök és a paradicsom-szigeten lévő droning betonkeverők egyáltalán nem kapcsolódtak hozzánk. Amint megszokja a kellemetlen első benyomás, hiszen megtörtént a második - Barkers unalmas szállodák és üzletek, egy heves vállalkozói buzgalommal amely hozta le csak a mi szigorú ránc. A fő utcán a szigeten, átadva a part mentén, valamint néhány utcára a szárazföldön masszázsszalonját utazási irodák és éttermek - mindez tarkított számos szálloda.

A fő függő turisták a szigeten - az amerikaiak. Ahogy Cancúnban az egész turizmus a sziget hegyes általuk - az élelmiszert, az árak, és szórakoztató. Gyakran lehet vándorol az étteremben, ahol az amerikaiak nem csupán a látogatók, de még a tulajdonosok és a dolgozók, és úgy viselkednek, ezt a szerepet, olykor meglehetősen komolytalan. Az egyik ilyen kávézó, rendeltünk egy könnyű salátát, és egy pár gyümölcs friss, hozzátéve ugyanakkor, hogy szükségünk van egy ital csak friss. A tudatában bólintás, a pincér felvette a megbízási amerikai és hamarosan az asztalon rajta a lé, ízlése szerint tartósítószerek, ami pár perccel ezelőtt vándoroltak be az üveg Tetrapak. Minden rendben lesz, ha ez a fickó nem fejezte be munkáját csekkel, melyek szerepelnek az ár friss gyümölcslé, amely nyilvánvaló okokból némileg meghaladja mit javasoltak a valóságban, és még alapértelmezés dobott százalékos szolgáltatás - is nagyon amerikai, és kezdetben kávézó nem szabályozza szabályokat. Arra a kérdésünkre, „Te, barátom, hogy dönt a számunkra nem tűnik -, hogy vagy nem ad borravalót, ez valahogy túl beképzelt?” - pincér psihanul, berontott átkokat, de az ellenőrzés még utánnyomást.

A fő szórakozás Isla Mujeres - lovaglás körül a szigetet golfjárművek, amelyeket kínált kiadó itt minden sarkon. De egy pár kövezett utcák, amelyen a turisták általában ott-itt és megy, akkor elhajtott távoli részein a sziget a helyi látnivalók - a piramis a Hold, Ixchel vár, farm teknősök és Garrafon vízi park. Az utolsó két nem voltak érdekeltek az alapértelmezett számunkra, hanem az időt nem túl kiemelkedő építészeti öröksége a szigeten, miután a mexikói helyek, hogy már a hátunk mögött, úgy tűnt számunkra kissé naiv.

Zártuk a szemünket, és a távoli egy szigeten jött

De nem sokáig tartott. Hamarosan, a part mentén át kellett mennie a szállodai ágyak karcsú soraiba.

Készen állok arra, hogy vitatkozzam, hogy a legtöbben, akik ezeket a képeket nézzük, nem fogják megérteni - ami pontosan nem illett nekem, ráadásul meglehetősen csábítónak találta őket. De biztos vagyok benne - én, mint bármelyik normális ember, a szépet húzza, így a kezem csak a legszebb helyeken volt. A Playa Norte legnagyobb része úgy néz ki, mint a testek, a testek, mégis a testek és az esernyők, amelyekből az "amigo, egy sört kérjük!" Időről időre hallható. Nos, mivel itt vagyunk, igyunk ezt a csészét az aljára! Úgy döntöttünk, hogy a csalódás egy napjára az első esernyő alá esettünk, és felejtésbe esett, összevonták a turisták tömegével.

És mégis tisztességes leszek - mindaddig, amíg a hotelek és napágyak megjelenése nem megy, a Playa Norte valóban paradicsomi strand volt. A víz itt a legfényesebb türkizkék, a tengerpart finom, ami teljesen biztonságos. A part egyes részeiben a víz hatalmas kőből sziklák szétszóródnak, hasonlóan a bálna hátsó részéhez.

Zártuk a szemünket, és a távoli egy szigeten jött

A Playa Norte homokja, valamint mindenhol a szigeten fehér és finom, mint a liszt.

A Cancuntól eltérően az Isla Mujeres tele van a tengerpart mentén szaladgáló emléktárgyakkal. Ezek a kereskedelmi feltűnés miközben tetőtől talpig lógott színes csecsebecsékkel, mind kedves, csipetnyi játszott az amerikai központban szabadidő körülöttük valójában Mexikóban!

Este a Playa Norte-ban és a közeli Punta Norte-en fiatalok lesznek. Valaki megfordítja a lámpákat, valaki táncol vontatással, valaki csak sört inni, órákig a tengerre néz. Ó, hol van huszonöt évesem, mikor feltétlenül értékelem ezt az időtöltést? Harminc, amikor az élet válik a napi, szinte rutinszerű keresés nagyobb kérdésekben, néha nem elég az, hogy a határon van közöny, nyugalom és az a tudat, hogy az idő előre végtelenül ... De sajnos, csavarja karika húsz év egy távoli sziget a Karib-én is nem álmodott.

Zártuk a szemünket, és a távoli egy szigeten jött

Másnap Isla Mujeres közel azonos volt, mint az első, az egyetlen különbség az, hogy a sűrűn lakott része Playa Norte, akkor inkább kevesebb, frekventált helyen, és meg kell tisztelegni, a szigeten még mindig ott van. A szégyentől, hogy megkérdezzem, hogy ezeket a strandokat hívják, nem zavart. Talán - ez nem mindegy Playa Norte, de nem olyan népszerű részeit, mert túl messze tőle, hogy nem haladunk el.

A tengerpart mentén haladtunk, a kikötő mellett, amelyen a turistahajó tegnap landolt. És bár az úszás, azt hiszem, nem túl jó -, és a víz nem olyan tiszta, és a strand vastagon borították öntött partra hínár, de itt nyáj pelikánok, privorovyvyvayuschie termelés halászhajók okozva ezáltal a közönség hihetetlen izgalom, és még mindig itt megnézheted a hajókat, amelyek eljutnak a távolba, feledkeznek az emlékekről és álmodnak.

És mégis, annak ellenére, hogy néhány kellemes percet, elmém mindig Isla Mujeres - ez az eset áll fenn, amikor a külső kép sokkal szebb belső. Ne feledje, mint a piknik - "ez a sziget, ahol minden nem olyan, mintha egyszer mintha nekünk"? Nem csoda, hogy a poszt címét elkezdtem egy kissé elárasztott kifejezéssel a dalból, amely a fejemben forgatta a két napot, amit a szigeten töltöttünk. Számomra úgy tűnik, hogy még a kutya, megértettem a lényege, hogy a szemlélés a Karib naplemente is, mindent megértett, de nem tudta megmondani ...

Hogyan juthat el Isla Mujeres (Női Sziget), Mexikóba

Cancun városától (Cancun belvárosa, Cancun Központ) Isla Muheresig távolabb indul Puerto Juares kikötőjétől. A hajó 30 percenként 5-00-ról 23-30-ra emelkedik. Vissza az Isla Muheres-be Cancunba, a hajó 30-30 percenként indul 5-30-ról 24-00-re. A jegy ára 140 mexikói peso (retúr), az utazási idő 20 perc. A Puerto Juares taxival (kb. 30 pesos) vagy az R-13 buszon keresztül érhető el az Avenida Tulum (jegy 7,5 pesos). Vissza az Isla Muheres-be Cancunba, a hajó 30-30 percenként indul 5-30-ról 24-00-re.

A szálloda zónától (Zona Hoteliera) Isla Muheresig a komp elhagyja Playa Linda és Playa Tortuga strandjait. A menetjegy ára 17 dollár. A menetrend megváltozik.

Ház Isla Mujeres-ban (a nők szigetén), Mexikóban

Egy kétágyas szobát béreltünk egy szerény szállodában 350 mexikói pesóra éjszakára. Ha megy Isla Muheres hétvégén vagy ünnepnapokon, ház jobb előre lefoglalni, mert ezekben a napokban pelyhesítő itt sok mexikói család. Olyan oldalakra mutató linkek, amelyeken keresztül Isla Mujeres szálláslehetőségeit megfizetheti:

• Privát apartmanok, regisztrálva a rendszer ezen a linken kapsz tőlem személyesen 35 dollár kedvezmény az első foglalás;
  • Booking.com - különböző típusú kényelmes szállodák, a legolcsóbbtól az 5 csillagosig;
  • Roomguru.ru - globális szálloda keresője az összes foglalási rendszer számára, lehetővé téve a legalacsonyabb árakat.