Hogyan juthatunk el Pisa városába Firenzéből, és mit láthatunk ott, kivéve a híres tornyot

Pisa egy kis város, és akkor is lehet elég egy nap látni az összes látnivaló (az utazók többsége jönnek kizárólag a város főbb nevezetességei - a ferde torony). Firenzétől Pisaig többféleképpen érhető el, de a legtöbb turista vonattal utazik. A városok közötti közvetlen távolság 70 kilométer, az út mentén pedig valamivel kevesebb, mint 100 kilométer. A városok között gyors expressz vonat és sok más vonat van, és bármikor megtalálhatja a megfelelő lehetőséget. A vonatok óránként többször indulnak. A központi pályaudvar legegyszerűbb módja a firenzei Santa Maria (Pisa, a vonat a Pisa Centrale állomáson érkezik). A vonat típusától függően az utazási idő 50 perc és 1 óra 20 perc közötti. A viteldíj függ az autó osztály, az első osztályban a 13 euró, a második - 9. Ha vonattal lesz a prioritás, akkor a legegyszerűbb módja, hogy az oldalon az olasz vasutak, és ott megtalálja az összes szükséges információt az indulási időt és költséget.

Egyes turisták nem szeretnek utazni tömegközlekedéssel és inkább béreltünk egy autót, de ebben az esetben nem ez a legjobb megoldás, és több oka van. Az első ok az, hogy a legtöbb firenzei autóút nem mindig megengedett, és a módja annak, Pisa gyakran a közlekedési dugókat és leküzdeni a rövid távolságot a városok, hogy többet költ, mint két órán keresztül. Parkolási lehetőség Pisa nagyon nehéz lesz, ezért jobb, ha megtagadja a bérleti autó.

Számos fuvarozó végez buszjáratot a városok között. A buszok Firenze központjából indulnak, az utasokat Pisa központjába szállítják, és a Pisa repülőtéren is kényelmesen eljutnak. A menetjegy ára körülbelül tíz euró, és az utazás időtartama 1 óra (ha nincsenek forgalmi dugók).

1604-ben Pisza katedrálisának építését Pisa-ben indították el (teljes nevét a Boldogasszony Mária Nagyboldogasszonyának). Az építkezés során sok híres építész volt az akkoriban. A katedrális egyik legértékesebb darabja a "Galileo lámpa", amely hatalmas bronz csillár, amely 49 méteres tengerszint feletti magasságban helyezkedik el, és légi úton leng. A templomban van saját kincse is, ahol az elefántcsontból faragott Szűz Mária szoborát megőrzik. Nyáron a katedrális nyitva tart 8-19.40 látogatásra, és télen a menetrend rövidebb.

A város nevezetességei közé tartozik a Pisa Egyetem, amely 1343-ban nyerte vissza státuszát. Abban az időben a humanitárius diszciplínák fő prioritása volt (orvosi kar is volt). Galileo Galilei tanult ebben az egyetemen. A hosszú történelem miatt az egyetem ismételten megállt és megújította a munkát. A Galileo Galileo mellett ez az egyetem számos híres ember, köztük a Nobel-díjasok kitöltésével jött létre. Az egyetemnek jelenleg 11 képzettsége van, és a képzés díjköteles. Szabványaink szerint a képzés költsége jelentős, körülbelül kétezer euró évente. De Olaszország számára ez nem sok pénz, különösen azért, mert az egyetem az olasz három legnagyobb egyetem közé tartozik.

A múzeum területén található egy botanikus kert, valamint öt múzeum. A botanikus kert meglátogatásakor fizetni kell, de a legjobb, ha ezt az egyetemet kirándulással látják el, amelynek költsége személyenként nem haladja meg az öt eurót.

Nem értek egyet azzal, hogy egy nap elegendő lesz ahhoz, hogy megismerjék Pisa-t. Ha megvizsgálja az egyházakat, a katedrálisokat és a múzeumokat, akkor pár napig kell a városba jönnie. A város főbb nevezetességei a Csodák térére koncentrálódnak, és ezen a téren meg kell ismerkedni Pisa városával. Ezután figyeljen a város legnagyobb múzeumára - a San Matteo Nemzeti Múzeumra. A múzeum gazdag gyűjteménye a reneszánsz és a középkor művészeteinek. A múzeum a volt Máté volt kolostor területén található (az épületet a 11. században építették). A múzeum összes kiállítása több részre oszlik. Több szoba régészeti leletekkel van elfoglalva, amellyel el lehet képzelni, milyen volt a kultúra ezen a téren a különböző időszakokban. A látogatók nagy érdeklődését a középkori helyi kézművesek által gyártott kerámiatermékek nagy gyűjteménye okozza (egyes termékeket a muszlim országokból Pizába szállítottak).

Külön szobát foglalnak el a bizánci művészet alkotásai, főként ikonok és feszületek. A 15. számú csarnokban a látogatók várják az olyan érmék széles körű gyűjtését, amelyek nemcsak Pisa, hanem más olasz városokban is voltak forgalomban a 13. és a 19. század közötti időszakban. A 16-17. Csarnokokat a múzeum egyik legérdekesebbnek tartják, mivel itt vannak a középkori értékes művek. A múzeum látogatásához legalább 2-3 órát kell elkülöníteni, és ha nincs ennyi idő, akkor jobb, ha nem látogatják meg a múzeumot.

Pisaben több palota is található, de az egyik legszebb Agostini palotája (a Csodás Csodától való távolság csak 600 méter). A palota vonzza az ősi építészetét, valamint egy kávézót és egy mozit, amely a területén található. A kávézót Caffé dellUssero néven hívják, és 1775-ben nyitották meg. Több alkalommal a kávézó abbahagyta a munkáját, és más helyekre költözött, de a restaurálás után, amelyet 1959-ben tartottak, az intézmény állandóan a palotában található. Ha ismeri az olasz nyelvet, akkor látogasson el a palota hátsó részén található moziba. Ez a legrégebbi mozi Olaszországban, az első üléseit 1899-ben tartják vissza.

A Pisa legfontosabb területe a Cavalieri tér. A tér gazdag és hosszú története. Mindig nagyon fontos szerepet játszott a város életében, a középkorban pedig a város politikai és kulturális életének központja volt (különböző találkozókat és ünnepi eseményeket tartottak). Most ezen a téren számos jelentős látnivaló található, amelyek megjelenését a városnézés során lehet megtudni. By the way, hogy időt takarítson meg, a legkönnyebb városnézés körüli városnézést vásárolni, és csak néhány órát nem csak a város fő nevezetességeinek megtekintésére, hanem rengeteg érdekes dolgot is megismerhet.

A Csodák térétől 700 méterre található az 1583-ban épült királyi palota. A projekt szerint a korábbi építkezés (11. és 12. század) épületei ebben a komplexumban szerepeltek. Korábban a kastély kapcsolódott a Szent Miklós templomhoz, ahol külön szertartásokat tartottak a Medici dinasztia számára, amely e kastélyhoz tartozott.

1989-ben a Nemzeti Múzeumot megnyitották a palota területén, ahol a látogatók számos különböző műtárgyat láthatnak. Minden lelet kapcsolódik a királyi családokhoz, akik különböző időkben e kastélyhoz tartoztak. Ez nem csak bútor, hanem különböző festmények, faliszőnyegek, fegyverek és egyéb történelmi jelentőségű tárgyak.

A legkényelmesebb módja annak, hogy Florence-ból Pisa felé vonattal érkezzünk Santa Maria Novella pályaudvarától. Firenze központjában található, és a pályaudvarra, a pályaudvarra, a pályaudvarra is érkezik. Pisa főbb látnivalói a vasútállomástól sétatávolságra vannak (kb. 15-20 perces sétára a pisai ferde toronytól). A vonatok reggel 5-től 01: 00-ig reggel indulnak. Az utazási idő kissé több, mint egy óra, a mozgás intervalluma 25-30 perc. A jegyeket megvásárolhatja a jegyiroda és az automaták, de komposztálni kell, ne felejtsd el.

A Boldogságos Szűz Mária-nagyboldogasszony katedrálisa vagy a párizsi katedrális nyáron 8: 00-20: 00 óráig, télen 18: 00-ig látogatható.

A turisták további figyelmet érdemelnek a pápai keresztelőkápolnának, akiknek szintén kissé hajlamosak a székesegyházra. Látogasson el a Baptistery naponta 8: 00-8: 00.

A Csodák térének északi részén a Camposanto beltéri monumentális temetője található. A temető munkaideje egybeesik a tér legfontosabb látnivalói idején.

Továbbá látogasson el a Pisa Egyetemre, ahol Galileo Galilei tanult, és még sok más híres ember is. Van egy gyönyörű botanikus kert és öt érdekes múzeum: orvosi, helytörténeti, állatorvosi, grafikai múzeum és egy mérőműszer múzeum.

Ha az idő van elég, akkor Pisa akkor is látogasson el a templom Szent Máté, a gótikus templom a Santa Maria della Spina, a palota a Medici-palota Toscanelli és mindig séta a bankok az Arno folyó.

Ha kora reggel Pisa-ba utazik, este este meglátogathatja a város fő nevezetességeit, és visszatérhet Firenzébe.

A személyes tapasztalatokból. Firenze-ban éltünk az állomás Santa Maria Novella közelében. valahogy reggel elment. megvásárolt egy jegyet a vonatra és egy órát érkezett Pisaba. Van kb 20 perc séta a tornyot, de vettünk egy taxi, ami sok az állomás és 7 euró elérte a torony. A látogatás után a toronyba (ahol egyébként minden elég nagy) a lovon ül, és vezetett körbe a Pisa központjában. Érdemes megérezni a körülbelül 30 eurót, akkor alku. Közvetlenül a pisai ferde torony a Dóm és a keresztelőkápolna San Giovanni és a Campo Santo, valamint során utunk a ló megmutatta a híres Piazza dei Cavalieri, ahol csodálatos templom a Santa Stefano Palazzo Dello- Karovana vagy „Palotája a lovagok” és a Palazzo del Orologio ("Az Óratorony" vagy az Óratorony). Miután visszatért a Dóm tér (a Tower), akkor peshochkom tartott a Piazza dei Cavalieri, ahol hosszabb a hátralévő időt Pisa, majd elment az állomásra, és egy óra autóútra Firenze. Könnyedén megismételheti ezt az utat, vagy kitalálhatja saját, boldog ünnepét!

Egyéb népszerű kérdések:

Mi ez a hely?

KIADVÁNYOK Olaszországban:

A város egyedülálló vallási emlékei és jelentőségük - gyalogos túra

A római konyha, az osztriga, a szarvasgomba, a pate és a sajt története - egy igazi ínyenceknek!