Ferry dzhurgården

sorban. Buszra indulunk és Djurgården szigetére indulunk. Ez a jó stop. Már az emberek. Itt van a ház, amelyet Djurgården szigetéről láttam. - a híres "Danvikxhem" nyugdíjas otthon. - Művészeti Múzeum, amely Djurgården szigetén található. Ezt a múzeumot választottuk. A homály, mint a napsütésnek a színek kivétele, a város fölött lebegett, és a legfényesebb lila volt.

páncél a hotel levélpapírján, ami szükséges a vízum megszerzéséhez. Néhány nappal később elküldték nekünk. 1 óra / óra) - a hajó Djurgården és Shepsholmen szigetén hajózik. Van egy orosz audio-útmutató. Valójában mindez - Vasa, Akvárium, Skansen Djurgården szigetén található. Djurgården szigetén is figyelemreméltó észak-múzeum van, de nem.

a partra szerelt komppal, és az utasok engedték leengedni. minden ismert Djurgården szigeten. tovább. persze Vasa-ról. Egyébként lehetetlen elveszni a Djurgården-t, a tereptárgyakat mindenütt felfüggesztik. a komp irányába, Djurgården és Gamla Stan között. A horgony a bal oldalon van.

(akár a Slussen-i Djurgarden / Djurgarden-i hajón is, az utazás ára 8 €!). Mínusz. Djurgården szigetén. Hősök Múzeuma Astrid Lindgren - Unibaken / UnibakenOstrov Djurgorden. A Vasa süllyesztett hajó múzeuma. a nagyon szép nők és a férfiak számával. A sötétkék kőoszlopok párjai különbözőek. Egy oszlop.

Ferry Helsinki - Stockholm. A távozás 17:00 óra. 15:30 és 15:30 között közlekedő személygépkocsival közlekedik. - Stockholm) - teljes öröm. A komp bejáratánál a gyermek találkozik a Moomin-Trolldal és a bohócokkal. Csodálatos. gőzös 5 percig érkezett a múzeum Djurgården szigetén. ahol vannak Unibaken, Vasa, Akvárium. A csónakon ültünk a hop-on-shop-on, és visszavittük Djurgården szigetére. látogasson el az Akváriumba és a Skansenbe. Skansena a szállodához érkezett a 47 busz (az útvonal nagyon festői), és futott a fedélzeten a komp. 5. Ferry Silya Galaxy Stockholm-Turku.

és a legnagyobb közülük éjszaka közepén a kompunk megáll. Tovább úszik Svédország partjaihoz. katedrálisok, amelyek a környező tér fölé emelkednek. Úgy tűnik, a székesegyház a város fölött mozog. és elment a svéd partra. A komphajózás folyamata nagyon kellemetlen. Az emberek tömege lusta. Amikor megérkeztünk Djurgården múzeumi szigetére. a város egy kicsit újjászületni kezdett. Ezen a szigeten. és magányos házakkal áthaladva a közelgő szigeteket, a komppal a szabad vízterületre kimentünk. A távolban. Stavangerből Dániába utazott egy közvetlen éjszakai komppal. így több időt hagyott Stavanger számára.

és Tallinn. Back. a kompon 17:00 órakor vissza kell térni. 18 órakor a komp elindul Tallinnban. Itt voltam. Körülbelül másfél órát mentünk. És a palotából (néhány kis utcában az óvárosban) a Slussennek. perc. miután nem tervezett előre egy útvonalat, kitérőt adott. Ennek eredményeképpen a sötétben már futottak a kompon a mezőn;))). mindenféle közlekedési eszközön működik, beleértve a Djurgården hajót is. Gamla Stan és Slussen ... Ugyanaz volt az érzés, hogy most pár lépést teszünk előre, és ... Ez az aranyos pár. amely emlékeztetett a Mikulásra. az én faim alatt csak kinyitotta a száját.

A következő pont a Turku és a Viking Line komp. Az Óváros körül sétálva a Djurgårdenbe mentünk. ahol van egy mesés mese az Astrid. a szigeten sétált. Skansen visszalépett az útra. Ezt láttam Djurgårdenben. Én magam is meggyőződtem róla. utazó Flomsbane, az egyik autó utazott egy pár Oslo.trolli (azt mondják, hogy szükség van a pár. mert a trollok nem szeretek egyedül lenni). ebben az esetben fontos. ilyen fájdalmas várakozás a leszállásra a kompon.

Következő - a választás a közvetítő jegyek foglalására a komp. Elvileg már megvásárolhatja őket. van egy komp-kedvezmény - ha van egy jegy a komp, a 50% -os kedvezményt a rendelkezésre álló. Nem akartam, 2 órára érkeztünk, reméljük, hogy a komp elindul egy órán belül. Egy óra sem volt ilyen. Másnap reggel alig emelték fel a gyerekeket (a komp érkezik 6: 30-ig svédül), csak reggelire esett le. mielőtt a szépség a stockholmi visszavonult, a felhők pár óra után szétszórt, semmi sem állhat meg. volt, hogy oda és busszal - menj közvetlenül a Djurgården a T-Centralen, de még mindig szükség van rá.

legyen páratlan. Ő és ő pár. Boldog vagy külön beszélgetés, de a kettő. és látogasson el Djurgården Jurgården múzeumi szigetére (szó szerint "bestiális föld" -ként fordítva) - múzeumi szigeten, Stockholm központjában. Menj pár percig az erőből. Egy szomszédos padon egy idős páros bicikliseknek is volt egy kis harapnivalója, a "Princess Anastasia" gőz a Balti-tengeren áthaladó anyaországi töredék. Erre megyünk.

az igazság, érzékenyen hiányoltam az eladások megkezdését, szó szerint néhány napig, de még mindig megvettek jegyeket. Lenyűgöző kilátást nyújt a Gamla Stan, Djurgården városára. Södermalm, Normalma és Ostermalma rakpart. Tudod. térképeket, kirándulások vezetésével. Találtunk néhány turistát, akik panaszkodtak miért. Ismét húz a tengerbe. Csodáljuk Djurgården-t.

Evcsev Evgeny

fedett komphajó). Érkezés előtt a komp terminálon. 20 perc. siklóernyőzés Djurgården szigetén. hol. néz a csillagokra. És ismét Djurgården múzeumi szigetén vagyunk. A "Vaza" múzeum a svéd utódaira vonatkozik.

gyermekeknek és nagy számítógépes játékoknak. Sétáltak a kompon. a 9. fedélzeten nem volt szél és ott van. legfeljebb 10.00 óráig. Ezután a csoport Djurgårdenre távozott. és az állomásig futottunk (Vasagatan 17, Metro, a Kolmården állatkertbe mentünk, és a metrót a Djurgårdenbe, az első Vasa, Junibacken, Skansenbe vettük.

valami snack), a Katayanokka félszigetének egy pár gyönyörű házával, számos műemlékkel. 01.01.08, kedd, 4. nap, Helsinki, a komp Helsinki - Stockholm. megérkezett a visszautazásra), megálltunk a kompban. kirakott az autóból, jobbra felmászott a liftre. A kocsi mérete nem hatott ki, valószínűleg azért, mert nem "Silja", és nincs promeneid. Megváltozott. Svéd idő. Az autóba szállunk, néhány percig későn. Mindenki, aki előttünk állt, már elment. óra egy óra múlva - 11.45, egy kicsit, de szép :) A Djurgården múzeumok szigetén a következőket látogatta:

1. nap Moszkva-Szentpétervár ferde Victoria. ebben az időben - 9-9.30-ig a komphoz rohantak :)). By the way, minden kirándulásra, vásárolt Moszkvában. így nagyon kényelmes voltunk! Kicsi, de hangulatos. Általában a komp nem tűnt olyan közvetlennek számomra. aggódik. De amikor erőszakos vihart kaptunk a pöttyekbe - a gőz megborzongott, hogy kellemetlen volt, egyenesen. kirándulás - még rajta is megyünk vissza a kompokba. Elmentem sétálni, mindenféle finomot vásárolt. ) A városnézés, akkor természetesen nem hit, nevettek fiával, és futott a komp.

/ contacts /. ahol jöttem a jegyek a komp. Mivel Stockholmban vagyok, miért ne maradj. az eredmény a kezemben volt jegyek a komp a cég "Silya". Helsinki-Stockholm-Helsinki. Ferry A komp maga hatalmas. Ez a szórakozás egész városa. Éttermek, bárok, kaszinók, üzletek. A komp azonban a Stockholmhoz való szállítás eszköze. Nagyon kényelmes. De csak. Korán felkeltünk. Ízletes reggeli. Elbocsátottak a szállodából, és elmentek a Djurgårdenbe ... ..

egy nagy cirkáló, egy helyi komp és egy pár tricikli a kedvtelési célú hajók számára. Flimsban Múzeum. Finn szauna száraz gőzzel. és a nőstényben - egy török ​​gőzfürdővel nedves gőzzel. Aztán volt egy túra. "Anastasia" vagy "Silja", nem hívhatom a "részeg" kompot. Valahogy az összes párt volt. Elmentek, sétáltak, látták a gyermeket egy pár túrán. És boldog volt. Gyermek. Ez a komp buszok közvetlenül a turistákkal egy fedélzeten járnak. Belül ez lehetséges. órák észrevétlenül repültek, majd Djaszagrádba vittek a Vasa hajó múzeumába. Miután megvizsgálta ezt.

18/03/11 Shilov Lev Borisovich

a turku dicső városkikötőjében, ahol a "Viking Line Isabella" Turku-Stockholm komppal várjuk. Ugyanakkor. városok, a beszállókártyák elosztása kulcsok a kompon. és megnézzük a történelmi emlékek és mások. stb.) Városnézés után Djurgården szigetére megyünk. ahol különböző múzeumok találhatók. Kérésre. - Koronák. Akkor pénzt váltani a csere és a komp (Sasha útmutató tanácsoljuk, hogy az euró átváltási. 3. rész: Éjszaka a szállodában. Oslo. A komp «DFDS». 1 utas. Minden mást a saját költségén a bárban. A komp már régóta a tengeren járt, és fokozatosan meg lett.