Kirándulás St. Petersburgba, vagy St. Petersburgba utazás

Összetétel "Utazás Szentpétervárra" vagy "Kirándulás Szentpétervárra"

A nyári szünetben a szüleimmel együtt St. Petersburgba látogattam. Ez csak a "fehér éjszakák" ideje volt. Esténként gyakran járkáltunk a városban, amikor könnyű volt, majdnem olyan, mint a nap folyamán. Az időjárás a nyár ellenére jó volt. Esténként pulóvereket vagy kabátokat viseltünk.

Természetesen a Neva partján sétálgattunk, meglátogattuk Vasilievszki-szigeten. Látták a bronz lovas szobrát, de nem jött életre. Egy másik látta a Péter és a Pál erődöt, egy tűvel éles, mint tű. Este neonlámpákkal világított. Egy este még egy pillanatra is megragadtunk, amikor a palota hídját tenyésztették.

A téli palota szerénynek és nagyon szigorúnak tűnt számomra. Nem úgy néz ki, mint egy házat. Talán a királyi család unalmasan élt itt, egész idő alatt "a felvonuláson". Még ezért is sajnáltam a hercegeket és a fejedelmeket. De a palota tér megütött. Hatalmas! Most megértettem, hogy az egész polcok hogyan állhatnak rajta.

Én is láttam Smolnyt. Úgy hívják, mert ezen a helyen tárolt kátrányt építettek hajók építéséhez. Végül is az orosz flotta jött létre Szentpéterváron!

Általában sok palota van Szentpéterváron. A Nyári Kertben sétálva észrevettünk egy szerény, kétszintes épületet. Kiderült, hogy Peter éltem itt, ez az ő nyári palota! Egy ilyen nagy ember annyira szerényen élt! Azt is észrevettem, hogy a mennyezet a palotában alacsony. Kiderült, hogy Péter félt a magas mennyezettől, és kifejezetten hozzáállította a lógóakat.

Tetszett a város. Bár emberek és autók milliói vannak benne, Peter valamiféle neszélyes. Ő fenséges! Nem csoda, hogy még mindig a főváros, az "északi".

Szentpéterváron sok park, a természet sarkai. Itt pihenhet és szórakozhat. Meglátogattuk a tengerparti parkot, ahol egy labdarúgó stadion épül. Láttunk egy csendes Swan tófürdőjét, aztán felmászottunk a túrákra, különböző hintákra. Persze, felmásztam a "Ferris kerékre", és újra megnézettem Szentpétervárról, hogy emlékszem többet.