Az ízletes vacsorát követően elmentünk sétálni, amíg rájöttünk, hogy nincs erőnk.

Jalta - mennyit ebben a hangban

Előretekintve azt mondom, hogy nem volt célunk konkrét látnivalók meglátogatása. Elmentünk élvezni a levegőt, a napot, a tengert és a hegyeket. légkörben.

Reggel, felhős, de nagyon meleg, nagyon kevesen vannak. A Quay-ba érkezve láttunk egy ilyen kép halászokat, halászokat, halászokat. és a férjem azt mondta, itt az ideje, hogy felismerje álmát, hogy elkapja a hajót a tengerben. Amikor elérte a mólót, megegyeztünk egy halászati ​​út a következő utro.Bolshim plusz volt számunkra, hogy a hajó úszik minden reggel 7-11 (kivéve vihar), akik bármilyen mennyiségben.
Aztán mentünk végig az egész Massandra strandon, és a legtávolabb leült kayfovat)

Aztán körbejártuk a várost, netoropyas átsétált a piacon, én kóstoltam salsa))), és a férj és a túró).
Nem a Massandra borok kóstolása nélkül, amelyek még inkább ellazultak.
Hosszú ideje megírni, hogy hol semmit sem értettünk, mert egyszerűen lehetetlen éhesek Jaltában))).
Szeretünk étkezésért az egyetem Gogol (Ízletes-Eshka), nagyon elégedett „Ital otthon” a Puskin utca és nagyon finom pizza egy kávézóban házban, ahol laktunk (a házban, mint kiderült, élt Pugovkin).
Ha nem tetszik, ezeken a helyeken étkezési Violet Bristol közelében, Solokhina konyha vízparti étterem a Csehov Színház és sok más zavedeniya.Na ezen az oldalon van egy külön téma a „Hol együnk jaltai” .De csak abban az esetben tettem egy fotót az étkező menü Puskin, aki hasznos lehet:

Jalta - mennyit ebben a hangban

Általánosságban elmondható, hogy az első nap egy laza sétával telt el a szeretett város körül.
A második napon az időjárás egészen más volt, már 7 órakor a nap ragyogott, nyilvánvalóan nem felhő, a láthatóság gyönyörű volt.
Férj fogások a buzz a halászatból, és elkapom a zümmögés az a tény, hogy ő horosho.Plaval nélkül nekem, hogy nincs kép, de a fogás az első alkalommal nagyon hú :) körülbelül 30 darab: ők a hering és szardínia és a foltos . általában egy csodálatos házi vacsora volt :) és egy benyomás tengerén.
Mivel nagyon meleg volt és napos volt, a férjem úgy döntött, hogy úszni kezd a Fekete-tengeren a kayfushki.Vodichka + 14 teljességéért!

Jalta - mennyit ebben a hangban

Miután egy frissítő és megnyugtató zanyra férjemnek volt egy második levegőt :). A vacsora után úgy döntöttünk, hogy menjen a Livadia, tavaly nyár óta, a palota zárva volt, de még mindig nagyon akartam látni.
A 32-es buszból érkeztünk a fél órában elkövetett hamis piactól, nagyon szép a parkban, a virágok krizantém és rózsa.
A palota nagyon szép, belülről és kívülről. A túra érdekes, de néhány gyermek neponyatnaya.Potomu a palota Livadia csatlakozik nemcsak Nicholas 2, de a konferencia a kormányfők a három ország a Hitler-ellenes koalíció - a Szovjetunió, az Egyesült Államok és az Egyesült Királyságban, és ez a szám gyerekeket slozhno.Stalo nagyon szomorú szomorú sorsa A Romanovok.

Jalta - mennyit ebben a hangban

A 3. nap csak extravagáns volt. nap, szél és ilyen szép hullámok. lehetetlenné vált)

Megcsodálta a hullámok és vsomniv Balti-tenger, úgy döntöttünk, hogy az utazás az ismeretlenbe mi Gurzuf.Ot ruházati piacon atobuse elértük Razvilki.V terv az volt, hogy látogassa meg a szanatórium Park Gurzuf, Puskin Múzeum és a szomszédos parkban, vendégház Csehov is, csak sétáljon végig az utcákon.
De nem mindenki hivatott sbytsya.V Gurzufsky túra kellett volna kezdődnie a 11, de ők voltak az egyetlenek, akik ebben a „rossz idő”, és nem volt ideges sostoyalas.My nichutochki ballagott a sétányon le a tengerbe, és leült a köveket. és így jó volt számunkra.

A Puskin nem akart menni, de a Csehov Múzeum skhodili.Chehova tiszteletben tartjuk, ment a múlt héten Melikhovo (a vendégház a közelben), nyáron és télen, elment a múzeumba Csehov a jaltai. így a Gurzuf-i dacha nagyon hasznos volt.
A következő képek az öbölből, ahol Csehov elkezdett írni a "Három nővér"

Gurzuf nagyon szerette az utcáit, lógott a szőlőfürtök, a nyugalom és a nagyság, és siettünk Jaltához :)

Jalta - mennyit ebben a hangban

Kötélpálya a Ai-Petri ideiglenesen zárva van, és úgy döntöttünk, hogy mászni a felvonó Yalte.Naverhu nagyon szép volt kávézó eléggé elfogadható tsenami.Nu és kilátás nyílik a hosszú ideig, amit nem egészen sötét volt)))

A negyedik napon Reggel, a töltésen láttunk egy "házat", amely mellettünk haladt, nem hajó volt, hanem hajó volt. és egy fél órában egy másik, olyan szép, olyan fenséges. A kép nem képes továbbítani, de remek volt.

Ezen a napon, úgy döntöttünk, hogy egy túra a palota Miskhora.Konechno mindezek üdülőhelyek érhető el, és saját magát, de úgy tűnt, hogy vannak nyilvánvaló előnyei: van egy út mindenhol, körülbelül minden palota és park mondták sosem kellett tárgyalni az őrök és a amikor sokkal gyorsabb volt, ha terveztük volna meglátogatni őket.
Így voltunk egy kilátó a templomban N.Oreande arh.Mihaila, Dulber (Dulber szanatórium), a palota Kharaks (a kedvencem Dnipro szanatórium) és Kichkine (Kichkine hotel) .Mi volt szórakoztató, és úgy döntött, hogy azt meg kell kérni a Dnyeper pihenni az egész családot)))

Este Jaltában sétál, lélegzetvételű, és nem tudott lélegezni. sétált és sétált, és nem tudott felkelni.

Jalta - mennyit ebben a hangban

Az 5. napon reggel taxival érkezik, hogy elvisz minket a repülőtérre.
Menjünk a Massandra strand legtávolabbi sarkába. napos. hőt. dobja az érméket, és biztos benne, hogy egyszer sem térünk vissza))))

Köszönjük a visszajelzéseket és információkat, szép és tiszta lakást a fotókból.

Tatiana [regisztráció nélkül] [09.11.13 06:12:01] IP: 78.139.100. *

Natalia [regisztráció nélkül] [09.11.13 08:58:18] IP: 77.121.94. *

Köszönjük a visszajelzést! Ez volt a múlt hétvégén is. De nem láttam a lámpákat a fényekben - szombat este hajóztak. Jalta lakói azt mondták, hogy egy hónapig az ilyen repülőgépek nem jöttek hozzájuk.
Oks @ n @, és a bérelt lakás fűtött?

De a fűtés nem ochen.V nagy szoba tesszük a radiátor, és mivel az utca még nem volt hideg, hvatalo.No minket a konyha, erkély és fürdőszoba nagyon prohladno.Ya még mindig úgy gondolta, hogy a tél nem egy megfelelő lehetőség.

Natalia [regisztráció nélkül] [09.11.13 22:16:43] IP: 77.121.94. *

És a barátom és én egy szobában 200 UAH egy lépésben a buszmegálló. nagyon meleg, és nem láttam az elemeket bárhol, meleg volt a padlóról. Így írta le, ami nagyon drága. Csak egy éjszaka voltunk, és nem voltak más ajánlatok.

Natalia [regisztráció nélkül] [10.11.13 11:03:55] IP: 77.121.94. *

A parkban a Gurzuf szanatóriumot túrák nélkül kérték fel. A park lenyűgözött, milyen illat! Újra meglátogatom.

köszönöm a csúcsot. Szerelmes Jaltában. és hamarosan újra ott járok, hogy élvezzem a tengert, a levegőt és az atmoszférát. By the way, szeretem "nem szezonális" Jalta! Újév!)