Gőzmozdonyok múzeuma - minden értékelés - pihenjen gyermekekkel

Végül úgy döntött, hogy a Vas Múzeumba és a Mesterségek Múzeumába megy. A Vas Múzeumban velünk, valamint a Teáskanál múzeumában csodálatos kirándulást tettünk, és mindent meg lehetett érinteni, és mindent fényképezni.
De a Kézműves Múzeumban csalódottak voltak, zárva volt.
Útközben meglátogattuk Pereslavl templomokat és kolostorokat. Nagyon tetszett.)))

A keskeny nyomtávú vasút múzeuma.

A fő vonzerő a kocsin (ülni magad, nyomja meg magad). Mindnyian nedvesek voltak, de nagyon el voltak ragadtatva. Azt tanácsolom, hogy látogassa meg a keskeny nyomtávú vasút múzeumát!

Visszatérve a Veskovo faluba, meglátogattuk a Teafilterek Múzeumát. Son ellenőrző üstök és hirtelen meglátta valami szokatlan, megkérdezte: „Mi ez?” És én válaszolt, nézte hozzátéve gép: „A régi számológép”, majd voltunk „egy régi magnó.” ) És a múzeum munkatársa számunkra egy gramofonot kapott (rekord a Scorers), így ez egy nagyon érdekes út volt.

Meglátogattunk, felejthetetlen benyomást kapott. Bevezettük a mozdonyokat és a platformokat, felszálltunk a kocsira, és az elektromos vonatnál a fiunk úgy döntött, hogy rendezni fog egyáltalán - alig vett. A múzeumban sok régi gőzmozdony, kocsi van; vannak visszaállítva, vannak azok, akik várják a sorrendet. A legfontosabb az, hogy szinte mindenhol felmászhat és nézhet, nyithatja az ajtókat, belenéz. Van egy régi autók parkja is, de nincs hozzáférésük, csak oldalról nézhet.

Biztos vagyok benne, hogy ez nem az utolsó utazásunk. Útközben a fiam már megkérdezte, mikor megyünk újra. És biztosan megyünk, egy gőzvonatot akarok lovagolni.
A kilépéshez vezető út és Moszkva tele volt sajnos, ami növelte az utazás idejét. De egyébként minden nagyon jó volt. Visszalépve láttuk a Nagy Péter hajóját, elmentünk a Teáskertbe, megnéztük a katedrálisokat és Pereslavl kolostort, megálltunk Sergiev Posadon (a Trinity-Sergius Lavra-ban).

A leghosszabb és talán a legérdekesebb utazás, különösen a fiúk, volt egy látogatás a dicsőséges város Pereslavl, amely amellett, hogy nagy számú felújított és működő templomok és haranglábak, sok kis magán múzeumok (ami igazán nem volt), van egy kis csónakot Péter 1, rezervátum-tartalék Pleshcheevo tó, de van egy másik kiemelés - egy szabadtéri múzeum - egy múzeum a vasúti berendezések, és az emberek egyszerűen egy múzeum gőzmozdonyok.

út:
A Pereslavl felé vezető út jó minőségű. Cork Terry mint mindig a királynő, de tekintve, hogy mentünk egy vasárnap, de még mindig a híd közelében javítás a királynő volt 10 órakor nem volt semmi probléma több váratlan forgalmi dugók az egész nem volt. Bár volt ... egy földút 3 km hosszú, és vezet a múzeum maga (vagy inkább az ország helyek, amelyek mellett található a múzeum), ez jelenti a nagy veszélyt jelenthet az autók eső után. De az "iszapos tartályok nem félnek", és a megfelelő irányítással a Logan sikeresen legyőzte az összes sár dzsemét az úton. Amikor bekapcsolja a múzeum is, akkor teljesül egy nagy, őrzött és ingyenes parkolási lehetőséget, ahol múzeumi dolgozók arra kérik, hogy autóikat, hogy ne zavarja a lakosság Talitsy falu, ahol a múzeum található. A parkolótól való út homokos és poros, így az áthaladó autók közvetlenül elkábíthatják a hangulatot a séta a múzeumba, különösen ha gyermekük egy babakocsiban vagy a kezében ül. A parkolóról a múzeumba, ahonnan fél kilométerre megy.
Maga a séta végén megsértettük a követelményeket, és a múzeum kapuihoz mentünk, ahonnan már nem tudtunk járni a lábunkkal.

A múzeumról: A múzeumban kb. 5 órát töltöttünk! A jó és az időjárás megengedett, és egy kis ember és a hangulat militáns volt :)
Csak azt mondják, hogy, mint sok múzeumban, a tárgyak felmászása nem megengedett! Ami természetesen felkavarja a fiamat, aki állandóan el kellett menekülnie, hogy megpróbáljon valahol eljutni.

A múzeum gőzmozdonyok - magánmúzeumként Vasúti berendezések, állítsa be a helyére odnokalleynoy vasúti épült fejlesztésével párhuzamosan a betétek tőzeg, azaz néhány tárgyak a korábbi depó Talitsky Plescheevskaya-tőzeg.

Minden információt, amit most elmondok, személyes beszélgetést kaptam a múzeum "ápolójával" (a fiatalember nagy ügyvezetője az üzletében).

A szórakozásról - ez a 150 rubelre van a kocsiban, a síelés a polkilometráról, továbbá az utak jelenlétének ellenére sem sikerül elhaladni, mert a súlyzárat, ami nem nyitja meg a kézfogást.

Ami az ételeket illeti - nincs sehol enni, amikor helyi büfé voltunk, nem működött, annak ellenére, hogy mosdó és csaptelep volt, nincs víz. Tehát számítsd csak a találékonyságra és előrelátásodra, van WC.
Annak ellenére, hogy a múzeum távol Moszkvától, annyira érdekes!

Azt javaslom, hogy menj oda, különösen a fiúk minden korosztály számára!