Útvonalak - 4wd - együtt

"Almatau" és "Forest Fairy Tale"

A hegyekben nem csak a vad természet sarkai vannak, hanem olyan intézmények is alkalmazkodnak, ahol bármikor és bármikor meg lehet menni. Ezek közül néhány intézmény a szurdok mentén helyezkedik el, ahol Gorny Gadovod falu található.

0,6 km - mobil rendőrőrs.
1 km - Khan Almata, a Talgar negyed kezdete.
1,1 km - Benzinkút.
1,9 km - ismét a benzinkút.
3,4 km - Besagash falu.
4.4 km - kikeményedés.
5,6 km - villa. Közvetlenül van egy út Talgarhoz, balra, lefelé, az út a repülőtérre (a mennyország a mennyországért) és a Kuldzhinskiy traktus felé.
5,8 km - forduljon jobbra a hegyekbe, a hegyi kertészrel.
6,3 km - helyszín rossz fedéssel. Az út élesen felfelé halad.
15,1 km - egy nem azonosított akadály. A helyiek szerint a nagymamákat itt távolítják el. Nem láttuk senki ott, a gát nyitva volt, akadály nélkül haladtunk.
15,3 km - az első ága a gazdaság Panfilovsky. Rögtön repül, jó, a rekesz hossza mindössze 150 méter.
16 km - kereszteződés: egyenes út vezet a hegyi kertészhez, balra - aktív pihenőhelyre és a "Lesnaya Skazka" pihenőházra. Először megyünk egyenesen.
17,5 km - A hegyi kertész.
18,1 km - kereszteződés: egyenes út a hegyek felé, balra, ahogy azt mondták, egy kis hegyi tóra. A közelben van egy iskola, amelyet sok diák jelez. Prem egyenesen előre.
19,8 km - Egészségügyi központ "Tau Samal".
20,4 km - az út mentén megjelentek a tűlevelű erdők első alapjai.
20,6 km - az út az Alma Tau turista táboron pihent. Nincs további autóút.
Most megyünk az Erdei Tündérmeséhez. A fent említett kereszteződésből (16 km) innen juthat el.
A kanyarból a szanatóriumba - 6,7 km.

Asa
43,3 km - forduljon Issyk városába. Forduljon jobbra. Két benzinkút van. Az út felfelé, a fellendülés elhúzódik.
45,4 km - híd az Almaty-csatornán (BAK) keresztül. Ha akarod, úszhatsz a csatornában.
56,1 km - híd a Issyk folyón. Készüljön fel: közvetlenül a híd után az út undorító ..
76,8 km népszerű pisztráng farm a városban. Egy bizonyos mennyiségű "zöldség" számára pisztrángot lehet készíteni.

Engedjék meg, hogy kiegészítsem az útvonalat. Mivel végül az útvonal a pisztráng farm mellett halad, a legjobb lehetőség a következő:
43,3 km - forduljon Issykhoz. Egyenesen haladunk.
66 km - területe Malovodnoye szélén. Száraz van egy jobb kanyar a hegyekben egy pointer „Turgen 15km.” Az út elhalad a Struccfarmra (közel keresztezi a tartályban). Ahol is nézd, strucc megjelenés. Ezzel szemben a megvalósításában a Isszik - út sok tisztességes, eredményeként jön létre a felső pálya közötti Isszik Turgenyev (kb Koktobe között Lenin és a régi út) és ott tovább az útvonal mentén.

Engedjék meg, hogy kiegészítsem az útvonalat. Mivel végül az útvonal elhalad a pisztráng farm mellett, a legjobb lehetőség a következő. tovább az út mentén ..

Először is 15 km-re van, másodszor pedig az út nem a gazdaságra, a harmadik, az aszsi zhypy, az extra öt lyuk nem játszik szerepet.

Lake Issyk
56,6 km - olyan hely, ahol az Ile-Alatau Állami Nemzeti Természetvédelmi Parkba való utazásra 300 tollat ​​kell fizetni. Itt az ideje, hogy megszokja.

184 tonna személyenként

ahol 300 tétet kell fizetni

Sajnálom, négy évvel ezelőtt írták.

Emberek, ne zárjuk el ezt a témát. Készítünk egy másikat, megoszthatjuk az összes megjegyzést, de itt csak az útvonalak lesznek itt.

A Kayandi-tó, vagy a sok ezer nyúl tava
(csupasz olajcsomagokkal a vízben)

Hozzáadom az 5Copot.
A Charyn-folyó mentén jelentkezik a kőrisfa liget
Út, mint a völgy leírása Galant
"Menjen a város határától a Kuldzhinke-nél, ahol ez az intercity út keresztezi a Ryskulov sugárút.
3,4 km - a gyűrű. Egyenesen meg kell mennünk.
4,4 km - a vörös mező faluja elején.
13,7 km - Panfilov nevű község kezdete. Vulkanizálás van.
16,3 km - a falu vége.
23,2 km - Novoalekseevka község kezdete.
26,3 km - a falu vége.
36,3 km - forduljon Issyk városához. Két benzinkút van.
40,4 km. a Kulja falu.
41.8 km. nincs falu.
46.8 km. falu Enbek.
49.8 km. nincs falu.
51.5 km. a Birlik falu.
53.2 km. nincs falu. Közvetlenül a Baltabai falu kezdete. Van egy benzinkút is ott.
54,7 km. az út bal oldalán található egy kórház száz méterre.
56.2 km. a Baltabai falu vége.
61.3 km. falu Akshy.
64 km. nincs falu.
66 km. falu Malovodnoe.
70.3 km. a falu vége.
82.7 km. a Teskensuu falu.
84.7 km. nincs falu.
91.8 km. Ashshisai falu.
93.6 km. nincs falu. Közvetlenül Karaturuk faluja kezdődik.
99.1 km távolságban található. a falu véget ért.
102.3 km. a Lavar faluja.
103 km. Lavarnak vége volt.
104.4 km. pihenőhely. Finom ízelhet.
113.6 km. egy villa a Chilik falu előtt, amely 1 km-re van innen. Jobbra kell menni a főút mentén.
122,5 km - híd a Chilik folyón. A híd mögött jobbra forduljon.
126.7 km. a Bayseit falu.
128.8 km. khana a faluba.
129.3 km. a benzinkút úttól balra, jobbra. étkező.
Tovább halad az út. Egyenes, mint egy nyíl húsz kilométerre. A lefedettség meglehetősen normális a nagy sebességű vezetésre. De csak az út szélessége nem mindig teszi lehetővé a gyors utazást. De gyakorlatilag nincs forgalom ezen a webhelyen. Egy óra egy óra.
138,1 km. a Nura falu.
139.8 km. az út bal oldalán egy felüljáró van.
140.3 km. a falu vége. Most már van egy felüljáró oldalunkon. Továbbá az út mentes településtől, valamint a radaroktól? Barrier-2M. Megértettük?
152.3 km. a Kokpek-szoros kezdete. A szakadék bejáratánál jó enni.
156,7 km - az út jobb oldalán egy eldugott kanyon, ahol gyönyörű pihenő lehet. Egy kis patak jön le a repedés, a kristály vizet. Vannak fák, fekete szederek. Csak száz méterre az út, de a hely nagyon szép. Itt töltheted az éjszakát (víz, tűzifa is van, magával viheti a sátrat).
160,7 km. a főútról a Bartogay-tározó felé vezető úton indul.
163,3 km. a szurdok véget ért.
164,2 km. még egy kört a Bartogay-tározóra.
164,4 km. az utolsó település úton. a Kokpek falu.
165.2 km. a falu vége. Mögötte egyre rosszabb az út. Elvileg van aszfalt körülöttünk, és nincsenek törött helyek. De az aszfalt nem pontosan, hanem valamilyen hullám. Az ilyen hullámok teljes terhelésénél könnyedén hagyja el a lengéscsillapítót, és ha szerencsés. majd a rugókat. Ez a webhely másfél kilométert vesz igénybe.
172.2 km. forduljon balra Chundzha városába. Egyenesen meg kell mennünk.
És balra a Grove-ban, Chunzhu-ban, a Charyn-i hídon keresztül.
Adja meg a határőr pénzt (adtam 1000 tonnát két autónak), ha nincs útlevél. A hídtól lefelé nyúlik a Grove. A legjobb, ha újabb 5 km-t vezet az út mentén, majd menj le a folyóba.

Emberek, ne zárolja az ágat. Elkezdek plyusovat

Nem tudom, hogy eltömődöm-e vagy sem.
Nos, ez a kérdés: És hogyan menjen Kurtovba menni?

Nem teljesen részletesen, de elvben érthető.

Referenciapontként a Ryskulov és Petrov utcák metszéspontját választották. Itt visszaállítjuk a kilométerszámlálót, és elindulunk a Petrova utcán. Továbbra is Boraldai település (korábbi, Burundai) településen feküdt, ahol 11 kilométer később a T-csomópont előtt álltunk. Itt kell fordulni balra, és mozogni az úton, soha nem fordul. 15 km után balra az "Efes" sörgyár üzletei lesznek. Miután. település Aksengir.
Tovább az út jobbra fordul és áthalad a vasúti átkelésen. Ezután (a kiindulási ponttól számított 22 km után) a főút mentén balra kell fordulni. Egy kicsit többet, a bal oldalon egy íves típusú vasúti híd látható. Ezután menjen át Bereke községébe.
Amikor a 29-es szám a kilométer-számlálón megjelenik, egy ilyen jelzéssel ellátott útjelző látható a láthatósági zónában: "Egyenes". Karaganda, 970 km, balra .Kaskelen, 20 km. Ötven méterre tőle. pajzs, jelezve a belépés a falu st. Shamalgan. Mintegy száz méter. "villa": a vasúti átkeléshez balra fordulni fog, és jobbra kell fordulnia.
Az útfelület hamarosan jelentősen javulni fog, egyértelmű lesz a törésvonal, a középső és a szilárd vonalak oldalán. Itt az út élesen jobbra fordul, jobb oldalon több élelmiszerüzlet is található. Ha elfelejtettél valamit vásárolni, akkor jobb itt.
Továbbá az út még mindig jobbra és balra többször is elakad. Ez nem fél a legfontosabb. jó lefedettséget és egyértelmű jelöléseket tartsanak. A kiindulási ponttól körülbelül 42 km-re az út balra fordul. Jobbra mutató információ található: "Karaganda, 950 km", benzinkút. Egy kicsit tovább, a dombon balra. egy nagy sas szobra.
Miután 68 km-re a jobb oldalon, sorbulak tó jelenik meg a szemed. Miután 84 km-re a jobb oldalon, egy felfelé nyílik.
És így áhított pointer „Kurta 1 km-balra.” A hivatkozási pont. mintegy 100 kilométerre. Van is egy benzinkút, számos kávézó és üzletek. Az árak meglehetősen magasak: például egy 1,5 literes üveg ásványvíz „Sary-Agash” költség 100 tenge, és egy fél literes üveg lapos „Smirnoff” meg kell fizetnie 350 tenge.
Az útról balra fordulva és egy kilométeres vezetéssel, jobbra pedig Kurta faluját látja. A házakban kevés van, és a legtöbbjük megsemmisült. Egy kicsit tovább halad az út az azonos nevű folyó mentén. A híd mögött balra fordulhat a gátig vezető földútra. És még két kilométert vezethet a villához. Ezután balra kell fordulnia, a jelzés szerint: "Uzunagash". Továbbá a bal oldalon több szennyezőút "szétszórja" különböző irányokban. Bátran forduljon bármelyikhez, és néhány perc múlva látni fogja az utazásának célját. Kurtin víztározó. Készült mesterségesen, egy gát, amely megakadályozta a Kurt folyót, és több kilométerre húzódott. A víz tiszta, csak a patakokban zavaros az agyag alján. A strandok nagyrészt meredekek, de számos bejárat van, ami egy normál autóhoz vezet. Ha nem akarsz kockáztatni, akkor az autó emelvénye elhagyható.

Zhen, de elmondhatja, hogyan kell vezetni és látni:
1. Stone Henge Bal Ball (ahogy én megértem, ez már Karaganda alatt van, de még mindig érdekes lenne)
2. Rock festmények aka petroglyphs.
Pasib # 33;

Shl, szükség van arra, hogy húzza itt az összes útvonalat más témákból? Hát ott vannak Alakol, Lepsy, Issyk-Kul a Kegen-en keresztül, ugyanaz a szikrázó golyó és mások, és már sokan felhalmozódtak :)

A hétvégén volt egy ötlet, hogy menjen az útvonalon: "Singing" barkhan - Aktau hegyek - "Fa tó". Az utolsó elemet egy rövid nap miatt törölték, hazament. Tehát itt van a kérdés: sokat hallottam a tóról, de tényleg semmi, senki sem tud róla részletesebben, és milyen figyelemre méltó?
MS. Található a Charyn torkolat területén a bal oldalon.

Mondd meg, hogyan jutok el a barkhana-hoz ..
PS. a tóról még egyszer sem hallott.

MS. Található a Charyn torkolat területén a bal oldalon.

Mondd meg, hogyan jutok el a barkhana-hoz ..
PS. a tóról nem hallottam semmit.

Elnézést kérek a csendért. Általában ez az Ili szájának északi partja, Chilik ellen. Almatytől 300 km. Először Saryozek 180 km-re, egyenesen jobbra jobbra lesz tankolás (tankolás, majd nincs sehol), mögötte a megfelelő bypass útra. Tovább az úton megy a kis пригоргам a pass Altyn-Emel. Leereszkedünk a völgybe és az első faluba. Mivel a név ismeretlen, de az úton egy nagy óriásplakát és mutatók. Vobschem nesobeshsya.

MS. A viteldíjat fizetni kell, és a városban kell fizetnie a Zhetysu szállodában.

Asa

43,3 km - forduljon Issykhoz. Egyenesen haladunk.
66 km - a falu Malovodnoe területe. Malovodnyban a "Turgen 15km" jelzéssel jobbra fordul a hegyekhez. Az út a struccgazdaságon halad át (az LHC-vel való kereszteződés területén). Hol is nézhetsz, struccok nézni. A Issyk változatától eltérően az út jóval tisztességesebb, a Issyk és a Turgen között (nagyjából Koktobe és Lenin között a régi út mentén), és az út mentén halad.

Ki tudná jobban leírni az utat a struccgazdasághoz?