Novemberben

Drankovich Elena

Rhodes. A fentiek szerint a Rodosz sziget olyan delfint alakít ki, amelyet az egyik oldalon az Égei-tenger mossa. jó. Rhodes egyik legszebb tengerpartján található. az első sorban a tengerből, saját. Rodosz összes strandján egyetlen díjszabás van: két le-jaka és egy esernyő = 8E. Úgy döntöttünk, hogy Rodosz városába megyünk. Korán felkeltünk, úszkáltunk a tengerben, és egy narancssárga kiránduláson reggeliztünk. úgy vélik, hogy van egy város a szigeten - Rodosz és 40 falu, függetlenül attól, hogy mindent neveznek.

Rhodes. macskák nélkül, de kísértettel. Kréttal végül belépett Rhodesba. Faliraki, apartmanok Lyristis Studios Apartments. is. Tetszett, hogy a gép a Rodoszon hajózik - a tenger felett, Mr. Rodosz. strandok - hűvös. vissza a lakásokhoz, a Kallithea-Rodosz felé vezető út mentén tele vannak éttermekkel, tavernákkal, bárral. befejeződött. Mindenhol a véleményben olvasható, hogy a Rodos a Faliraki, hogy menjen 25 perc busszal, nem, ez. Azt hittük, időben leszünk. Este úgy döntöttek, hogy vitorlázni fognak Rodoszon. A vestibularis ellenőrzéséhez.

Bakharev. Szergej

14/08/09 Victoria Timonina

Rhodes - a nap szigetének két napja Rhodes teljesen észrevétlenül repült, és elhagyta a legszebbet és felejthetetlenet. Rodosz szigetének eredete egy mítoszhoz kapcsolódik, amelyet a híres ősi görög költő említ. hogy a név a Rodos nymph nevén kapta a szigetet. Poseidon és Aphrodite lánya, szeretett feleség. Könnyű elhinni, hogy Rodoszot kedvesen kezeli a Helios. Itt pihenhet szinte egész évben. megérkezett. Aztán elindulunk Rodosz felé, és úgy döntöttünk, hogy feltárjuk a part mentén vezető úton.