Hogyan változik az élet egy kerékpár

Néhány hónappal ezelőtt a "Bike Center" bejelentette a kreatív verseny kezdetét: "Hogyan változtatta meg az életem a kerékpár". Ez idő alatt számos levelet kaptunk ügyfeleink és előfizetőink közül. Mindazok számára, akik velük megosztották a történetüket, a kerékpár különleges szerepet játszott az életben. Valaki segített neki abban, hogy elérje a helyes utat, valaki jelentősen kiszabadította a súlyát, valaki új távlatokat fedezett fel, új barátokat talált, valaki pedig megtalálta a szerelmét.

Kiderül, hogy egy kerékpár valóban csodákat tehet. És ezt megerősítik nemcsak a kapott levelek. Vegyük legalább a "Bike Center" alkalmazottainak történelmét. Végtére is, mindegyikük összekapcsolta az életét cégünkkel, nem véletlen: mindannyiunkat a kerékpár iránti szeretet egyesíti.

De Jana Ovchinnikova vezető értékesítőnk számára a kerékpár lett a fő cél, amellyel 14 éves korától kezdve dolgozott, hogy megmentsék első két darabját. Később a DHi-versenyek ismétlődő résztvevője és díjazottja lett, a fiúk iránti csodálat tárgya és a lányok iránti irigység.

A programozó első ízben vásárolta első kerékpárját 35 év alatt, hogy visszanyerje formáját. Minden nap legalább 40 kilométert halad át, és mindannyian figyeljük a sikereit, és észre vesszük, hogy ez óriási hatással jár.

Értékesítési tanácsadóink azért jöttek ide dolgozni, mert a kerékpár a fő hobbi. Közülük vannak olyanok, akik minden hétvégén meghódítanak az új hegyi lejtőket, akik a dert / utcát vezetik, és még azok is, akik úgy döntöttek, hogy nem vásárolnak egy autót Dh-kerékpár javára.

De leginkább szeretnénk megosztani veletek ügyfeleink példáit. Összesen 3 történetet választottunk, amelyek különösen elkaptak minket. Reméljük, hogy velük is rezonálnak.

Kalinina Alexandra beszél arról, hogy kerékpárja megváltoztatta autóját:

Hogyan változik az élet egy kerékpár

"Korábban avtoledi voltam, és nem is gondoltam kerékpár vásárlására. Mégis, mert Szibériában éltem, ahol sokkal kényelmesebb utazni autóval. Három évvel ezelőtt Dél felé költöztem, Krasnodarba. És azonnal egy nagy mínusz a város - forgalmi dugók - rohant a szemébe. Majdnem állandó, mindenütt és mindig. A forgalmi dugókban naponta kétszer, öt nappal kétszer elszalasztva sok időt és ideget veszítettem.

Amikor eljött Krasznodar első nyarán, felhívtam a figyelmet egy nagyszámú kerékpárosra, akiket Szibériában alig láttam. Észrevettem néhány lányt a gyönyörű városi kerékpárokról, és komolyan gondoltam városi kerékpár vásárlására. Ismerősök sokáig visszatartottak. azt mondják, szinte mindig a sarkokra és a ruhákra, hogy milyen kerékpár van? A kerékpárosok a nadrágban és a cipőkben mennek, így kényelmesebb és biztonságosabb. Így nyáron elhúztam az ötletet.

Azonban a következő kerékpáros szezon eljövetelével a vágyaim, hogy kerékpározni csak növekedjen. És úgy döntöttem. Vásárolt vasalót, amely ideális városi vezetésre. Szerencsére nem volt limit! Most egy kerékpáron haladok naponta több mint 20 km-re, friss levegőt lélegezek, csodálom a város szépségeit, és mindig jó formában tartom magam. Sok változás történt, és a legfontosabb közülük az én férjemmel való ismerkedésem! A kerékpáros túrákhoz ugyanazok az általános érdekek összegyűlnek. Most együtt mozogunk. És ezek a beszélgetések a ruhákról és a sarkokról egy kerékpárral együtt a múltban vannak. Könnyedén tudok lovagolni tüskékkel, cipőkön, és a ruhák nem okoznak kellemetlenségeket. "

Vladimir Bakaldin arról beszél, hogy a kerékpár hogyan segített neki életében:

Hogyan változik az élet egy kerékpár

"A kerékpár iránti szerelmem egy távoli gyermekkorban kezdődött, amikor a barátaim és egy kerékpár kerékpár volt az udvaron egy versenyen. Az idő telt el, nőttünk fel, és érdekeink megváltoztak. De a kerékpár iránti szerelmem nem ment el. Talán azért köszöntötték neki, hogy nem voltam egy rossz társasággal, de épp ellenkezőleg, az egészséges életmód követése lettem. 16 éves koromban az iskola után végzett munka során összegyűjtöttem a szükséges összeget, és megvettem az első komoly kerékpáromat, amely egész évben működött. Barátokkal mentem a hegyekbe, tanultam, egészséges életmódot vezetett.

Azóta 8 év telt el, de még mindig hű vagyok a motoromhoz. Új városba költöztem, barátságos gondolkodású embereket találtam, akikkel gyakran kerékpáros túrákat szervezünk. És örülök, hogy egészséges, önellátó emberek veszik körül, akiknek, mint nekem, a kerékpár nem csak szórakozás, hanem életmód. És nem fogom megváltoztatni.

Inal Malsagov arról beszél, hogy egy kerékpárnak köszönhetően nagyszerű teljesítményt produkált:

Hogyan változik az élet egy kerékpár

"13 éves koromban kaptam első kerékpárt: kaptam a születésnapomért. Először féltem a korcsolyázástól, és a szüleim segítettek az egyensúly megtartásában. Amikor végre megtanultam magamról lovagolni, úgy éreztem, mintha a világ legboldogabb embere lenne! A boldogság azonban nem sokáig tartott. Amint belevetettem a kerítésbe, eltörtem a karomat és a kerékpárt. A szülők gondolták, hogy dobják el, de nem engedtem.

Egy hónappal később felvette a kerékpár javítását, és hamarosan teljes rendbe hozta. Elkezdtem leengedni a súlyt, és pár hónapig sikerült elveszítenem a 15 kg-ot (115-ről 100 kg-ra). De később történt egy szerencsétlenség: volt egy égő pajta, amelyben a kerékpár voltam. Nem lehetett megmenteni. Egy évvel később ismét 115 kg súlyúak. Aztán úgy döntöttem, hogy ideje megváltozni. Az új házba költözés után jelentkeztem a boksz szakaszra, és elkezdtem kosárlabdázni. Az eredmény mínusz 45 kg 3 hónapig. Reggel elkezdtem futni, és még mindig alakban maradtam.

Most 18 éves vagyok. Legutóbb Krasnodarba költöztem, és láttam, hogy ez csak egy "járvány" a kerékpározásról. Vitorlázott egy kerékpárt a barátjától, megfordult és újra boldognak érezte magát. Most elindultam vásárolni a saját kerékpáromat, mert egyszer a bicikli ihletett, hogy teljesen megváltoztassam! "

Amint látja, a kerékpár valóban jobb életet változtat. Biztosan megváltoztatja a tiédet. Legalábbis egészséged erősebb lesz, a szervezet gyönyörűbb, a város tisztább, és gyermekeit csak hasznos szokásokkal mérik le! És ha a családja még mindig nem rendelkezik kerékpárral, itt az ideje, hogy meggondoljuk.

És a "Bike Center" szívesen segít! Ezen kívül, most a boltok értékesítő kerékpárok. Válasszon bármelyiket: jöjjön el kiskereskedelmi üzletünkbe vagy rendeljen megrendeléseket az online áruházban bike-centre.ru - szívesen tanácsot adunk neked, és segítünk Önnek abban, hogy pontosan azt válassza ki, amire szüksége van! És legyen az életed új jelentést!