Hogyan lehet megmenteni az esküvői esküvői szenvedélyek fórumán a szenvedélyek

Csak egy előkészítő időszak van, de én is szeretnék megvitatni

Általában persze a probléma legyen nagyon egyedi, mert mindenkinek megvan a „csótányok”. Valaki tud menni farmer egy festmény, egy nem tud élni anélkül, hogy esküvői hintó, és valakinek az egész „esküvő kollektív gazdaság” lesz a rendet.

Estessno után kiszámítja a esküvői költségvetés alapján több tucat vendég, és többé-kevésbé tisztességes szórakoztató műsor, a kapott összeg csalik alternatívája vásárlás, mondjuk egy autó, vagy egy nyaralás a Dominikai Köztársaság helyett a tervezett esküvő.
Minden jó lenne, de erősen süllyedt a lélek a szavak egy hozzám nagyon közel a női nemi valaki már házas, hogy semmi sem tudja helyettesíteni ostobán fehér ruha és esküvői képek vidám arcok Brac.

Tehát az esküvőre való döntés nem túl szeszélyes, de nem túl szegény. a kiadási cikkeket elemzik.

Egyébként még fontosabb, hogy a vendégek elégedettek 1) ételekkel (ez furcsán jól emlékezett) 2) szórakozás.

És nagyon szeretnék az első St. Éjszaka a hotelben "újonc" szobában tölt. A lakásunkban elképzelni fogom, mi fog történni - rokonok, városon kívüli barátok, a váltságdíj után összeomlottak.

És és így tovább. Egy esküvői kirándulás velünk kifejezetten külön költségvetéssel rendelkezik, és nem lesz az esküvő után.

Lányok, teljesen elfelejtettem, hogy én akartam hangzik érdekes változata a mini-esküvő - azok számára, akik korlátozott költségvetés és ha valaki nem akar bajlódni / akar, hogy eredeti.

Van egy barátnő, aki sikeresen végrehajtotta mindezt.
Pénteken esküvőjük volt, és az utazás elutazása már kora reggel szombaton. hívtak csak a család / közeli, maximum 15 fő jöttek „váltságdíjat”, több hivatalos banketten ház mögött festés - jelölték 4 órán át (a barátnője volt, egy piros rövid ruhát!), majd lovas egy limuzin (összes mászott ) és sétálni a parkokon. rögtönzött stand-up recepció a helyszínen, fotózás. És már ott, és este jött, minden limuzin razvez m, a ház, és a pár elhajtott délre. A függöny

Um. És mi érdekes / eredeti?

nincs étterem, nincs kenyérpirító ott. a minimális kiadások, de az ünneplés érzése elérhető. a nyaralás nem késik - az újszülöttek örömmel fogadják. senki nem részeg ebben a módban.

és nem minden esküvő megy így - így a forgatókönyv érdekesnek tűnt számomra. ugyanakkor hangsúlyozom, én már kezdettől fogva egyetértettem abban, hogy nem minden párt fog ilyen megközelítéssel megközelíteni. Például, hagyományosan ünnepelünk, abban az értelemben, hogy több vendég lesz. több tucat, lesz étterem és kenyérmester.

Nos, az én IMHO - ugyanaz az esküvő, csak "zarhivirovannaya".
Személy szerint én lennék érdekel, ha ehelyett minden reggel regisztrálnának, ha Las Vegasban 12 órakor regisztrálnának. Vagy a kijárat-regisztráció, ahol az állatkertben, a sejtek között a tigrisek, vagy akár a cho-nt őrült. A limuzin hossza 30 ember általában az eredetiség tekintetében nem tekinthető.

ok, mindenki saját XO-val rendelkezik.

És az esemény eredetiségének foka, a költségvetéstől függően. Például mondja hipotetikusan valakit 100 dollárral. Inkább összegyűjteni 20 fő nepafosnom helyén, és felvenni egy ruhát, és valaki újra elosztja a pénzt, hogy vásároljanak a saját ruháit, és béreljen limuzin, inkább otthon shny étterem büfé.

Természetesen elismerem, hogy helytelenül fejezhettem ki gondolataimat. Az esküvőre való megmentés témája meg van adva, és lehetőségem szerint ezt hangoztatták, miért nem.

"zarhivirovannaya" - egyetért. Állatkert, Las Vegas - szuper, eredeti, csak az emberek többségének nincs pénze erre. És ha igen, nem minden pár dönt ilyen rendkívüli eseményre, a konzervatív rokonok és a korlátozott szabadság jelenléte játszik szerepet.

a leggazdaságosabb esküvő csak egy festmény. 200 rubel és minden a csokoládéban. Az egyetlen kérdés - akarsz?

Az egyetlen kérdés - akarsz?

1. A gép.
egy limuzinot nem rendeltek (személyesen számunkra nem volt fontos)
bérelt egy Audi a8-at. gyönyörű autó és nagyon kényelmes ülni a hátsó utas ülések a ruha, sok helyen. Összehasonlításképpen. Kínáltak egy limuzint 20 ezerre. Az autó ára körülbelül 7 ezer.
barátai a gépekkel nem voltak törzsek. mert a bankett terem a város központjában állt, parkolási nehézségekkel küzdenek, és a gépkocsivezetők is szeretnének inni az esküvőn.
megrendelt egy Mercedes minibuszt a vendégeknek.

autók maguk díszítették. nagyon szép volt.

2. Az alkoholra vonatkozó megtakarítások.
Ie. Válassza ki a szobát, ahol elhozhatja az alkoholt.
Vásárolt a szupermarketben. Így olcsóbb volt. Tudom, sok étteremben tárgyalhat.

3. Mentse el a sminket. Barátságon fodrász volt. Próbálkozás + frizura, make-up jött ki mintegy 3500. Az eredmény annyira boldog volt.

5. Mentett egy toastmaster zenész, ez a mostohaapám))), aki szakmailag foglalkozik ezzel. Tehát zene, versenyek stb. mindenki előre megállapodott

6. nem rendezte meg az esküvő második napját. Másnap reggel volt egy repülőgépünk. Különösen kitaláltam, hiszen néhány napja volt.

Nos, oké, de most komoly.
Rendezze el a prioritásokat. Mit akarsz elérni a végén: zajos párt, emlékek, vagy talán csak egy romantikus nyaralás. Ebből tervezze meg a költségeket.
1. A zajos párt hűvös éttermet foglal magában, ami egy érdekes programot, egy műsoros programot vezet. És még egy csomó vendég. Menthetsz ruhára, fotósra, limuzinokra stb. Például kérdezze meg ezt a csomó vendéget, hogy készítsen képeket.
2. Az emlékezésekhez fotós, operátor és megjelenés szükséges, pl. mi fog maradni a családjában sokáig. Itt lehet csak meghívni a közelieket és DJ-ként válni.
3. A romantikus pihenés, ahogyan megérted, óriási sikkasztást követel meg az utazásoktól és minimális költségeket az ünneplésre. Szó szerint az étteremben üldögél a szüleivel, és a gépre fut.

A férjem és én a 2. opciót választottuk. Ennek eredményeként Moszkvában volt az egyik legjobb fotós, és az egyik legjobb stylist. Összesen 5 órát készítettünk el fotózni, gyönyörű képeket kaptunk, az albumot várjuk, a három fotóból a falon feltűnő képeket készítettünk. A stylist nem csak velem volt elfoglalva, de a férjével mindkettőre gondoltam.
Mit mentett? Először az utazáson. Még nem tettük meg. Másodszor, az autókon - tanúk voltak. A csarnok díszítése. Nem választottunk éttermet áron, de megjelenésünkben, kevésbé díszítünk. Ön által készített súlydekoráció. Elmondhatom, hogy a házigazda és az étterem voltunk szerencsések. Nem kértünk szuper kalácsmestert találni, de találtak és nagyon örültek. Az étteremben is. Nos, természetesen a tánctanáron mentették. Ők maguk is beállították és táncoltak a minuettel.
És ami a legfontosabb - ez a vendégek. Csak a legközelebbiek voltak.

Minden esküvői kiadás éppen nekünk van édes, nincs további szponzori / szülői infúzió, ezért a teljes költség összege kemény. Figyelembe véve ezt az összeget, mi (vagyis persze persze személyesen) és gondolkodunk az egyes kiadási tételek költségvetésén, hogy elérjük az esküvő kívánt változatát.

Ráadásul nem akarok fátylat és sminkes művészt, még akkor sem, ha szúrták, de egy meglehetősen drága ruhát választottam. És a fotósról és a sofőrökről - valóban meg kell gondolnunk, hogy a jó idő még mindig ott van