Aktív idegenforgalom és szabadidő - egy portál és egy független utazók és turisták fóruma, turista 1

Röviden: "Az Adria gyönyörű, az Alpok fantasztikusak" A kerékpáros út mottója: "milyen szép" és "mennyire ízletes". Nos, nem túl kemény, bár a résztvevő országok (néhányan többször is részt vettek) - Olaszország - San Marino - Olaszország - Szlovénia - Horvátország - Szlovénia - Olaszország

Sarstein tetejére. Salzkammergut. Ausztria

Az Alpokban már korábban voltam, de csak télen, síelés. Nyáron ez az első gyaloglásom. A hegyek télen és a hegyek nyáron teljesen más tájak és benyomások. Ezért az álom, hogy látogasson el az alpesi csúcsok a nyáron megjelent nekem elég hosszú. Végrehajtása mindenkor elhalasztották a könnyebb és költségvetési lehetőségeket a túrázáshoz.

Ne menj Afrikába járni. Namíbia, Zambia, Dél-Afrika

A legtöbb turista megismerkedik Afrikával Kenyából és Tanzániából. Ezeket a két országot általában együtt meglátogatják, és az utazásuk nem jelent problémát (nincs vízumkérdés, a repülés viszonylag olcsó, a parkok vezetõvel együtt szállítják a gépkocsit). De úgy döntöttünk, hogy hagyjuk a több pop Kenya Tanzánia a jövőre nézve, de ezúttal több uniós országban Dél-Afrika: Dél-Afrika, Namíbia, Zambia, Zimbabwe. Még mindig csekély eséllyel lehetett Botswana felé menni. De nem tudtam vízumot kapni.

A hóvihar Chatyrdag, vagy "Nem lehet vásárolni egy boltban"

Hogy maradtam életben a bolíviai halálos úton

Néhány nappal ezelőtt visszatértem egy 52 napos kirándulásból Ecuadorból, a Galapagos-szigetekről, Peru-ból és Bolívia-ból. Nagyon szerencsés voltam a társalgóval. Ugyanazok az érdekek és lehetőségek vannak az úton. És fontosabb, hogy a fizikai formában ugyanolyan szinten voltunk (a lány 20 éves), és mi sem volt hegyi betegség jele. Annak ellenére, hogy a magasság akár 5000m. Ez a történet körülbelül egy nappal a nagy utazásról szól.

"17 Őszi pillanatok Grúziában". Fotójelentés

A második évben egy sorban újra meglátogattam egy másik busszafari turnét Grúziába Kijevből. Utazásunk formája egy kicsit nem szabványos valami, ami átlagosan egy busz túra és egy túra között van. Nem vagyunk kötve szállodákhoz, kávézókhoz, mindaz, ami a teljes és aktív pihenéshez szükséges, mindig velünk van. A sátrakból és égőkből a tutajokba és a fonalakba.

Ott a Buno-szigetet spontán átvették a pohachati, hogy tavasszal lovagoljanak, és Sámát Serfaushoz. Okai Bulo kіlka az au-Perche jak a mene Duzhe el geografіchne helyen a központban, közel znahoditsya chi nem jó tucat területek Catania i razі poganoї időjárás, akkor Bulo bi gyorsan oda katatsya de karbantartott upstream. Más vsіm Spodobaev ott semmiképpen pomeshkannya az velikoї kompanії a Kaunsі znayshli nem okoz problémát, hogy az első zahіdnogo Tіrolya porіvnyano a Frantsієyu a jak km zakohalis telt rock, dovolі blizko.

Balkán nyár, dörzsölni gumi, kopott cipő ...

Amikor hosszú ideig terveztem a nyári vakációt, nem gondoltam, hogy a válaszra kerülő kérdés - a Balkán - könyörgött. Sokat vitatkoznak, közel 1-2 napig az úton, mivel a Schengeni Köztársaságnak nincs semmilyen problémája vízummal stb. Mivel az egyetlen ország, amelyben nem voltunk a Balkánon, Bulgária volt, úgy döntöttünk, hogy odaérünk. Először is úgy döntöttünk, hogy Bulgária egész nyaralását szenteljük, de aztán megváltoztattuk gondolkodásunkat, és úgy döntöttünk, hogy a partszakaszt hagyományosan Görögországban tartjuk, különösen azért, mert a jelenlegi görögországi árak nagyon boldogok voltak.

Gyalog az elveszett világhoz. Fotójelentés.

NE TEGYEZIK! VESZÉLY! Az elveszett világ. Ez a neve egy kis festői földterületnek a Kréta dél-nyugati részén, Aya-fokon. A szárazfölddel ellátott szelvényt 559 m magasságú függőleges falak borítják. (Kokia Kaya), délkeletről az Aya-fok határolja, északra az Arfen-Cher Burun falainál.

Jelentések az Eurotourist Fórumról

Néhány nap Rio-ban: A kristály álom nem a gyermekkorom

Utazásunk fő célja volt Argentína, de Brazílián keresztül juthatunk el. Az a tény, hogy a Brazíliába utazó turisták még mindig Argentínába esnek, és fordítva. Ez történik az Iguazu-vízeséseken, mivel ezek mind Brazíliában, mind Argentínában találhatók, így a vízesések mindkét oldalon történő ellenőrzése magában foglalja az ezen országok közötti határ átlépését.

Tenerife - a vulkáni eredetű kanári-szigetek legnagyobb szigete. A Szahara szélességi körzetében található sziget egy nagyon enyhe klímával jellemezhető, amely folyamatosan meleg, de ugyanakkor nem túl forró, ezért az úgynevezett "örök forrás". Tenerife különböző hegyi tartományokat tartalmaz különböző korú és eredetű. A Teide vulkán uralja a szigetet, 3718 méterrel a tengerszint felett. Spanyolország legmagasabb pontja és az Atlanti-óceán feletti, 7500 méteres tengerszint feletti magasságban, a bolygó harmadik legnagyobb vulkánja.

Bálnák, pingvinek és Argentína különböző szépségei.

A grúz Kaukázus leglenyűgözőbb útja. Itt a magasság, átlagosan 2500 méter, és a gyönyörű hófedők, óriási gleccserek, a tavakkal rendelkező hegyi folyók, és természetesen a grúz hagyományok. Szinte minden nap áthaladtunk a magas hegyvidéki településeken, amelyek híresek építészetükről, különösen a szávi tornyokról.

Kambodzsa (Siem Reap, Angkor, Sihanoukville)

Kambodzsában majdnem véletlenül végeztünk. Most érkeztünk meg Bangkokban, és úgy döntöttünk, hogy Thaiföldre utazunk, hogy Kambodzsa elinduljon.) Vízumunk is volt 2 bejegyzéshez. Most sajnálom, hogy Vietnamban, nagyon közel kellett hívnia. Gyere, legközelebb.

Stara Maslina - Montenegró

Van egy különleges hozzáállás az olajfa, imádom, mert a hibátlan hírnevét! Végtére is, olyan sok jó dolog, amit szimbolizál - ez az életerő, az energia, a termékenység, a béke, a győzelem és még sok más. És úgy néz ki, olyan nemes, és gyümölcsöt. mmm.

Utazás Törökországba és Észak-Ciprusba

Як ми літали на Канари по ціні Криму :) + GYIK

«Gran Canaria - miniatűr tse svit. Bőr pobachit itt chastinku svitu: htos Gretsіyu - a zatishnih bіlih budinochkah i vuzenkih vulichkah, SSMSC v'yutsya vzdovzh Skela, htos American Canyon - rіzkі nebezpechnі i, s üstök kaktusіv valami itt-ott, htos üríteni Afrika - dűnék rozzharenim pіskom ... sosnovі lіsi i hasított bagato tsіkavogo, vrazhen nem pererahuvati ... minden іnshomu i tse zahoplyuє! "