Útvonal irkutsk - rekreációs központ hajnalban

kerékpár, Bratsk víztározó

Mindez azzal kezdődött, hogy Nikita meghívott, hogy menjek ezen az úton. Azt mondják, hogy hosszú ideig jár autóként (mint utas), és ő szeretne vezetni 180 km (lehet, hogy úgy mondjam, tesztelnie magát). Különösen emlékezetében - közvetlen. - Csak Bohane-ben van egy domb, és ott lehet még egy pár. Néhány nappal a pokatushka előtt kérdeztem egy baráttól az útvonalról. Autóval utazott (szintén utasként). Azt állította, hogy közvetlen. Hogy az út - mint Angarsk, hogy menjen a megkönnyebbülés. A végén 30 km-es kavics található. Típus, lassan megy 2 óra - és a jég. Örömmel, Nikita veloshtanami törzsét viselte (bár én figyelmeztettem egy esetleges "halálra" - soha nem fogom elfelejteni a pokatushkát Slyudyanka-ban súlyokkal). Úgy döntöttem, hogy nem kockáztattam és nem töltöttem ki hátizsákot 3 kg-ra mindent, és a többiet a kis táskákra tettem a kerékpáron. Csütörtökön délután 5-kor kezdődött a házból, úgyhogy kevesebb hőség érkezett a hőségben, mielőtt megérkezett volna, és kevés autó volt, és az emberek nem sok a tengeren.

A tetején
emelkedik
gyönyörű kilátás
a városban

Az út az Aleksandrovsky út mentén halad. Indulás Maratból, a járat elhaladásával, és az első forduló balra. Közvetlenül több kilométer (két vagy három) felemelkedés van. Ezután a lejtők és az emelkedők kicsiek, egyenesek és nagyon jó osztályúak, jó gradiensgel, amely egy kilométert (lejtőn) tart. Ezután van egy normális út a terepen néhány jó lejtőn és lejtőn (nem hosszabb). A megkönnyebbülés nem bonyolult.

Jó szél - mi csak repültünk, miközben - a roncsra mentünk, anélkül, hogy megfékeznénk. Átlagosan észrevettem, és a tányérokat olyan távolságban, hogy 29-től 44km-ig az átlag nagyon magas volt (kb. 27 km / h és magasabb). Még volt néhány pillanat, amikor tíz vagy több km - az átlag körülbelül 20 km / h volt. De mégis - nem egészen egyenes volt, amit vártunk (volt több lépés, de nem nehéz).

Gyönyörű kilátás nyílik. Tetszett az út. Nemcsak egy csupasz egyenest, hanem egy út fordulattal, lejtővel és emelkedéssel (bár kicsik). A tájképek emlékeztettek Európára. Ha autóval megy - mindez nem veszik észre. Új helyek, gyönyörű kanyarok, rétek, ahol különböző virágok nőnek, a színezés különböző színű tónusokat, valamint fákat, erdőket és minden mást (nézd meg).

Kicsit megálltunk egy itallal és egy kis snack bárral a gyógyszertárak vagy a snickers. Gyorsan elérte az "Olonkovot" (valahol Irkutsktól 84-85 km-re). Ott megálltak a benzinkútnál, hogy feltöltsék a vízellátást. Találkoztunk idegenekkel (életünk első ízében a srác látta ilyen nagyszerűséget, megdöbbentette, hogy van amortizáció és átvitel). Az állam - még mindig vidám voltunk. Megnézzük az órát - "beilleszkedik az ütemtervbe (2 órakor ott leszünk)". Még mindig nem tudtuk, mi vár ránk. Még csak nem is sejtették. Olonki a gesztus és az emberi "egyenes" közötti választóvonal.

Közvetlenül Olonkov körülbelül 15 km után ment fel. Az elején - nagyon lapos és nagyon nehéz észrevenni autóval, ha nem lehetetlen (és egy kerékpáron - úgy érzed, hogy nem megy egyenesen, hanem felfelé). Ezután az emelkedés meredekebbé válik. A végén vannak: a süllyedés-mászás, de egy általános torzítás a hegyen. A "100 km" jelig. Ezen a hegyen Nikita otgreb tele van nadrágjával. És bár azt mondta nekem, hogy nincs különbség, ez minden szemetet. Emlékszem, hogy minden kilogramm érezhető a hegyen, és itt van egy ilyen bandura hátulról, ami leáll. Descent, egyenes és a következő lépés látható. Aztán még egy és több. Csak négy darab (elvesztettem 3-tól 5-ig terjedő számot kb. 50 km-re). Valami van valamivel.

Ui Útközben úgy döntöttem, emlékszem arra, hogy hová kell megtennie az útvonal leírását, hogy tudjátok, mit fogsz menni, mikor ezt az utat választod. Figyelembe vettük az összes hiányosságunkat, és visszavonultuk az utat, rendes körülmények között, túlzás nélkül. By the way, vissza, a friss - a kavicson mentünk 2 órát. Bár lehet, és gyorsabb, mert féltem a leeséstől - 8-12 km / h sebességgel vezetett a dombról. A diákban pedig néhányan gyorsabban haladtak, mint az eredetéből - ez egy ilyen paradoxon.

Erővel meg tudom csinálni (nem tudom többet mondani, mint összehasonlítani a Kultuk traktusával): ha Irkutsk-Kultukot vezetsz, akkor elmehetsz ezen az úton, de valószínűleg csak meghalsz a célnál. Ha képes utazni oda-vissza, akkor ez az út érdekesnek, nem drága halálnak tűnik. Ha nem mentél a Kultukba a kerékpáron, akkor ezen az úton csak autóval lehet.

P.P.S. Mivel nincs idő és normál digitális fényképezőgép, a képek nem sokak. Mivel eső volt a helyeken, az útvonal főbb pontjait nem lehetett elfogni.

A legfontosabb az, hogy tévesen értesültünk. A "közvetlen" - általában csendes vagyok. A ház távolsága 200 km. A lemezről "Irkutsk" a hajtóka az alap - 180 km.

Szánkó a szerverhez Szerverek és tartozékok értékesítése Supermicro, szállítás, garancia spbdevice.ru spbdevice.ru