Ostafievo Múzeum-Nyaraló - Orosz Parnassus - minden értékelés - gyerekes vakáció

Az éjszakát a Ostafyevo múzeumában töltöttük. A program nem volt olyan érdekes, mint más helyeken és a többi résztvevőnél. De megválasztottam Ostafyevo-ot, mert a vágy, hogy tisztelettel adózzon a városnak, a szabadban.

Az időjárás jó volt, nagyon messze van. Utaztunk a Boulevard D. Don menjen (nem találtak buszmegállótól 802, közvetlen és ingyenes - sajnos, semmi jelét egyáltalán, és senki sem tudta, hol megáll - szégyen) a távolsági busz néhány elhajtott.
Ez volt az első gépjárművezető, aki azt mondta, hogy tudja, hol van Ostafyevo, és készen áll félúton vezetni, és minden buszon ülni fog, és ott visz. Tehát elmentünk, elvileg kényelmes volt, de drága volt a pénzért - a buszok drágák. De kényelmes és gyors volt, ami jó.

Átadás a kapun, a birtok, elindultunk a pénztáros a főépületben (a bejelentkezés box office elmondta, hogy a küldetés kérdés van), akkor felvette a quest - Titkok a park és elment sétálni -, hogy megoldja a feladatot. Egyszerű volt számunkra, de versekkel - rejtélyekkel, megdöbbentőkkel - érdekes.

A kastély főépülete. Hány szint van? A helyes válasz 5.

Köszönjük, hogy majdnem az egész parkot sétálgattuk, mind a négy műemléket megvizsgáltam az ő segítségével, valamint egyéb látnivalókkal - remek sétával.

régi tölgyfahordókat, a Manor 2-ben, a kastély galériáiival szemben

Utolsó tiszta őszi napon meglátogattuk Ostafyevo birtokát (anya, apa, két gyermek 5. és 3.). A pénzforgalmi irodák kellemesen meglepődtek, hogy a 7 év alatti gyermekek számára a bejárat mindenki számára ingyenes! Kellemes meglepetés volt.
Már a bejáratnál, ahol a gát az egész tavat, voltunk köszöntötte kedvenc gyerekek kacsa - örömmel beszélt velük, csecsemők etetni - biztos, hogy egy élvezet számukra.

A kastély nagyon lenyűgözőnek tűnik - egy nagy nemes ház egy oszlopsorral, mindkét oldalon két galéria, tiszta, ragyogó, nagyon szép. Itt könnyen el lehet képzelni Puskin, Lermontov és Peter Vyazemsky magát.

Ami a parkot illeti - ez talán a leginkább jól karbantartott és hangulatos hely a birtokban, gyönyörű ösvények, sokan pedig lovagolhatnak egy robogóval, egy babakocsit tarthatnak. Kerékpárral azonban nem volt megengedett, de láttunk egy lányt görgőkön.

Sok park van a parkban, van egy csodálatos pavilon, egy derekú híd (amelyen a gyerekek örömmel mászni), itt sok madár és állat találkozhat. Láttunk titmust, mogyorót, varázslókat és mókust. Mindannyian örömet okoztak a gyerekek.

Még mindig megértem, hogy nem tilthatja meg Istent a gyermeknek, hogy lépjen be a gyepen - az őrök követik (remélem, legalábbis a "vigyázat" díját kapják). Megértem, hogy kerékpárral nem tudsz bejutni a parkba, mert A pálya marmori morzsája nem fogja túlélni!
De ez az, hogy a síléc kárt okozhat egy parkban - nem értem.

Az orosz Parnas Ostafyevo kastélya. Nagyon közel Moszkva - kevesebb mint fél órát a Moszkva Ring Road, és mi vagyunk ebben a valóban történelmi helyet. Végül is tényleg írt egy történetet a szó szó szerinti értelemben - az "Orosz állam történelmének" 8 kötetét Karamzin írta ebben a kastélyban.

Kár, hogy a főépületet még mindig részben egy nem-kedélyes kerítés övezi.

Kár, hogy 14 óra után érkeztünk, és ahogyan a pénztárnál elmondták, a kirándulások már nem lesznek tartva. Reggel a bejáratnál gyorsan felvettek csoportokat, és kirándultak a házba. De a célunk alapvetően egy séta a parkban - ma már korlátozzuk magunkat.

Még miután először jöttünk ide, és gondosan elolvastuk a táblagépeket a parkban, sokat tanulhatunk a birtok csodálatos házigazdáiról és vendégeiről. Volt Pushkin és Zhukovsky, Karamzin és Vyazemsky - nagyon eredeti műemlékeik voltak a parkban. És a park maga is megtartotta szerkezetét. Sok mindent elveszett, de valamit visszaállítanak. Például, itt van ez a pavilon - az Apollo Temploma.

A XIX. Század kezdetének birtoktervezete bejáratára tekintve megkerestük a jelölt tárgyakat. Sajnos, szinte semmit nem találtak, de rengeteg nabevalsya arról, amit megőrzött a rendszeres park, táplált kacsa a tóban.
Ügyeljen arra, hogy ételt vegyen nekik, ha Ostafyevo-ra megy. Még találkozott egy úszó uzhik.

Nagyon ajánlom, hogy sétálj át a parkon a kisgyermekes családok számára. Nem volt unalmas számomra - szükségük volt egy múzeumra és egy érdekes kirándulásra.

Ma meglátogattuk a Ostafyevo múzeumot. Az egész családunk - anya, apa, 2 gyerek (11 és 1,5 gramm), nagymamám nagyon tetszett neki! Nagyon tágas terület, sok fény és levegő. A nagy számú esküvő (szombat) ellenére senki sem zavarta senkit. Fényképezett, mellesleg, mindenhol és mindenben (az őr mint az előző felülvizsgálat nem igénybe). A parkban sok pad és eldugott sarkok vannak. Csendben megtalálhat egy helyet, ülhet, pihenhet és csodálhatja a természetet.

Az első alkalommal látogatott Ostafievo 7,5 éves gyermekkel. Autóval érkeztünk, kirándulás nélkül, csak sétálgassunk a parkon és ellenőrizzük a birtokot. Jegyek egy séta a parkban - 20 rubel. felnőtteknek és 10r. gyermekeknek.

Jelenleg a birtok helyreállítása: a főépület vakolva van, de nem festett, az ablakok eltömődtek. Csendes, eldugott hely. A park jól karbantartott, legalább a ház közelében. Gyakorlatilag nincs látogató. Nagyon eredeti műemlék Karamzinnek. Több képet készítettek a gyermekről egy digitális szappan dobozról a tó háttereként és az épület legközelebbi szárnyánál, de az őrség elindult, és azt mondta, hogy tilos fotózni. És a parkban van?

A park bejáratánál nem találtak tiltó feliratokat a szemünkre. Már útközben elolvasta az összes jelet, és kis nyomtatásban találta meg a vonalat, hogy "tilos a múzeum területén való fotózás." De még az épületben sem voltunk. Természetesen vannak olyan korlátozások a múzeumoknál, ahol flash nélkül lehet fényképezni. Néha kiegészítő kifizetést igényel (mint például Moszkvában a kozmonautikai múzeumban), bár véleményem szerint ez tisztán orosz találmány: valójában már jegyet vásároltak. De még nem láttam olyan embert, ami tilos parkban lőni. Milyen titkos tárgy található itt?

Már a tó másik oldalán dákák, tönkreteszve a tájat. Természetesen ez lehet egy kicsit, de a kellemetlen maradék maradt. A hóhíd melletti tavacskát köcsögővel tölti el, tele van szétszórva, és úgy néz ki, mint egy bog. Javaslom, hogy látogasson el a Dubrovitsybe, nem messze innen. Ott talál egy nagyon szokatlan templomot (XVII. És XVIII. Század eleje) barokk stílusban. Elképesztően szép.