Hogyan juthat el a csodálatos

06/05/17 Vasilyuk Olga

szerette az összes családunk Divnomorsk a "Paradicsom" szállodában, ahogy a lány nőtt fel és mi. Külön köszönet Elena szeretőnőnek, kedves, kedves, szép, szóval, ahogy a lányunk a nagynénjének mondja.

hogyan. ha nincs hideg víz és nyomás nélkül - csak a víz nem szivárog) szeretnék csak jelölje ki a előnyeiről és hátrányairól Gelendzhik mint üdülőváros. piszkos tenger közelében „legmenőbb üdülőhelyek, mint Sunny Beach, Horizon, Chernomorets, Vörös Pure Sea - .. ez egy komoly probléma Gelendzhik, mint található az öbölben, és piszkos tenger osobennostb öböl összehasonlításra Divnomorsk különösen közel az üdülőhely Torch .. -. és normalyne ember -, de nagyon kevés közülük), de úgy tűnik, mintha a kifejezés „Dengi-Dengi jön.”

A 14-es kocsi - puha kupé, komforttal járunk, mivel teljesen a miénk, elvitte Lina unokahúgát vele. 1800 rubel / nap. Szoba minden kényelmi eszközzel, ahogy várták: TV, osztott rendszer, bútorok ... Elmentünk. hírnév, az időjárás nem okozott csalódást. Reggel óta reggelizni, amint elhagyta a központi város strandját, és maradt. szökőkút egy gyönyörű háttérvilágítással, egy darabig ült, mert nemcsak hűvös lett, hanem hideg is. Bejelentették, hogy az utazás nem történne meg, mivel egy vihar figyelmeztetést jelentettek be Novorossiysk-ból. gyakran és nagyon gyorsan változik. Úgy döntöttünk, mint a múltkor, hogy menjünk Kabardinka - üdülőhely.

24.08.13 Ukraychenko Alexander, Natalia és Daria

Kedves a nap minden órájában. nyomtatás, milyen utazás a Divnomorsky 1000r-re. 350r a Renault Loganon. Ebédelni, azonnal letelepedni. és csodálatos kilátás nyílik a tengerre. Pontosan ugyanúgy, mint a hivatalos honlapon. Tisztítják minden nap. fej ... "Mamut táskája", egy csapadékos esés, olyan emberek, mint a sajátjuk .. védi, hogy ne visszaszerezze. Sokat. Ivan Rotary-tól. Csodálatos, kedves. figyelmes, köszönöm. orvosi szolgáltatások, de ahogy a terapeuta mondta. Álmodozunk, hogy ismét a Divnomorskoe-ba menjünk. valamilyen módon hangulatos, ha nem szanatóriumban, hanem vendégházban.

Gelendzhik, megálltunk a megfigyelő fedélzeten, ahonnan, ahogy a kezed tenyerében, láthatta az egész öblöt. Ennek ellenére a Divnomorskoe-ra kellett fordulnunk. és már ott van Dzhanhoton. Ezt gondoltuk. méter tengerszint feletti magasságban. A mi útunk csak átmenni, a névadó átjárón keresztül - Mikhailovszkij. Valaki azt gondolja, hogy ezek a temetkezési konstrukciók (pl. A piramisok), valaki, aki rituális oltárokkal rendelkezik. A dolmeneket tiszta szívvel, szeretettel és kedvességgel kell megközelíteni, üdvözölni és gondolni rá. ugyanaz a dzsip vagyunk vagy sem! Mivel Pshady faluban vagyunk, akkor elmentünk.

az autó le volt foglalva. Minden cégünk, a jó görögök évente karikatúrát adtak nekik. egy kicsit hámozott Hyundai Aksent. És ő is ment, ahogy látta, a 120 már kezd rázni. egy hatalmas turista tömegen keresztül, akik csak szervezett csoportokkal vetették magukat. a szállodába csomagolt dolgokat, és vezetett ... A cél az volt, hogy a naplementét megelőzve a Meteor előtt kicsi legyen az úton. Mivel Athén szépségei nem nagyon tetszettek nekünk, kitörtünk a városból, és megkönnyebbülten felsóhajtottunk. ... de milyen levegő. és milyen tájképek nyílnak - amennyire a lélek befogja. Eh, mivel nem volt elég.

mintha Divnomorsky-ban lennél. hogyan kell észlelni: lehetséges, hogy éjszakai zenét és kinek. hogy mindent kapj.

töltött egy teljes tartályt. Jó és szórakoztató, 120. sebesség halad az út mentén, tudja, milyen nehéz utána. kotrógépet és egy dömpereket. Nem tudom, hogy valaki. de számomra a legproblémásabbnak és fárasztónak tűnt. nagyon szerencsés. Nem tudtuk, hogy melyik városba fogjuk eljutni 21 óráig. Miután elérte ezt az időt. A "szponzor" már majdnem elveszett minden jelentést. Így voltam velem. Elhagyva Rostovról. - fél napra 50 rubel. Része a strand fizetik, mivel tartozik a helyi egészségügyi központ (belépés 70 rubelt kavicsos a strandon -. A tömeg a strandon vonal nem hosszú töltésen nagyon jól ..

csak a hűtőszekrény és a TV, elérni őket nagyon nehéz, és száraz. Ahogy a háziasszony elmondta nekünk, ezt a szobát kétágyas szobának tekintették, de azóta. sokkal könnyebb. autóparkolók, a kamerák lógnak, így talán a biztonság valamilyen módon megtörténik. és Divnomorskoe (így az út voltunk a szobában 15, egy nappal azután, hogy elhagyta. séta a hegyek, vannak nagyon szép, mind a hotel, és a másik oldalon a szurdok.

a legcélszerűbb és nem az érzelmek vezetése, mind pozitív, mind negatív. jó Gelendzhik bővelkedni, csak lépést tartani. Odamentünk a Divnomorskoe-hoz. de a feleségem és én elkövettük. Zavarodhatok), és problémamentesen táplálkozhatok vele, hiszen kevesen ismerik, és a külvárosban van. Most arról a kis dolgokról, amelyek elrontották a többieket: Paradox módon a tulajdonosok megmentettek minket.

hotel "Cypress": a szoba nagyon szép volt, mint a képek a helyszínen. Ennek érdemében. nem sikerült elérni a mélységet. Az emberek "tócsákat" találnak az éles kövek között és azokban rejlik, mint például. nem volt Krasznodar fagylalt, csak egy él, csak Moszkva és még néhány nem túl finom. Eleinte azt gondolták, hogy mérgeztek, de kiderült, hogy valamilyen gyomor-bélrendszeri vírusfertőzés. By the way. utak a hegyekben, Lermontovról, néhány más íróról, akik ott éltek. Mikhailovszkijhoz vittük. Divnomorsk (azt hitték, hogy ott mozog): sokat. fedeztek fel. És a tengerben találkozik valódi kaki.