Fotójelentés egy görögországi kirándulásról, mászó az Olympusról!

Abban, hogy Alexander Abramov és Lyudmila Korobeshko házaséletük 10. évfordulóját ünnepelték, megmondják magukat és fotói:

Csak 5 hiányos nap volt az Olympus felemelésére és Görögország látására.

Az okok, amelyeken ezt a blitz-t indítottuk, kettő volt:

1. Valamilyen módon meg kellett ünnepelni az évfordulót nem triviálisan.

2. Általánosságban elmondható, hogy az Olympus a mítoszok és a legendák hangulatával fogadott minket.

Este a sötétben elkezdtük feltárni a Prionia megközelítését - egy 1100 méteres tengerszint feletti pontot, ahonnan kezdődik a túraútvonal az Olympusig.

Úgy döntöttünk, hogy megpróbáljuk megismerni a fénynapot.

1. kép - Prionia, 1100m. Az Olympus felé vezető emelkedés kezdete.

Fotójelentés egy görögországi kirándulásról, mászó az Olympusról!

2. fotó - Útközben rendkívül szokatlan, élénk színű gyíkokkal találkoztunk, amelyeket kiméráknak hívtunk.

3. kép - 3 óra vezetés után egy jól felszerelt ösvényen megközelítettük az Agapitos menedéket 2200 m tengerszint feletti magasságban.

4. kép - A menedék csak ránk csapott - egy igazi magas hegyi hotel kandallós teremmel, hálószobával, bár-étkezővel. Találkoztunk Maria menedékházasszonyával. Megmutatta nekünk egy fényképet hétéves korában apjával és az Olimpos tetején álló testvérekkel. Ezzel az emelkedéssel együtt jártak az apja barátjával - az első emelkedéssel az Olympusra, a Mikikas tetejére - Christos Kakalosra (ebben a felemelkedéskor kora közeledt 90 évig).

Fotójelentés egy görögországi kirándulásról, mászó az Olympusról!

5. kép - Az árvaházban elfáradt étkezés után folytattuk útját. Csak a köd elment. És egyszerűen lenyűgözött.

6. kép - Az Olympus csúcsainak megközelítéséről (sokan közülük a legfontosabbak: Scolio, 2866, Skala 2890, Mikikas 2917)

7. kép - Egy hely, ahol az istenek pihennek

8. kép - A Scolio felé emelkedik

9. kép - Az utolsó méter a Scolio tetejére (2866m). A statisztikák szerint évente mintegy 10 000 ember emelkedik az Olympusra. Ezek közül körülbelül 80% Scolio-ba kerül.

10. kép - Egy pillanatra a Scolio-ról való gondolkodás után (még mindig kevés fény maradt, és a szél nagyon erős volt), úgy döntöttünk, hogy felmászunk Mikikas-ra.

- Ehhez szükséges volt, hogy menjen le a havas víznyelő, áthalad egy sziklás lejtőn, majd tovább mászni nem nagyon nehéz kőzetek (troechnoe lasagna) megjelölt és lyukasztott blúz.

Fotójelentés egy görögországi kirándulásról, mászó az Olympusról!

11. kép - Körülbelül 15.30 órakor az Olympus tetején álltunk.

12. kép - Pontosabban a legmagasabb csúcson az Olympus-hegységtől - Mikikas, 2917m.

13. kép - A tetején tartott könyvben elértünk eredményünket # 61514;)) és köszönetet mondtunk nekünk az isteneknek.

Az alkonyon az erdőben visszamentünk az árvaházba, és egy pohár Metaxát ivottunk a sikeres emelkedésre és a jubileumunkra. Prioni-nak csak a sötétség kezdetén ereszkedtünk le. A szállodába érkezve elment a gyógyfürdőbe, és hosszú ideig a jacuzziban töltött, és a hammamban fürdött.

Fotójelentés egy görögországi kirándulásról, mászó az Olympusról!

14. kép - Másnap reggel, amikor először láttuk a szállodát és a strandon a napvilágot.

15. fotó - Mióta még két éjszakát töltöttünk Görögországban, úgy döntöttünk, hogy egy ismert helyre - a Meteora - kerülünk. Útközben meglátogatta az egyik a sok kastély-erődítmény.

16. kép - A Meteortól 20 km-re egy érdekes találkozó volt a közúti kávézóban. A kávézó tulajdonosának Che Guevara rajongója, Lenin és Marx ötlete volt. Ők a barátjával adtak nekünk egy helyi vodkát, és arról tájékoztatták, hogy a görögök orosz legjobb barátok.

Fotójelentés egy görögországi kirándulásról, mászó az Olympusról!

17. kép - A Meteora bejáratánál a felfedezett szépségek lelke ragadta meg.

18. kép - Kilátás a szállodából, ahol telepedett le.

19. fotó - Ugyanazon az estén maga a Meteorába mentünk - egyedülálló hely.

Ez a hatalmas szikla tetején, ami az egyik legfontosabb szentélyek Görögország, Meteora kolostorok. Megközelíthetetlen, elvágva a világ tetején a sziklák otthoni remeték a 11. század óta. A 14. században előkerültek az első szerzetes közösségek, amelyek közül hat még ma is aktív. Korábban a látogatók mászni itt csak a segítségével a szerzetesek és a komplex rendszere kötél, kosarak, kocsik és lovas teljesítmény. Ma Kalambakától a kolostorok meghatározott jó aszfalt út vezet a különleges freskókkal, könyvtár tárolja ritka középkori kéziratok, ikonok és értékes szentélyek.

Fotó 19-25 - Meteorok különböző szögből

26. kép - Találkozás a kentaurokkal a Pelion-hegy lejtőin. Másnap reggel Athénba indultunk. Az indulás előtt csak 1 éjszaka voltunk. De ül az autóban, azt olvastam, hogy a város Volos egy sípálya, és ami a legfontosabb - egy másik jól ismert mítoszok a hegy - Pelion, ahol kentaurok végeztünk, és ahol az Argonauták ment az úszás.

27. kép - Az ugyanazon Pelion hegység lejtőin (még szinte a tetején) még egy érdekesebb találkozó volt - egy orosz pár. Körülbelül 15 évvel ezelőtt emigrált Oroszországból, most sílécet tartanak. És nyáron hajókkal foglalkoznak. Azt mondják, hogy mi vagyunk a második orosz, akikkel ezeken a helyeken találkoztak. Adtak nekünk és adtak nekünk vizet.

Fotójelentés egy görögországi kirándulásról, mászó az Olympusról!

28. kép - Az éjszaka folyamán még Athénba mentünk. Kilátás a szálloda tetőről a híres Akropoliszra.

29. kép - Athén látványa az Akropolisz tetejétől. Reggel 2 órával indultunk az indulás előtt, és az Akropoliszba indultunk.

30. fotó - Athén három híres dombja közül.

Fotójelentés egy görögországi kirándulásról, mászó az Olympusról!

31. kép - Parthenon az Akropolisz tetején.

Fotó 32 - A Zeusz-templom romjai Athén szívében.