Az a jelzés, hogy "parancsnok lesz, ki kell öntenie az előd vízét", a "karavel"

Az a jelzés, hogy

A csapatparancsnokok a vitorlás gyakorlatban

Larissa Krapivina parancsnoka nemcsak hatalmas gyermekszervezetet működtet, tudományos cikkeket ír párhuzamosan, és megvédi tudományos koncepcióját, komolyan vitorlással foglalkozik, repülőgépeket üzemeltet. Ugyanakkor a Krapivins család hagyományait nemcsak szavakban, hanem tettekben is folytatja, átadva a "Caravelle" gyermekeknek. Lehet, hogy egy kislány, aki előbb Caravelle-hez érkezett néhány évtizeddel ezelőtt, tudta, hogy a leválás határozza meg a sorsát? Természetesen nem. De a maga elszántságai Larissa szerint.

A karavéliak többet akartak megtudni a parancsnoka gyermekkoráról, és rengeteg időt találtak az időben, hogy megkérdezzék róla.

Az a jelzés, hogy

Vladislav Krapivin egy kerítés osztály előtt

Sátrak, órák, hosszú tésztasoros főzés, ismét szúnyogok, soha nem voltam inspirálva egy kalandra. Mert nem nagyon voltam szívesen feliratkozni erre a közösségre. De a barátom, Lena Smagina, akivel találkoztam az úttörő táborban, csak őrült a "Caravelle" és a Krapivin miatt. Hogy őszinte legyek, amikor meghallgattam inspiráló történeteit a leválásról, kételkedtem benne, hogy ugyanaz a "Caravelle", ahol már meglátogattuk.

A levélkapu órarendjei szintén a karavéliek irodalmi munkájának részét képezik

Vladislav Petrovich azonban még mindig nagyra értékelte az irodalmi munkámat. Egy nap Vaszilij Julai, aki önkéntes oktatóként dolgozott (egyik anyám barátaival), Vladislav Krapivin-nak adott jegyzetfüzetet a kalózokról szóló történeteimről. Ez volt a ciklus története a kalandok a meglévő gengszterek, de a lélek a kedves, nemes és tisztességes emberek. A parancsnok elolvasta a történeteket, felnevetett, és jobban megismerni akart.

És amikor meglátott engem a levélben, azt mondta: "Larissa, ne játssz a bolond, tehetséged, menj ezen az úton, és biztos vagyok benne, hogy sikerül. Sajtóközpontunkban vagy az Úttörők palotájában nem számít. " Így ezek a szavak inspiráltak engem, hogy érdekessé vált az órákhoz. Aztán elküldtem Artekbe, ahol rájöttem, milyen csodálatos a gyerekek élete az ilyen nagyszabású táborokban. Ez volt a fordulópont, amikor rájöttem, mennyire fontos az elválás az életének megfelelő irányba. "

Ami azt illeti, hogy a leválás később befolyásolta, Larisa azt mondja: "A tengerészből a parancsnok felé haladva fokozatosan és következetesen jártam. Erre nagyon hálás vagyok, hogy a cég tiszt rendszer, mert ha felnősz természetes módon a hierarchiában a ranglétrán, pozíciók és megkülönböztetve a különböző felelősségi szintek, tudod, mik ezek, és ez sokat segít az emberi fejlődés. Valahogy történt, hogy a karrierlétem mentén mozgásom nagyon szédült. Például nem volt a címe yacht tengerész, miután a folyosón a jelölt és a vitorlázás gyakorlat rögtön megkaptuk a cím podshkipera. Aztán nem volt a navigátor címe, azonnal kapitány lettem.

Az a jelzés, hogy

Larissa Krapivina dobogó a csoport híres szobájában

A parancsnok haragja vagy a dicsőség pápa bosszúja

Ugyanakkor nem nélkülözi esetben kíváncsi, hogy megfelelően Larisa történt szinte minden nap: „Az egész gyermekkorát a készüléket - gyakran egy érdekes történet és kaland. Például jól emlékszem egy tanulságos történetre. Azt kormány egy hajó, „Polus”, és egy nap úgy döntött, hogy egy kis móka a személyzet és tervezték megtévesztés - Commander V.Krapivina vizet önteni, mert Igor Timothy folyamatosan létre hullámok a motoros, amit kíméletlenül elárasztotta vízzel „, mintha véletlenül ", Mikor elhúztak egy sebességgel.

Az a jelzés, hogy

A Pole kormányzója szigorúan tervezett útvonalon irányítja a navigátort

Szóval szó szerint szórakoztattunk a visszahíváson. De egyedül, egy ilyen akciót csak egy "őrült" legénység határozhatott meg. Ezért vonzottak olyan bűntársakat, akik azonnal kijelentették, hogy készek vagyunk segíteni nekünk, de nem értenek egyet a tervezett "atrocitások" fő végrehajtóinak, mert még mindig "akarnak élni". A vitorlázókkal egy ravasz tervet készítettünk, elővettem egy nagy műanyag zacskót, és a lejtő alatt lefogtam a jacht íján. A szabotázsban hat vitorlás hajó vett részt: Anton Dobrachev, a "Tropika" kormányos és a legénységével együtt el kellett utasítania a parancsnok figyelmét, valami rosszat csinált. És Sasha Shardakov az Equatoron, öccse Vova a Rumba-on, Dima Kamenshchik az Azimuton, Andrej Zaitsev a Pioneer-en, meg kellett mozdulnia, mozgást hozva létre, és lefedte a Tropicot és nekünk. Feltételeztük, hogy észrevétlenül besurrantunk ... nos, minden a terv szerint megy.

A motorcsónak parancsnoka mindig mentésre kerül

Ennek eredményeként, a legénység „Tropic” erősen kezdtek sarkú hajó, motoros repült neki, hogy a parancsnok, aki hangosan egy hangszóró kezdett, hogy a javaslatot. „Equator”, „azimut”, „Rumba” és a „Pioneer” nem nézzük le is megbirkózott a feladatuk, ennek eredményeként, mi csendben közeledett a motoros közeli közeli és megfordította, és odadobta az áhított táskát a pilótafülkében. Képzeld el egy képet: öt yacht halad át, és egy zacskó víz jön valahol. Ő azonnal szakadt a motoros, a víz esik a parancsnok és a vezető Vladislav Krapivna Igor Timofeyev, aki a kormány mögött. Csobbanás, sikoly, nevetés, csörömpölés. Ebben a pillanatban a szabotázsban részt vevő öt hajó kibontakozik és gyorsan "megy a távolba" különböző irányokban. Chinno, gyönyörűen megy a készletnek megfelelően.

A „Tropic” parancsnok befejezte üzlet gyorsan, de naivan úgy gondolta, hogy nekünk ez nem fog működni, mint tettük a helyes dolog, és már elvesztette a többi jachtok. De egy idő után láttuk, hogy a motorcsónak felforgató sebességgel közelít minket. A tengerészek pánikba estek. Rossz érzéseim is voltak, és a szívem gyors ütemben volt. Gondolatok lázasan forogtak a fejemben: "Valóban számítottak nekünk? Nem, ez nem lehet. Nos, mindent ... A parancsnok haragja mindig is súlyos volt, mit tehetek? A motorcsónak a yacht nem tud menekülni. Ez az, amikor meg fogja bánni, hogy nem tengeralattjáró feketék képesek gyorsan mozgó annak uszony ... „De nincs semmi költöztünk kijelölt képzések és készül egy találkozót a parancsnok kérlelhetetlen hajót.

Slava Krapivin a tűzbiztonsági sarokban

A Dicsőség pápa bosszúja szörnyű volt. Ez most hívom, hogy ha mindannyian a nevén szólította, és dicsőség a „te” és befelé félt a haragját. Voltunk egy jó motorcsónak repült fel, és látjuk, hogy van elég parancsnok, aki egy hatalmas vödör vizet. Megpróbáltam kikerülni, vagy elrejteni a vitorlával, hanem az egész víztömeg feltartóztathatatlanul eldőlt, és esett pontosan rám, mert a kormány, mint tudja, elrejti a zord, különösen sehol. A hajóim is szenvedtek, hova menni, de még mindig nem annyira, mint én. Vizes voltam keresztül-kasul, a legkellemetlenebb, hogy a víz folyt át a gallér egy kabát, és az időjárás, annak ellenére, hogy még napos, de nagyon szeles, úgy, hogy a „fun” olyanok voltunk, mint az emlékezetes napon.

Vladislav Krapivin: "A ráknak nedvesnek kell lennie ..."

Ezek a történetek rendszeresen zajlottak. Egyszer, például a "Blue Crab" almanach kiadták. A végső szakaszban, amikor már dorisovyvali volt, befejeződött, előre nyomtatott, elkészített lapokat rajzokkal festett festékek szétterültek a szárítóasztalok. És képzeljük el, hogy az egyik srác félénken megfordult, és kopogott egy teli vizet az asztalon. SIMPLY CATASTROPHE.

Az a jelzés, hogy

A leválás parancsnoka mindig osztja a gyerekek problémáit és örömeit

Az emberek elszaladtak, hogy megkeressék Natashát, aki a mi vezető oktatónk volt, hogy felvegye a kötelet, és megpróbálja felakasztani a lapokat a ruhákon, és ideje megszáradni az épület előtt. De teljesen irreális ötlet volt, így az idő rövid volt. A parancsnok az első épületben beszélt: "Jó, hogy ma befejezzük mindet, és el is veszem." Egyedül ismerte a titkos technológiát, hogyan kell helyesen kötni és összekötni a lapokat a borítóval. Megkaptuk a lapokat a szekrényben. Aztán a parancsnok bejött, meglátta az egész könyvet a kötélen, és meglepetten kérdezte: "Mi folyik itt?" Válaszul mindenki tragikusan hallgatott. Még mindig merem röviden és nem nagyon világosan elmagyarázni a helyzetet neki, Natasha is felállt értünk. Amire nevetett és azt mondta: "Igen, nem kétlem, hogy biztosan rendeznéd valami ilyesmit. A rákok nedvesek. Egy időre el kell halasztanunk a kötést. "

Vladislav Krapivin: "Nem kell vitorlázni, hanem azok, akik varrtak rájuk!"

Vitorlázó vitorlák a 80-as években

Vagy itt egy másik felejthetetlen történet. Miután vitorláztak. Aztán megszokta a feleséget, hogy a fiúk építettek több jachtot, és a lányok vitorlát varrtak. Az anthill padlóján rajzokat rajzoltak ki, hogy a ruhákat helyesen vágják le. Amíg az első slipway-t nem adták ki, azt mondták nekünk, hogy gyorsan le kell vágnunk mindent, mert később több hónapig nem leszünk képesek erre. A zászlóshajó Anuta Myasnikova vezette vitorlás csapatunkat. Természetesen gyorsan, gyorsan lecsökkentjük a margót. Én akkor a hetedik osztályban voltam, vagy a nyolcadik év eleje volt. A probléma az volt, hogy egyik lány sem rögzítette a juttatások nagyságát, Anya is elfelejtette csinálni. Ahol öt centiméter maradt, ahol tíz. Röviden, "szemmel" varrva, de amikor ünnepélyesen felhívtuk őket rajzokra, a vitorlák sokkal nagyobbak voltak, mint szükségesek.

Néha a parancsnokok nem látják azonnal, mit csinál a legénység

Vagyis, mi öntudatlanul fokozott vitorla területe közel egy méter, és ez a teljes vitorla, kivéve a „Equator”, amely vitorlák varrtak hat hónappal korábban egy teljesen új sorozat a „navigátorok”. És már mindannyian háromszor zigzag-sort kértünk. És a vitorlás szövet aranyban érte el a súlyát, nem csak értékben, de 1981-ben is szinte lehetetlen volt eljutni a városunkba. Röviden. ÚJRA KATASZROPH. A parancsnok, látva ezt a szégyent, súlyosan megkérdezte: "Nos, és mit akarsz veled csinálni?" Ki lesz a felelős, hogy a gondatlanság, a csúnya és hibák méretben? „A válasz, érdemesek vagyunk a szünet. Senki sem merte vállalni a felelősséget a tettért. Borya Sinhov oktatónk volt. Azt mondja: "Mi aggódsz, Dicsőség, rip és mindent?" Ahhoz, hogy a parancsnok halkan válaszolt Bore-ra: "Ne vitorlázzuk a flogot, csak azokat, akik varrtak rájuk. Úgy érzem, hogy ilyen varrónőkkel hajóink gyorsan megfordulnak a vitorlázástól az evezésig. " Így éltünk különböző történetekkel, viccekkel, viccekkel. De van valami, amire emlékezni kell.

És tudod, mint az éveidet az elkülönítési show-ban, és ma is ez rendszeresen történik. Valami eltörik, elveszett, piszkos, vízzel fröccsen ... és ha őszinte legyél, szívemben tökéletesen megértem mindezt, hiszen az ilyen történetek a gyerekkorban áthaladtak. Ez segít a helyes vezetői döntések meghozatalában bizonyos "elvtársak" tevékenységének értékelésében. Bár kifelé mindig igyekszem szigorú maradni, mert a reakciónak parancsnoknak kell lennie, de néha rád nézve, és gyermekkorára emlékezve, csak nevetni akarsz. "

A srácok megkérdezték Larisát a "Caravelle" régi szobájáról is, amelyben azt állították, hogy háromfejű sárkányt készítettek, amit a daggerek dobosai nyomtak:

Az a jelzés, hogy

Parancsnokok az Aramis kétmaszkos ketcha vitorláinak hátterében

"Korábban a csapat" élt "az Uktuson. Ott is egy fal volt, amelyet egy régi kőműves falazat alatt festettek, de sárkányok nélkül. Rajta kapitányok, vitorláshajók, tenger. Evgeni Ivanovich Pinaev, persze, gyönyörűen megtervezte mindent ott. De a szoba az alagsorban volt, szűk volt és folyamatosan elárasztották. Egyszer, ez volt 1978-ban, amikor egy másik szökőkút és szomszédokkal káromkodni kezdett, a parancsnok úgy döntött, hogy lezárja a leválás megszüntetését. De egy idő után a dobosok és a szabványosok visszatartották Vladislav Krapivint. Meggyőzni a nyári gyakorlatot a természetben. Ugyanezen őszén ideiglenesen felajánlotta, hogy Sergei Tsymbalenko "Horsemen" szobájába helyezze a leválasztást, de a két vezető számára nehéz volt egy kis téren eljutni. Innen 1979-ben elmentünk a Mira utcában, ahol először két szobát rendeltünk el, ahol most a sajtóközpont és a bölcsőde található. Később fokozatosan elsajátítottuk a fennmaradó négyzetmétereket. De az új terem falán volt Jevgenyij Ivanovics egy lenyűgöző, alapvető új képet hozott létre, amely a mai napig tetszik nekünk.

Gulshat Hakimova, a "Caravel" csapat sajtóközpontjának önkéntese

Megkérdezte Arkady Krivokhizhin, a "Caravel" elszakadás alelnöke,

Fotó: a "Caravel" leválogatás sajtóközpontjának archívumából