Jó napot, utazók!

Valószínűleg ez az a legnehezebb történet, amit valaha írtam.

A pozsonyi kirándulásra felkészülve mindenütt találkoztam azzal, hogy milyen hangulatos a főváros Szlovákia, mennyire vendégszerető, kedves és vendégszerető. A gondolatokban csendes, keskeny utcák körvonalai körvonalazódtak a kávézók színes székeivel, nagy virágzó virágágyásokkal és vázákkal, valamint a kávé és a fahéj illatával. Az emlékezetemben egyértelműen elhalasztották a romantikus sétákat a meleg estéken és a napsütötte meleg fényképeken.

Nehéz lesz megmondani a régi szivárvány stílusban, hogy mit láttunk, és hogyan rohantunk elkapni mindent.

Az olvasó számára egy bemutató fényképet adok arról a napról, amely Pozsony és környéke fő látnivalójává vált.

Heti utazás Európa számára, 4 ország 2 napra

Nem fogok élni azzal a ténnyel, hogy rendelkezésünkre állt a cipő és a ruhák a hűvös tavaszi ősszel vagy nyáron, de nem a kemény télre, amely ránk esett.

Vettünk egy határozott döntést, és folytatta a tervezett túra terveket. Mi küzdött győztem szélvihar, kioldott személy őrült havazás és ment előre a pont, időnként eső szellem, majd, mint egy főnix, újjászületett hamvaiból kétségbeesés, mosolyogva egymásra (és néha hisztérikusan nevet), és ment tovább ...

Nem fogom megtéveszteni az olvasót, hogy beleszerettünk a városba. Természetesen nem. Nagyon nehéz volt meglátogatni a megígért hangulatos városot egy olyan ruhával és cipővel átitatott szűrőn keresztül.

Nos, lépjünk át a meteorológiai viszonyok szubjektív benyomásától egy objektív történethez, amit láttunk és véleményünkben.

Kétszer megpróbáltuk viharozni Devin várát. hogy néhány kilométerre Pozsonyból. A várat 1113-ban építették. 10-15 óra, bejárat 6,5 euró. Ezt a kastélyt soha nem vették ellenségként a történelemben. Sajnos a kastély megmaradt, és nem vettük fel, tekintettel arra a tényre, hogy ilyen időjárási körülmények között a kaput soha nem nyitották meg a látogatók számára. De a vár egyértelműen szép és egyedi. A legtöbbet a kőből faragták, és lenyűgöző.

Heti utazás Európa számára, 4 ország 2 napra

Meglátogattuk a St. Elizabeth nagyon szép és szokatlan épület. Ne értékeld a szépségét a vonalak és a színek még a hóban sem.

Kinek van ilyen szokatlan fotója a pozsonyi vár faláról, és?))

A tanácsot az azonos tulajdonos a lakás, megnéztük két intézmény: szlovák Pub, ahol az ízletes sört ittunk, ettünk elég tisztességes leves és teljesen íztelen nemzeti étel a gombóc tészta, sült töpörtyű,

Heti utazás Európa számára, 4 ország 2 napra

és meg van győződve Wai-Fay teljes hiányáról, és később a szlovák főváros egyik legnépszerűbb helyéről - Bratislavska Restauracia. Az utolsó helyen sokkal többet tetszettünk, hiszen az intézmény két szinten kínál asztalokkal, zongoristával a színpadon, és egy ízletes, nagyszerű menüt. Saját sajnálatomat illetően a létesítmény kényelmét egy rendkívül barátságtalan pincérnő elkényeztette, szörnyen csoszogó járással, de semmi, de meleg és száraz volt))).

Nos, a lakóhelyünk nagyon hasznos volt otthon otthon a tea mellett :)

Nagy sajnálatunk miatt meg kellett szakítanunk a második napra tervezett utazást a Tátrára. Tudja, az időjárás nem tetszett nekünk. Ezért a felhőkből való hegyek megcsodálására, valamint a Demanovski-barlangok saját szemmel történő megtekintésére lehetőségét határozatlan időre halasztják. Néhány évvel később elmondok róla.)

Mit mondhatnánk a pozsonyi összefoglalóról? Nem tudom. Szerintem nem tudnánk értékelni a várost. A pozsonyi kirándulás azonban a család történelmének óriási része lett. Történetek arról, milyen szánalmasnak tűnik, hogy két ember egymásnak egyaránt nem tud együtt élni, és örömet szerezni rajta, annak ellenére, hogy a következő három nap Prágában a nyakam nem forogott :)