A Mont Blanc felé vezető út

Az a gondolat, hogy bemutassam gyermeke hegyeit, már évek óta érett. De itt jött a pillanat, amikor Oleg nyolc éves volt, és tovább késleltette az eseményt illetlenül. A rokonok ellenvetései a hegyekben rejlő veszélyekkel kapcsolatban biztosítottam, hogy a világ legbiztonságosabb helyére fogunk menni - az Alpokban. És magamnak, úgy döntöttem, hogy ha az Alpok ott lennének, akkor a Chamonixben menniük kellene a hegymászás hazájába. Amikor megtudtam, hová megyek, a feleségem, Olga úgy döntött, hogy csatlakozik hozzánk. Az internetes utazások és a barátok történeteinek leírása szerint csak annyit tudtam megérteni, hogy mit kell tennem ahhoz, hogy nyáron Chamonixbe jussak. Ezért, hogy közvetlenebb úton haladjatok az Alpokban, elmondom magáról az utazásról és a szükséges szervezeti intézkedésekről.

Nyilvánvaló, hogy szüksége van egy schengeni vízumra. Finn, ha Finnországból és Franciaországból repül, ha a járat közvetlen. Van még egy lehetőség - repülni Genfbe, és akkor szüksége van egy újabb tranzitvíz svájci vízumra, ha nem megy keresztül a francia folyosón. Kezdetben csak egy kéthetes hegyi túrára gondoltam. Számukra a legmegfelelőbb lehetőség Genf, innen pedig másfél óra busszal - és Ön Chamonixban tartózkodik, de az információk gyűjtése után megváltoztatta döntését. Ha elhagyja a francia folyosót, akkor Chamonixba taxival lehet eljutni, ami nagyon drága, vagy bérel egy autót, ami nem ajánlott a hegyi kirándulásra. Ha Svájcba utazik, akkor rendszeres buszok vannak, de naponta kétszer járnak, és nincs foglalás számukra. Ezenkívül továbbra is szüksége van egy átmenő svájci vízumra. Megállok a legdrágább, de kényelmesebb választékban: az "AirFrance" cég rendszeres repülésével járunk Szentpétervárról Párizsba. Az AirFranse-ot választottam a járatok és a vonatok sikeres összekapcsolása miatt. Nem akartunk kapcsolatba lépni légitársaságainkkal valamilyen okból.

- A szállodai foglalás vagy meghívás másolata,
- Orvosi politika másolattal,
- Egy lap a foglalásról egy másolattal,
- A munkahelyről szóló igazolás a jövedelemről és a pozícióról + a francia,
- Általános állampolgársági útlevél,
- Érvényes külföldi útlevéllel egy másolattal,
- Korábbi idegen útlevelek másolatokkal,
- A kitöltett jelentkezési lapot, amelyet a konzulátuson vagy a honlapon kinyomtatnak,
- Photo 3.5x4.5 2 darab világos háttéren, az arca nem kevesebb, mint a keretterület 80% -a,
- A gyermek számára egy születési anyakönyvi kivonat,
- A vízum ára 35 euró, a gyermek ingyenes, a rubelben fizetni.

A dokumentumok benyújtásához először a konzulátusba kell lépnie, és regisztrálnia kell. Jegyezzük fel jobban, mint egy hetet 4-ig a benyújtás előtt, hogy lassan adjon jegyeket, dokumentumokat, minden könyvet. A benyújtás nem történhet az indulás várható időpontja előtt egy hónappal.

A Mont Blanc felé vezető út

Ne feledje, hogy van egy Disneyland Párizs közelében, úgy döntött, hogy egy nappal korábban repül, és gyermekével meglátogatja. Ehhez egy párizsi szállodát foglalok. A szállodát itt választottuk: www.paris.org/Accueil vagy itt www.hotels.su/france/paris/allhotels.asp a Párizs térképeivel: www.euro-travel.ru/descr56.html. Válasszon egy szállodát a Austerlitz (Gare d'Austerlitz) vasútállomás közelében, ahonnan vonatok indulnak Chamonixba. A számot közvetlenül a hotel honlapján foglalja le a www.mercure.com címen. 80 euróért minden nagyon rendes volt. Aztán kiderült, hogy a Mercure egy nagy hálózat, amely még Chamonixban is megtalálható.

Tehát az útvonal menetrendje a következő volt: csütörtök kora reggel Párizsba érkezés, check in a hotelbe, Párizsba járva, történelmi képet készítünk "én és az Eiffel-torony" -ra. Reggel elhagyjuk a szálloda, bérlés dolgokat poggyász a vasútállomáson, Disneylandbe este ül a vonaton, és szombaton reggel vagyunk Chamonix!

Tudva, hogy a franciák nem szeretik az angol nyelvet, és amikor a hegyekben kommunikálnak, problémák merülhetnek fel, úgy döntöttem, hogy felfrissítem a gyermekkoromban szerzett tudást, és 20 tanórát folytattam a tanárral. Az ilyen órák óránkénti 400r. Azt kell mondanom, hogy nagyon keveset beszéltem franciául, de a megszerzett tudás adta nekem a bizalmat, hogy ha valami, valamennyire megmagyarázhatnám magam.

Fokozatosan elkezdtem megérteni, hogy csak három napos utazás lesz Európa Mont Blanc 4807 legmagasabb csúcsától (a franciák nevezik a Mont-Blanc nevet, amelyet Belaya Gora fordít). És a gondolat beindult, de nem akartam felemelkedni? Több lehetőség van a Mont Blanc megmászására:

Francia nyelvű útmutató
Legfeljebb két emberrel vehet részt. A szolgáltatások ára 750 euró naponta. Az étkezés és a szállás az ügyfél rovására van. A jó időjárás miatt a készítménytől függően 2-4 napig tart.

függetlenül
A legjobb módja annak, hogy magabiztosak legyenek képességeikben és jó időben, amikor jól megtapadt út van.

A csoporttal
Az én útam. Nagyon sikerült kiderült, hogy épp ebben az időben a Mont Blanc-on van egy csoport Moszkvából. Még Szentpétervár aláírta a fejét, megkérdezte a lehetőséget, hogy csatlakozzon. Kiderült, hogy egy ilyen lehetőséget nem zártak ki, és beleegyeztek, hogy találkoznak Chamonixban, megismerkednek, megbeszélik a részleteket. Minden kiderült, de később.

Párizs szerette, sok virág, a virágágyásokon, az erkélyeken.

A Mont Blanc felé vezető út

A meredély a klasszikus út mentén haladt. Az első napon, amikor megérkeztünk a Saint-Gervais (Saint-Gervais) hegyi villamossal Nid d'Aigle 2372. A jó idő, meg kell vásárolni egy jegyet egy fél órát. Időjárásunk romlani kezdett, felhős volt. A Tete Rousse menedékhelyére (Hut Tetus) jött, 3167 Útközben találkoztak egy vad kecskerel.

A kunyhókban 55 euróért vacsora kerül felajánlásra, kétemeletes ágyakkal és reggelivel. Csodálatos szolgáltatás ilyen magasságokért, de drága, mert minden helikopterrel szállították. Különösen lenyűgözött egy üveg vízzel és fél literrel öt euróért. Este hóni kezdett. Reggel óta a hó tovább folytatódik. Valahol fél óra alatt a hó leállt, és egy kicsit könnyebb lett. A tizenkettőben felismerték, hogy nincs semmi várnia, és a következő menedékhelyre Aiguille du Gouter (Hut Gutier) 3817-es menedékébe ment. A "Death Coulou" -on térdelt mélyen a hóban. Átköltöztek 100 méterrel a kábel fölött, aztán felmásztak a hófedő sziklák fölött, és egész idő alatt várakoztam, amikor kimentünk az ösvényre. Egy idő után meglepődtem, hogy észrevettem, hogy régóta mentünk a megjelölt ösvényen.
A rossz idő miatt a kunyhó majdnem üres volt. Tény, hogy a kunyhó minden helyét tavasszal költöztették le, de van egy hely a rossz időben. A harmadik nap az abszolút rossz idő. Mi ülünk, egy kunyhóban alszunk.

A negyedik napon megígértük, hogy javítjuk az időjárást 12 órakor. Meg kell mondanom, hogy a Chamonix-ban lévő rövid távú előrejelzések megbízhatóak, úgy döntöttek, hogy 10 órakor elindulnak, hogy az időjárás tovább javuljon. A klasszikus hegymászás stílusa 2-3 éjszakás kijáratot jelent, felmászik a tetejére reggel, és azonnal leereszkedik a Tet Rusba, hogy felszabadítsa az üléseket a felső kunyhóban a következő hegymászókra.
10: 00-kor kapcsolatba kerültünk, mentünk. Hó, szél látható 20 méter, nincsenek ösvények, térdig érünk a hóban. Eddig nem értettem, hogy az útmutató vezetett, amíg az időjárás tovább javult. Visszatérve már jó időben, megnéztük az utat: az egyik oldalon egy szünetet egy másik repedés, és az út egyenletesen szelek közöttük. Néhány óra meghajtó, az időjárás javult, és egy csodálatos kilátás az Aiguille du Midi:

A Mont Blanc felé vezető út

Mi voltunk az egyetlen zenekar, aki azon a napon jött a Mont Blanc-ba. Kivéve a két csepet, akik követnek minket. A tetején sokáig nem maradt, fényképezett és lefutott, remélve, hogy sötétedés előtt van ideje. A kunyhóban 21: 30-kor, 22: 00-kor teljesen sötét volt. A kunyhó erős benyomást tett. Az emberek mindenütt voltak: a padlón, az asztalokon, az asztalok alatt, a kamrában. A konyha nem működött. Valahogy megbotlott, ivott egy kis vizet és sütit, és álomba esett. Reggel 2 órakor bekapcsolták a fényeket, mindenki felállt, reggelizett és elment. Egy üres kunyhóban maradtunk. Reggel lassan felkeltek, reggelizték, és lementek Chamonixbe!

Az utazás során felmerülő költségeink mindössze 5000 eurót tettek ki. Kezdetben kisebb összeget számoltam, de nem sajnálom semmit. Érdemes meglátogatni legalább egyszer az Alpokban!

Járat Petersburg-Párizs-Petersburg (2 felnőtt 1 gyermek): 1300
Szálloda itt: Párizs: 80
Egy nap a Disneylandnél: 150
Vonat Paris-Chamonix-Párizs (2 felnőtt 1 gyermek): 350
Apartmanok Chamonixban: 750
Visa, biztosítás, referenciák fordítása: 140
Párizs és Chamonix költségek: 1850 (közlekedés, beleértve a felvonókat is: 600, 850 élelmiszer, 400 különféle)
Mont Blanc hegymászás (kunyhók, étel, felszerelés kölcsönzése): 400

Kívánok minden jó időt és sok szerencsét a hegyekben!