Kilépés egy előre kiválasztott pontra a navigátoron »

Azok, akik először használják a navigátorokat, bizonyos problémákkal szembesülnek. Mi a lényege ezeknek a problémáknak?

Eljöttünk egy bizonyos helyre, és szeretnénk látni a távolságot vagy irányt egy bizonyos pontig. A távolság az, amit tanulhatunk, de nehéz meghatározni az irányt, amíg egy helyen állunk. A navigátor irányába mutatott, hova kell menni, mozgásban kell lennünk.

Tegyük fel, hogy meg akarjuk határozni a távolságot az autóban az erdőben. Bekapcsoljuk a navigátort, és azonnal megmutatja nekünk a távolságot és az önkényes irányt. Ha azonban elmegyünk ebben az irányban, akkor nem fogunk elhagyni a helyre, amire szükségünk van.

Annak érdekében, hogy meg lehessen határozni a kívánt pont helyes irányát, egy 30-40 egyenes vonal mentén kell haladni egy irányban, hajtás nélkül. Vigye a navigátort, és menjen egy irányban, függetlenül attól, hogy hova kell mennünk. Miután egy 30-40 méteres egyenes vonal mentünk, a navigátor már kifejezetten megmutatja, melyik irányba haladunk. Mi megállunk, forduljunk erre a pontra, tervezzünk valamiféle iránypontot és menjünk már az irányába.

A témáról szóló egyéb halászati ​​cikkek:

A GPS sebességének meghatározása
A navigátoron is meghatározhatjuk az autó sebességét. Ezzel kapcsolatban azonban félreértés merülhet fel. Tehát az autóban jár, a sebességmérő 100 km / h sebességet mutat, a navigátor pedig 95 km / h. Hogyan határozható meg ezek közül.

A horgászhoz szükséges gps-vevők funkciói
A különböző GPS-vevőkészülékek különböző funkciói vannak. Vannak modellek, amelyek a tengerszint feletti magasságot mutatják. Ha hegymászó tevékenységet folytat, erre a funkcióra van szüksége. Halász, persze, ez a funkció nem szükséges. Egyéb navigátorok.

Kilépés egy előre kiválasztott pontra a navigátoron »

A műholdas navigátor és a kis teleszkóp kényelmes halászati ​​dolgokat
A spinner elengedhetetlen jellemzője, és általában a sörgőfogó egy műholdas navigátor és egy kis teleszkóp. A műholdas navigátor (46-31. Ábra) nagyon fontos a nagy víztestek fogására, és nem csak a nagyobbak számára. Tó lehet.

A gps-vevők elve
Ebben a cikkben egy nagyon érdekes tartozékról beszélünk, amely a halász számára egyszerűen pótolhatatlan. A műholdas navigátorokról vagy GPS-vevőkről van szó. Beszélni fogunk arról, hogy milyen GPS-vevők, miért van szükségük és hogyan vannak.

Kilépés egy előre kiválasztott pontra a navigátoron »

A csalik helyzete az alján
Most beszéljünk arról, hogy a csalik az alulról induljanak. Az alsó kanál "szegfű" három helyzetből indul: a vízszintes helyzetből. A kanál fekszik az alján, a horgászzsinór egy kicsit feszes, lengetünk, és szükségünk van egy spinnerre.

A saját kezünkkel pórázon a szövött vonalból
Most elmondom neked, hogyan kell pórázon egy szövött vonalat. Nagyon egyszerűen. Vesszük a halászzsinórt, hozzáadjuk félig, és egy kis csomót kötünk. Megkötöztük a csomót annak érdekében, hogy a csavart tartsuk. Most vegye a vonal két végét, és indítsa el őket.

Kézi GPS funkcióval
Mint látható a PDA-ból, a Pripyat folyóáramhoz mentünk. Ez egy hordozható kézi számítógép GPS funkcióval. Feltöltésre kerül egy térképkilométer. És mind a vektoros térkép, mind a bitmap feltöltésre kerülnek. Most van egy bitmap a képernyőn.

Salmovszkij csali (átlag wobblers) és a télen a csuka halászata
A következő csali salmovskaya, jéggel borított wobblers (47-18. Ábrák). Szinte ugyanaz a csörgés, de kiegyensúlyozott, hogy amikor felmegy, rezgő mozdulatokat tesz, és amikor leesik, annak a ténynek köszönhetően, hogy a súly átkerül az elülső részre.

Spyglass a pisztráng halászathoz
A pisztráng elkapása során rendkívül hatékony, miniatűr méretű teleszkópot használnak, amelynek mértéke nyolcszoros. Nagyon kényelmesen használható, kevés súlyú, könnyen illeszkedik a kezedbe, és lehetővé teszi, hogy hosszú távon meghatározza a legtöbbet.

hidroplán
Vegyünk olyan érdekes csalétkeket, mint a vitorlázó. A csalik fő jellemzője, hogy gyakorlatilag nem ragaszkodnak semmihez. Ábra. 40 A Glisser különböző típusú. Az 1. ábrán. A 40. ábra egy nem elduguló vitorlázógépet mutat.

Örülnék, ha megoszthatja cikkét a barátaival: