• Dél-Korea

Szöul szívében: a város palotái, parkjai és utcái.

Most, Dél-Koreában és a szabadidőmben elképedt gondolataimban, Mila és én arra a következtetésre jutottunk, hogy ebben az országban nincs sok információ az önálló utazókról (különösen a költségvetésről). És ami Szöulon és környékén kívül van, nem érvényes. Ezért azt gondoltuk, hogy valakinek nagyon érdekes lenne megtanulni, hogyan kell Dél-Koreát utazni a sátrában, és még sok pénzt nem költeni. Így egy sor cikke a Dél-Koreáról, kifejezetten a LiteTrip blogról nyílt meg. :)

Hogyan juthat el Incheon repülőtérről Szöulba.

Az Incheon repülőtér már 100 km-re van Dél-Korea fővárosától. Éjjel mentünk a Fülöp-szigetekről, így csak a gépen tudtunk aludni, szerencsésnek találni a szabad helyeket. AirAsia repült, és sikerült jegyet vásárolnia 60 dollárért. Azt is álmodozta, hogy olcsó járatot talál az érdeklődés irányába? Akkor itt vagy!

Szöul ismert, hogy nagy város, így értelme volt használni Couchsurfing. Csak egy személy válaszolt minket, aki véletlenül Derik nevű filippínó lett. Megegyeztünk abban, hogy 20:00 órakor várjuk a bejáratát. A gép azonban kora reggel érkezett, ami azt jelenti, hogy a tőkét háborúval kell megvizsgálni. Nekünk természetesen nem először, de egy majdnem álmatlan éjszaka után bonyolult volt.

Az első probléma, amellyel találkoztunk a repülőtéren, hogyan juthatunk be a városba. Lehetséges, hogy azonnal kipróbálnánk, de úgy döntöttünk, hogy nem vesztegeti az időt.

És úgy döntöttünk, hogy a vonat szolgáltatásait használjuk. Az ország bejáratánál először pénzt cserélnek a repülőtéren, aztán megnézem a város hőcserélőit, mert gyakran (nem mindig) az arány magasabb. Nem fogok nyugodni, hogyan szenvedtünk el a termináltól az utazási kártyák kiadásához, jobb lenne, ha legközelebb egy külön cikket írnék a közlekedésről Dél-Koreában.

Dél-Korea

Csak azt tudom mondani, hogy az utazás a város kerül nekünk 3500 won (100 rubelt.) Fejenként, plusz letét 500 won (minden kártya), amely egy hiba után, akkor kap vissza, amikor visszatér a kártyát egy speciális géppel. Erre az egész rendszerre Dubaira emlékeztettem (UAE).

A Gyeongbokgung palota.

A vonat teljesen rossz helyre vezetett, ahol megvettem a jegyeket, ami elég furcsának tűnt számomra. Elmentünk az állomásra Szöul állomásra, és őszintén szólva az első percben a metróban nem tudtam navigálni. Amíg kimentünk az utcára, ahol véletlenül találkoztunk egy magas Hare Krishna-val, nagyon hasonlít az orosz nyelvre. Valójában kiderült, hogy Fehérorosz fiú, aki több mint hat hónapja Szöulban élt. Aztán segített nekem, hogy kicsit elgondolkodtam a gondolataimon, és azt javasoltam, hogy buszon keresztül menjek a város fő nevezetességeihez.

Dél-Korea

Eleinte úgy döntött, követi a tanácsát, de aztán azt gondoltam, hogy könnyű navigálni, hiszen itt élt hosszú ideig, de nekem az első pár metro volt a legjobb útmutató, és mi ismét felmászott a „börtön”.

Információért! A metró térképét és a várostérképet ingyenesen lehet eljuttatni bármely információs központba. Néha a "segítők" maguk is megközelítik az utcai turista figyelmét, ha zavartan látják.

Elmentünk a Anguk állomáson, ami önmagában már mérföldkő volt, mivel lehetett megcsodálni egyes utcai művészek munkáit.

Dél-Korea

Természetesen jobban érdekelt a Gyeongbokgung-palota. amelyben élt a Joseon-dinasztia királyi családja.

Azt hittem, hogy egy nyitott, ingyenes múzeumba teszem, majd az 1394-ben épült palotába megyek, de egy kicsit rosszul fordultunk, és épp ellenkezőleg.

A bal oldalon egy fülke lesz a jegyekkel. Ha csak a palotába látogat, 3000 nyereményt kell fizetnie (100 rubel.), És 4 hasonló szeuliai palotához való átszállás esetén 10 000 won (350 rubel) értékű általános jegyet kap. És az udvaron ingyen lehet sétálni, ami szintén vonatkozik egy közeli múzeumra, és csak közvetlenül a palotába való bejárást fizetett.

Dél-Korea

Úgy döntöttem, hogy elkezdem a múzeummal, melyet egyáltalán nem sajnáltam. Az összegyűjtött gyűjteményből szokatlan dinasztikus vázákat és néhány hagyományos kézműveset vettem észre. Általában észrevettem, hogy a koreai múzeumok képesek az eredeti stílusban, amennyire csak lehetséges, érdekes, hogy mindenki megtalálhassa magának valami figyelemre méltó dolgot.

Visszamentem az udvarra, és furcsa sokkhangokat hallottam. Kiderült, hogy szerencsés voltam, elkezdődött a királyi őrség megváltoztatásának ideje.

Azt mondják, hogy ez az egyik legemlékezetesebb műsor. A nemzeti ruhákban élő férfiak kijáratot tettek a "dob" hangjára, katonai előadással.

Dél-Korea

A felejthetetlen, elbizonytalan, eltúlzott, de általában tetszett.

Nemzeti Múzeum (Nemzeti Népmúzeum) a szabadban.

A Gyeongbokgung palotától nem messze, gyakorlatilag ugyanazon a területen, lehetőség nyílik a dél-koreai nemzeti múzeumban (Dél-Korea Nemzeti Múzeum).

Dél-Korea

Része a nyílt ég alatt, több fényképet mutatunk be.

A második rész, amely érzékenyebb a természeti jelenségekre, az épületben található.

Ezt követően meglátogattuk a Changdeokgung kastélyban lévő Huwon kertet. amely a Joseon-dinasztia "öt nagy palotája" egyike, de egy kicsit későn, az angol nyelvű túrák már vége. Igen, igen, nem mehetsz be egyedül, csak az útmutatóval. Maga a palota nem különbözik a korábban látottól, így nem volt szükség arra, hogy időt töltsünk rajta. Igen, annál hosszabb ideig utazol, annál inkább válogathatsz a látnivalókról. Különösen, ha sok ilyen épületet láttam. A természet egyedül soha nem tapad.

Dél-Korea

Nos, oké, de a város egyik templomában sikerült megtalálnunk az "üvegezett" régi pagodát.

Promenade utca Insadong (Insadong).

Mire eljutottunk az Insadong utcába, a vállunk nagyon fáradt volt és a gyomunk üres volt. Azonban találni valami olcsó Szöulban nagyon nehéz. A minimálár 1000 won, amelyhez csak 100 g-os csomagot lehet vásárolni, cookie-kat vagy egy koreai pite-gömböt, babot. Az árak a kávézókban 3500 won (120 rubel) után kezdődnek, amely véleményem szerint az olcsó délkelet-ázsiai piacon rablásnak tűnik. Nos, mielőtt Koreába megyünk, a Fülöp-szigeteken szállítottuk az ételt.

Dél-Korea

Bár itt van egy szokatlan fagylalt, amely teljesen kitölt egy hosszú ostyás kürtöt, megpróbálom. Érdemes megérni 3000 nyereményt, de azok számára, akik jobban szeretik, igen pozitívan - 5000 nyertes.

Azt mondják, hogy csak vasárnap az Insadon utca áll rendelkezésre a gyalogláshoz, mivel bezárva utazik bármilyen szállításra. Szóval szerencsére szerencsés vagyunk. Valójában ezen az utcán, az üzletektől, bevásárlóközpontoktól és sok turistától eltekintve, semmit sem találtunk, így nem álltunk meg.

Így ért véget a „hátizsák” utazás és mentünk vissza a palota Kenbok, vagy inkább ki a sugárút, ahol minden a nagyságát ül a trónon király Sejong Nagy, akinek neve és elemzi a fő utcán.

Dél-Korea

A sétálóutca mindkét oldalán "emlékezet vizek" vannak. Pontosabban, ezek a két folyó, amelyek a tányérokon 1394 óta kiütött főbb események történelmi időpontjain mennek keresztül.

Továbbra is észrevehettük az első "sárgabarackt" - kis gyerek volt, aki örömmel üvöltött a 300 fúvókák forrásának hidegvizébe. Meglepő módon az utcán + 22C-os hőmérsékleten a gyermekek szülei nyugodtak maradtak, mint például Yu Sung Sin admirális, fenyegetően felülről nézve.

Mila és én észrevettük, hogy a koreaiak annyira szeretik a gyerekeket, hogy különböző csábításokat tesznek lehetővé. Például ilyen metszeteket láttak a metróban: egy kislány megpróbált felemelkedni egy kötélen egy állandó sínen, természetesen akadályozva azokat, akik álltak rajta. Tehát a szülei ahelyett, hogy elmondják a lánynak, hogy "mi a jó és mi a rossz", segített neki még jobban elkapni. Elég vicces ötlet. És igen, függetlenül attól, hogy a gyerek hogyan viselkedik, még soha senki sem hallotta, hogy valaki megbántja őt, sokkal kevésbé sikoltozni. Inkább a felnőttek gyermekei nevetnek, nem pedig negatívak.

A diplomata háza.

Szinte egész nap hiányzottunk, eljött az ideje, hogy elmegyünk a Derik állítólagos helyére - a társ-kurátornak, akiről néhány napig tervezünk maradni.

A háza, amint leírták, valahol a szöuli állomás területén volt, úgy döntöttem a térképen, hogy nem messze volt, és gyalog mentünk. Csak egy órával azután, hogy valamivel több mint félúton haladtam, azt hittem, hogy egy kicsit rohant a következtetésekre, de már értelmetlen volt, hogy a metrót a megmaradt utolsó állomásra vigyék.

Dél-Korea

Már majdnem késettünk a kijelölt időben, de a bejárat közelében egy fiatalember állt. Kiderült, hogy Deryck barátja, ő csak 23:00 órakor tud megjelenni. Tehát minden, ami a házhoz szükséges volt, a barátja és néhány "cauterists" nekünk mutatta meg nekünk, akik abban az időben laktak a lakásában.

Azt kell mondanom, hogy a koreai lakás a "know-how" az utolsó megoldás. Haza, legalább két kódot kell tudni. Maga a lakásban sok gomb található egy érthetetlen célra a peremén, beleértve a WC-t is. Egy "szemetet" mozgásérzékelővel ér valamit.

Általában, miközben vártuk, hogy a tulajdonos, volt egy mosás az első 4,5 hónap forró vízben, mossa az összes ruhát, és megismerkedhetnek más országokból származó emberek. Amikor Derick megjelent, akkor a beszélgetés nem volt ereje. Ugyanakkor beszéltünk egy kicsit.

Röviden, rájöttem, hogy ő dolgozott diplomataként a Külügyminisztérium élt más országokban, különösen Oroszországban, a történelem iránt érdeklődő (nagyon meglepődött, amikor Mila hozott vita Sztálin) és szeret mindent, ami kapcsolódik a Kanapészörfös-edik néha még a személyes idő rovására is.

Természetesen ez nem minden, amit Szöulban láthatunk. Hogy őszinte legyek, valószínűleg legalább egy hétre van szükségem ahhoz, hogy itt a legegyszerűbb és érdekesebb legyen. És a főváros külterületén tett kirándulások is nem érnek véget, ahogyan azt a következő alkalommal elmondjuk. Tehát ne felejts el feliratkozni a blog híreire és kapcsolatban maradni :).

Az Aviasales és a Skyscanner jegyeket keres az összes légitársaság számára. Optimális keresni ugyanazt az irányt mindkét, és vásárolni, ahol olcsóbb. Ismerje meg az olcsó repülőjegyek titkait is.

Túrák a repülés árán?

Lehetséges! A turputev level.travel és a VipGeo keresőmotorokkal. Hot ajánlatok minden utazásszervező számára, könnyű keresés és vásárlás.

UTAZÁSI SZÁLLÁS

Roomguru - keresse meg a legkedvezőbb árakat az összes nagyobb szálláshelyen. Maximális megtakarítás a házon. Lásd még tippek - hogyan lehet olcsó szállásokat találni.

Cherehapa - összehasonlítása és kiválasztása a legjobb biztosítási feltételek az utazás a legnagyobb biztosító társaságok. Politikák a jelenlegi tarifák a biztosító társaságok, és még olcsóbb!

Üdvözlünk!

köszönöm

És meg is jegyezhetsz egy szerény "köszönetet" a tárcainknak: