Az oldal utolsó gyámja a játékokról

Közeledünk a Triku hátsó mancsához. A gyorsításból a kőhöz vezetünk és a mancsra ugrik, hogy kardot húzzunk a Triku sebéből. Ezután húzni kell a kart a kapu közelében, kiválaszthatunk egy hordót. A tetőn egy hordót is találunk. Triknek adunk ételt. Ezután menj a szörny hátsó mögé, és nézd meg, hogy van egy másik kard. Kihúzzuk, és nézzük a filmet. A trükk fel fog emelkedni. A nyakán keresztül kell hozzáérnünk, és húzzuk meg a kart, hogy szabadítsuk ki a Trikát a láncból. Ahogy szabadok leszünk, bejutunk a barlangba, ahol a jobb oldalon egy hordó van. Hívja a szörnyeteget erre a helyre. Továbbra is felmászunk a Tíkre, és ugrunk a hordóba, és dobjuk az állatra. Azon a helyen, ahol a hordó állt, van egy folyosó, felmászunk. Átmegyünk egy nagy repedésen, és bejutunk egy nagy körkörös helyiségbe, ahol egy tükörpajzsot találunk. Visszatérünk Trick-hez. Mi ragyogunk jelenlétében. A trükköt villámcsapás fogja megragadni azon a helyen, ahol a sugár irányul. Visszatérünk a helyiségbe, ahol a lánc volt. Találunk egy helyet a képernyőn, és ott lőni.

Átmegyünk a kialakított folyosóra. Menjünk az ösvényen a szikla mentén, és megverjük a nagy korsókat, hogy tovább menjünk. Eljöttünk a tavába. A bal oldalon lévő fából készült gáton felfelé ragyogunk, hogy eltávolítsuk. Ezután ugorj be a vízbe, és menj be a kialakult folyosóra. A lánc mentén felállunk, és egy dobozt találunk hordókkal. Letessük le, aztán vesszük a hordókat és dobjuk a vízbe. Trick ugrik a vízbe. Ezután emeljék fel a trükköt, és keressenek egy járatot, ami kivezet. Látjuk, hogy a szörny követett minket.

Egy keskeny ösvényt találunk a szikla mentén és megyünk végig.

Az oldal utolsó gyámja a játékokról

Elindulunk a platformon, és látjuk, hogy a Triku követt minket. Egy nagy átjáró előtt látjuk, melyet táblák borítanak. Lángoltunk villámlással, és látjuk, hogy a kolónia esett, megyünk oda. Felmászunk a lépcsőn, eljutunk egy nagy szobába. Azonban a Trick nem tud átjutni. Keresse meg a lépcsőházat, amely a folyosóra vezet, amit villámlással állítottunk. Ott vagyunk és hívjuk a szörnyet. Eljön majd velünk. Menj le a lépcsőn, és egyenesen fog látni egy hordó, fény a tükröt, majd adja az ő harisnya. Elmegyünk oda, ahol Triku feje kiütötte magát. A nyakra támaszkodunk, és felugrik a szegélyekre.

Felkelni, akkor jobbra, elérje a láncot, és mássz fel. A tetején megtaláljuk az átjárót a belső térbe. Eljutunk a nagy, rácsosablakos ablakokhoz, alul van egy átjáró, felmegyünk és bejutunk az erdőbe. Keresünk egy helyet a képernyőn, felhívjuk a trükköket és felmászunk rá. Felugrik az emeletre.

A bal oldalon egy hatszögletű színes üvegablak látható. Nyomja meg úgy, hogy leesik és összeomlik, mert Triku fél tőle. Tovább haladunk tovább, és megyünk a képernyőn megjelenő helyre:

Az oldal utolsó gyámja a játékokról

Itt találjuk a trükk nektárt. Elhagyjuk ezt a helyet, balra fordulva, felmászunk a lépcsőn. A bal oldalon egy rácsot látunk, jobbra erkély. De nem kell sem balra, sem jobbra menni. Hívja a trükköket, és mássz fel, hogy felmásszon a falon lévő kis ablakokra.

Átmegyünk a fal mögé, és az alátéteken balra mozogunk, ott van egy ablak is, ahol fel kell másznunk, ezért rácsok mögött leszünk. Leereszkedünk és húzzuk le a kart, a kapuk kinyílnak, és a Triku képes lesz átadni. A folyosó végén egy hordó nektár. Mi a folyosóra megyünk, ahol meglátjuk a zárolt folyosót. Villámokat lövünk rajta. Mi megyünk a körbe, a kupola alatt, és hívjuk a Trikat. Nézd meg az intro-t. Utána le kell menni a trikóra az erkélyen. Középpontjában balra nyílik egy kis nyílás, ott felmászunk. Vizsgáljuk meg ezt a csatornát, és menjünk a képernyőre.

Felmegyünk a lépcsőn, és húzzuk le a kart. A kapu kinyílik, megyünk oda. Az őrök követni fognak minket. A Trick irányába kell futnunk, hogy segítsen nekünk. Szétszórja őket, majd követni fog minket. Fussunk rajta a hídon, és felmegyünk a padlón lévő fadobozba. Felett van egy lánc. Ki kell másznunk. Triku nem tudott lépést tartani velünk, megállt, ahol nem tudott átadni. Amikor megnyugszik, elindulunk, ahol megállt. Mássz fel rajta és mássz fel. Tehát a tetején el fogjuk érni a láncot és ugrani rajta. Felmászunk a felszínre, és megyünk a kupola felépítéséhez, az alján Triku látni fogjuk.

Az oldal utolsó gyámja a játékokról

Hívjuk, és ő ugrik ránk. Ezután emeld fel a Trickot, és átugorja az oszlopokat. Ezenkívül a fúvót a nyílásba taszítja. Bementünk, és látjuk a nektárt. Áthelyezzük a középső pozícióba, majd felmászunk a Trikára. Ugrálunk a szőlőre és mászunk fel. Mászunk át az ajtón, és menj le a kádat, csukja le a fedelet trükk már nem emelkedik. Ezután menjen a három nyílás bal oldalán, és menjen a falra a párkányra. Innen hívjuk Trika-t, utána ugrik felfelé. Fussunk hozzá, és a hátán a hátán felmászunk, és onnan már ugrálunk az épületen, van egy átjáró.