Vacsora egy körutazáson! Jelentés az utazásról, stp

Vacsora egy körutazáson! Jelentés az útról

Hagyja az év legjobb idejét, különösen, ha egy hatalmas tengeri bélésen halad át!

Számomra már tapasztalt tengeri farkas, tavaszi vakációmat kettős dupla volt!

Először is, tengerparti körutazást választottam, és ez a tengerjáró hajó volt, a harmadik volt az életemben.

Másodszor, a standard körutazási idő egy hét. De persze már néhány hete lettem, és hosszabb ideig kerestem.

Harmadszor, régóta álmodtam, hogy eljussak a Kanári-szigetekre, és láttam Marokkót!

De arról nem beszélek. Szeretnék megosztani veletek a benyomásokat, és elmondani a lehetséges jövő hajóknak az élet néhány pillanatát a fedélzeten.

Sétahajózásunk az olasz genoói kikötői városból indult.

Egy napra repültünk le, mielőtt a kikötő előtt foglaltak szállodát. A plusz útközben az indulás Genoa-ból származik, azt a tényt is megmutathatja, hogy a kikötő közvetlenül a város központjában és a repülőtéren fekszik, mindössze 15 perc alatt taxival. Háromért fizettünk az autóért 30 euróért.

Miután az éjszakát a szállodában töltöttük, és mindössze 70 eurót fizetett háromért, reggeliztünk reggelire, és 11 órakor azonnal elmentünk a bélésbe.

Itt van egy kis titok! Minden körutazáson meghatározott idő van a leszállás kezdetén a bélésen. Ez azt jelenti, hogy repülőgépként meg kell érkeznie egy bizonyos órára (általában 4-3 órával az indulás előtt), átadja a poggyászát, és megy a bejelentkezéshez. Minden a repülőtéren van. De Genova az otthoni kikötő az olasz tengeri körutazás cég MSC. És annak ellenére, hogy a programnak 17 órája van, a reggeli órától a fedélzetre engedjük. Így nem kell a város körül mozogni.

Vacsora egy körutazáson! Jelentés az utazásról, stp

Tehát elmentünk átadni a csomagokat, hogy megszabaduljunk a felesleges dolgoktól. Elment, és nem ment a bélésbe, hogy regisztráljon, és sétált a városban! Így is lehetséges! tervünk egyszerű volt: körülbelül 2 óra lovagolni egy kirándulást buszt (a továbbiakban egyszerűen fogja hívni „Turbas”) 15 euró az orosz audio guide, amely eltér közvetlenül a tengeri kikötőben, tegyen egy sétát a tengerparton (nagyon szép, sok hal étterem , egy kávézó és még egy móló jachtokkal), és már ebédidőben a hajóra száll.

Itt vannak ilyen kilátások Genova város tengerpartján:

Itt is egy hajó, a macska kifejezetten a film "Pirates" római Roman Polanski 1986-ban épült:

Vacsora egy körutazáson! Jelentés az utazásról, stp

Annak a ténynek köszönhetően, hogy nagyon szeretem az olasz városokat a saját hangulatukkal, a genovai szerettem. Visszajöttem pár napra.

Visszatértünk gyalog a séta a Stazione Maritima kikötőjébe, ahol csodálatos bélésünk vár ránk!

Így jött a reggeli kilátás a szállodából a bélésen:

Vacsora egy körutazáson! Jelentés az utazásról, stp

Ezt követõen nagyszámú emberben találkoztunk a tengerjáró munkásokkal. Jelenleg nincs orosz beszéd, de ez nem szükséges. Itt minden mutatók egyszerűsödnek. Igen, és az alkalmazottak felesleges szavak nélkül megmutatják, hová menjenek az újonnan érkezettek. Így jutottunk el az általános csarnokba, miután megkapta a csoport regisztrációs számát a bejáratnál és egy kis orvosi kérdőívet.

A kérdőívet, megjelölve a kabinok száma (előzetesen ismert még otthon) és a nevét a név az utasok kérték, hogy válaszoljon csak két kérdés: hogy van-e fölötti hőmérsékleten 38,6, és ha volt azokban az országokban fertőzött Ebolly.

Ezután várjon 10 percet, és a kihangosító be az angol és az olasz, a szám 16. Ezt követően, az egész csoport emelkedik a második emeletre, ahol nem lesz regisztrálva a hajón.

Vacsora egy körutazáson! Jelentés az utazásról, stp

Itt, attól függően, hogy előzetesen átment az online regisztrálással, 5 - 30 percet tölt. Előrelgettünk egy online otthoni regisztrációval, így a folyamat egyszerű volt.

Ezeken a standokon fel kell kérni, hogy bemutasson: a szükséges vízumokhoz szükséges útlevéllel (azt vettük tőlünk a körutazás utolsó napjáig), egy körutazási jegyet (otthon), egy online regisztrációs kinyomtatást és mindent. Ezután megkértük, hogy a hajó fedélzetén letétbe helyezzük a körutazási kártyát (készpénz 250 euró a kabinban, vagy egyszerűen egy hitelkártya csatolva, utoljára választottuk), és fényképeztünk egy webkamerán. Mosolyogj! J ÉS HOORAY! Megkaptuk a kedvelt hajókázó kártyákat!

Cruise Card egy személyazonosító igazolvány (varrt bele az összes információt az utas, köztük egy fotó), a legfontosabb, hogy az utastérben, a módszer azon alapul, hogy a zacskó (üzletek, éttermek, spa, stb.), Rajta hasznos információkat tartalmaz az utasok (kabin számát, a táblázat száma a vacsoránál, a bejelentkezés a wi-fi beírásához). A bónusz készpénzes fizetése tilos, csak a kaszinók használják a hozzánk hozzászoktatott pénzt.

Ezután elment a kereséshez. Nos, minden olyan, mint a repülőtéren!

Itt vártak egy hatalmas körre, amely elég lassan mozgott. A legrosszabbat a hülyeség választotta ki. Először többen voltak, másrészt a pár perccel később jött Yacht Club utasok kíséretében személyes komornyik (üzleti osztályú típus légitársaságoktól, hogy kísérje az elején), cat-s volt a kiváltság, hogy adja át a soron kívüli . Általában itt maradunk 30 percig. Megvizsgálják a kézipoggyászokat, kérik, hogy távolítsák el a külső ruházatot (zakókat), és dobják ki a vizet.

Vacsora egy körutazáson! Jelentés az utazásról, stp

Végül felszabadulva futunk a bélésnél!

De ott volt!

A küszöbön, egy másik metal kereső vár ránk. És itt már megkértük, hogy friss hajókártyákat mutassanak be. Ez az a szakasz, amelyet minden érkezési és indulási kikötőn meg kell ismételni. Mivel a Cruise kártya bemutatásakor a cég tudja, hogy most a hajón vagy, ellenkezőleg, partra szálltál.

Hurrá, egy bélésen vagyunk!

Vacsora egy körutazáson! Jelentés az utazásról, stp

A képen a hajó központi része, ahol a zongora minden este hangzik, azonnal van egy recepció.

A regisztráció során tájékoztattuk, hogy a kabinunk 14 órakor kész lesz. Mivel további 13 óra volt, úgy döntöttünk, hogy a sok bárban ülünk és jelezzük a körutazás kezdetét :)

Úton az italokról!

A bélés, amely egy egész város a vízen, sok bárral, társalgóval és fizetős éttermekkel rendelkezik. Természetesen ingyenes alkoholmentes italokat tartalmazó büfé is van. De ha egy bárban ülsz és inni, például egy pohár bort akarsz, akkor a menüből választasz, és fizetsz erre az üvegre (és esetleg egy üvegre). Az árak, mint a földön, attól függően változik, amit választ. Az alkoholos koktél átlagosan 5-9 euró. Elvben, ahogyan Oroszországban is. De van egy kis trükk azok számára, akik sokat inni a társaságban, és meg akarják menteni a gyengeségüket :) Például, én! Ilyen például egy "italcsomag" a rögzített áron. A csomagok különbözőek lehetnek felnőttek és gyermekek számára, beleértve az alkoholtartalmú italokat vagy egyszerű csomagokat.

Mi magunk választottuk a legnépszerűbb "Allegrisimo" csomagot, amely korlátlan mennyiségben tartalmaz szinte mindenféle alkoholtartalmú italt a bélésen! Bor, rum, konyak, vodka, nemzeti tinktúrák, alkoholos és alkoholmentes koktélok, fagylalt, kávé, gyümölcslé, víz, szóda, sör! Mindez az Ön rendelkezésére áll az egész cirkálón éjjel-nappal! Ideális zajos és nagyvállalatok számára. Igen, ez a csomagok legdrágább, de igazolja magát. Mint mondják, italok :) Ellenőriztük. Népszámlálás!

Általában, egy koktélt feljegyezve, ebédre mentünk. Itt az utasok hatalmas büféje, vagy finomabb konyha szerelmeseinek, a la carte éttermeknek. Minden lehetőséget a hajóút ára tartalmazza.

Vacsora egy körutazáson! Jelentés az utazásról, stp

Egyszer csak ebédeltünk az étteremben, pusztán a kísérlethez. Más napokon sajnáltam az időt.

Vacsora után elmentünk nézni a kabinunkat. Három szobás, erkélyes volt.

A bőröndöket a kabin ajtójához szállították. Azonban késő voltam, és később adtam ki, miután a képzési riasztás véget ért. Igen, igen, van! Az első napon, általában a bélés elhagyása után kerül sor, amikor már minden a fedélzeten van. A kihangosítón azt jelentik, hogy szükség van mentőmellényre a kabinban, és el kell menni a képzésre. A képzési riasztás 10 percet tartalmaz, amely bemutatja, hogyan viseljük megfelelően az életmentő kabátot és hogyan használjuk fel (zseblámpa, síp). Úgy gondolom, ez az egyik a szórakozás a körutazás alatt, és természetesen az egyik fotós pillanat a memória :)

Vacsora egy körutazáson! Jelentés az utazásról, stp

Miután visszatért az iskolából, meglátta a bőröndjét az ajtón. Most biztonságosan kicsomagolhat! Aztán a menetrend részletesebb tanulmányozása a bélés, emlékszik a megfelelő rudak, üzletek és egyéb segédprogramok.

De másnap megállok a színházban.

Ezután megvizsgáltuk a napi program (szállított minden este az utastérben), elment táncolni órákat! Minden nap különböző táncokat. Japán nők, egyre több utazó sétahajózás, hozzák magukkal a különleges balettcipő csak ezeket a leckéket. Ők igazi rajongók! Példaként egy barátom, aki ellátogatott az egyes táncóra minden alkalommal sétahajózás :)

Vacsora egy körutazáson! Jelentés az utazásról, stp

jól, majd - egy bár, új koktélok és élő zene!

Egész nap futott, leesett! És az óra 10-re (+5 óra Novoszibirszkban) már kúszott a kabinba, hogy aludjon.

Természetesen nem hagyta ki a pillanatot, és csodálattal töltötte el az első naplementét a körutazásunkon az erkélyről a kabinból. És elaludtak egy isteni álomban!

Vacsora egy körutazáson! Jelentés az utazásról, stp

Másnap reggel Barcelonát vártunk.

A következő felvételről.

p.s. után az ünnep, újra megértettem, hogy egy körutazás egy drog. Mivel már a repülőtéren otthon, azt gondoltam, hogy többet akarok! És ez a vágy nem hagyja el! És szeretném ugyanazokat, kedves olvasók.