Utazás és a többi muszlim - az iszlám és a család, az iszlám és a család

Mindannyian emlékszünk Allah minden nap a megszokott nyüzsgés, alhamdulillah. Kérjük tőle, hogy adjunk egészségünket, jólétünket, erősítsük hitünket, segítsen belépni az egyetemre, megvédjük gyermekeinket ... Emlékezzünk rá a dúba, és arra törekszünk, hogy áldást kapjon. De erre csak szükség van a Mindenhatóra emlékezni? Természetesen nem.

Vajon megengedhető-e a muzulmánok, a férfiak és a nők, hogy részt vegyenek egy születésnapi ünnepségen vagy egy évforduló alkalmából, és ajándékot is vásároljanak, különösen ha családtagra vonatkozik?

Pennsylvania állam államtitkára volt az első, aki muszlim asszonyt nevezett ki az Állami Női Bizottságba. Salima Saswell lett az első és egyetlen muzulmán a 30 bizottsági tag között 2 évig a test létezésére.

Utazás és a többi muszlim - az iszlám és a család, az iszlám és a család

Több tucat muszlim gyűlt össze egy félig lebontott épület árnyékában Belgrád északi részén. Azán kezdődik, és a szerb főváros lakói egy közeli házban készülnek el.

A szaúd-arábiai muzulmán megígérte, hogy megbocsátja fia gyilkosának, ha szívesen megtudja a Szent Korán szövegét. Egy Rabia al-Dusari nevű ember elvesztette fia Abdullah-t, de beleegyezett abba, hogy megbocsátja a gyilkost, akit Faisal al-Ameri-nek hívnak, ha a börtönben képes a Korán teljes szövegére emlékezni.

Nagyon gyakran, a fiatal lányok csak egy dolgot álmodnak - gyorsan nőnek fel. Emlékszem, hogy körülbelül négy évvel ezelőtt gondoltam arra, hogyan fogok tizenhat évfordulót. Aztán ez a korszak aranyszínűnek tűnt, rózsaszín csodával borított. Számos tévésműsor, valamint az unokatestvér 16. születésnapja, pontosabban a tiszteletére párt volt.

Utazás és a többi muszlim - az iszlám és a család, az iszlám és a család

Az utazás lehetőséget ad arra, hogy meglássuk a világot, és megcsodáljuk a legmagasabbak gyönyörű alkotásait. Az ősi idők óta fontos része volt a muszlimok életének. Az iszlám bátorítja az utazást, és hívja őket Sunnah-nak. A Mohamed próféta (sallallaahu alaihi wa sallam) sok múzeumot tett Mekkához a szomszédos országok és a Hijra Medináig.

Ráadásul a Hajj az iszlám öt oszlopának egyike, ezért sok muzulmánnak szentséges látogatásokat kell látogatnia Szaúd-Arábiában legalább egyszer életében. Allah megtette ezt az utat az Umma minden tagjának. Ezért nem mondhatjuk, hogy az utazást nem ösztönzik, éppen ellenkezőleg, ők a Sunnah. Megnyújtják látókörünket, és segítenek megérteni a Legfelsőbbek nagyságát. A Korán azt mondja: "Mondd:" Járj a földön, és nézd meg, micsoda jutalom azoknak, akik nem ismerik [a hírvivők] "" (Surat al-Anam, 6/11).

Meg kell jegyezni, hogy a modern muzulmánok számára az utazás nem korlátozódik a Hajjra. Sok iszlám család más városokban és országokban is nyaralni. És nem véletlen, hogy a halálos turizmus egyre népszerűbb.

Nyaralás az iszlám elfogadása előtt és után

Az utazás nagy része volt az életemnek, mielőtt muzulmán lettem. A szüleimmel együtt évente egyszer nem volt kevésbé valószínű, hogy nyaralni egy tengerparti üdülőhelyre. Amikor 7 éves voltam, együtt utaztunk szerte a világon, és sok országban meglátogattunk, Thaiföldről kiindulva, majd számos városban meglátogattuk Ausztráliában, Új-Zélandon, Fidzsi-ban és Los Angeles-ben.

Az ilyen kirándulások belemerültek az új felfedezésre. Azonban abban az időben nem voltam muszlim, és nem tudtam értékelni az általa teremtett bolygó szépségét. Idősebb lettem, és a vakációim - még görcsösek, a ruhák rövidebbek és erősebbek az alkohollal szemben. Azonban, amikor elfogadtam az iszlámot, rendszerint barátokkal utaztam egy útra, de az öltözködés és a szórakozás módja nagyon megváltozott.

17 éves koromban muszlim lettem, és kevesebb mint egy évvel később feleségül voltam. Ez jelentős változás volt az életemben, de boldognak éreztem magam, mert először harmóniát és békét éreztem a lelkemben. De a nászút során nehézségek merültek fel.

Először Krétaba, egy görög és nem-muszlim szigethez mentünk a Földközi-tengeren, ahol a lakosok ritkán találkoztak a nőkben a hijabokban. Ez volt az első utazás, mint muzulmán megfigyelő. Nagyon meleg voltam ebben a ruhában, és néha kényelmetlenül éreztem magam.

A férjem és én gyakran elmentünk a partra, és néha elmentem a tengerbe, hogy megmártózzam, hogy elkerüljem a hőt. Olyan volt, mint a bikini éles cseréje. Nem értettem az érzéseimet, és zavarban éreztem magam, hogy az emberek rám nézek. Azonban nem akartam, hogy az ilyen pillanatok hűtsék le az utazásom iránti szenvedélyemet.

A nem muszlim országokban is fennáll a probléma, hogy a muszlimok számára megfelelő ételt találjanak. Arra a következtetésre jutottam, hogy a hal a legjobb lehetőség. A férjem soha nem utazott az esküvőnk előtt, és először élvezte a legmagasztosabb csodálatos alkotásait. Egy nap nagyon korán keltünk fel, olvastuk össze a hajnali felajánlást, majd az elhagyatott tengerpartra futottunk, ahol boldogan fürdhettünk a tengerben.

Aztán fogalmam sem volt a halálos idegenforgalomról, és nem tudott a muszlim családok alternatív üdülőhelyeiről. Most, miután tanulmányoztam ezeket a javaslatokat, úgy vélem, hogy ezek az utazási csomagok sokkal jobbak, mint a hagyományosak. Ezek az üdülőhelyek külön medencéket, pezsgőfürdőt, gyógyközpontot biztosítanak, és lehetőséget biztosítanak a házastársak számára arra, hogy együtt töltöttek időt.

A gyermekes családok számára az all-inclusive halal resorts ideális választás. Lehetővé teheti számukra, hogy úszjanak a tengerbe és magukba menjenek a vízbe anélkül, hogy aggódnának a hijab viselésével. Azonban azok számára, akik együtt akarnak együtt töltözni, vannak alternatívák: tágas villák medencével, edzőteremmel és gyógyfürdővel. Ön tökéletesen időt tölthet egyedül, és maradhat a Shariah-ban.

Számomra és férjem számára a villák szinte tökéletes választássá váltak, kivéve egy részletet - magas költség. Egy ilyen ünnep nem mindenkinek felel meg, és gyakran a muzulmánok választják ki a szabadidőt a pénzügyi helyzetük függvényében.

Nemrégiben a férjem és én meglátogattuk Madridba, és azt javasolnám, hogy minden hívő szabadságra menjen. Ebben a városban sok muzulmán van, ezért az utcán járókelők nem fogják megdöbbenni a hijab vagy abay. A Nagy Mecset két imaházat kínál férfiak és nők számára, a közeli halal étterem pedig arab ételeket kínál. A férjem és én reggelre imádkoztunk, és örömmel figyelhettük meg, hogy a többi hívőnk hogyan imádkoznak.

A madridi emberek nagyon vendégszeretőek és szívélyesek mindenkinek, még a vendégek beszéde megértése nélkül is. A helyi muzulmánok gyakran együtt reggeliznek vagy ebédelnek együtt mecsetekben, és ezt az ummah valódi gyülekezetének nevezem, így a testvérek iszlám egysége hit által.