Petriszinszkij Prágában - Petrin kilátó sikló

Petrin Hill Petrin és / Petrin található Prága központjában, a bal parton a Moldva folyón, és nem csak a legmagasabb hegy a cseh főváros, hanem az egyik fő attrakciója Prága, ami nem turista nem hagyhatja figyelmen kívül. Tehát nem mentünk át, és Petrshinre néztünk.

A főbb látnivalók a híres dombon fekvő jelentős távolságra zöld kertek és Petrin torony, amely egy miniatűr másolatát az Eiffel-torony. A torony tetején egy kilátó, ahonnan gyönyörű kilátás nyílik szinte az egész Prágában. Kár és minden, amit tudtunk, követve a Petrshinsky hegyre. De, mint kiderült, ez messze van mindentől, a dombon még sok érdekes hely van. Mindezekről, és a dombon járó séta meg fogja mondani ebben a cikkben.

Számos lehetőség van a Petrshinsky-hegyre. A prágai várból. séta a zöld kerteken. Vagy a Vltava folyótól az utca túloldalán Ujezd. Érdekesebb volt számunkra, hogy a folyó mentén sétálgassunk a hegy lábától. Mi ezt az utat választottuk, nem bántam meg, sok érdekes helyet láttam.

Petriszinszkij Prágában - Petrin kilátó sikló

Ha az emlékműből kicsit jobbra megyünk. Itt lesz a sikló. amelyen a Petrin-hegy legmagasabb csúcsára felmászhat a csodálatos kertre és a toronyra, ahol megtekintheti a platformot. Ez a vonalvezetés a város másik vonzereje, bár véleményünk szerint kétségessé vált. Nos, elfogadja, hogy nézze meg a siklót?

Siklóra fizetett, a költségek percekből számolnak, attól függően, hogy mennyi időt szeretne tölteni a dombon. Jegyek 30 percről 3 napra. A költségek 24 CZK-ról indulnak. Bár itt van egy fotó az összes áron:

Séta-gyaloglás szerelmesei vagyunk, ezért gyalogosan mentünk a hegyre. Ezenkívül ingyenes. Nem mentem túl sokáig, kb. 30 percet sétáltam. Lassan sétáltak, megálltak és megvizsgáltak mindent. A dombra vezető ösvények és ösvények meglehetősen kényelmesek.

Petriszinszkij Prágában - Petrin kilátó sikló

A dombról tökéletesen látható a prágai kastély. Szóval még szebb, mint közeledni hozzá. Mivel a Prágai Kastély közelében van, lehetetlen egy ilyen monumentális struktúrát teljes egészében magában foglalni, és nem látod a történelmi óriás teljes erejét.

A zöld dombos kertek felfelé felfelé, az út mentén emlékművek, érdekes szökőkutak és pihentető helyek vannak. A város központjában található prágai nyüzsgés után ez a séta valóban friss levegőt és csendben volt.

Így sétálgattunk a sikló első állomásához. Nem, ez nem a domb teteje, hanem valami közepén.

Petriszinszkij Prágában - Petrin kilátó sikló

Miután megcsodálta a panorámát, a torony felé tartjuk magunkat. A domb tetejére emelkedünk, és egy gyönyörű zöld kert jelenik meg előttünk. A kertet dekoratív fákkal és friss virágokkal díszítik, pihentető üzletek vannak.

És itt van a Petrshin kilátó

Mint már említettük, a Petřín torony az Eiffel-torony egy példánya, amely csak ötször kisebb. De mivel egy dombon fekszik, a földrajzilag Petrshinskaya torony magasabb, mint az Eiffel 17 méter. Képzelje el, milyen panoráma nyílik ilyen magaslatokon! Uhhh.

Petriszinszkij Prágában - Petrin kilátó sikló

Folyton gyalogoltunk, közel 300 lépéssel. Nos, mi kell, tartsd magad alakban))

És itt vagyunk a felső megtekintési platformon. Prága, mint egy tenyéren: piros cseréptetők, katedrálisok, templomok, Vltava folyó, finom partok és hidak. Mit kell mondani, látni kell

És itt is a prágai kastély a díszes Szent Vitus katedrálistól kezdve még ennél is szebb

Sam Petrshinsky hegy kertekkel

A tetején láthatóan látható Szent Lőrinc-székesegyház / Katedralni chram sv. Vavrince, a Petrin-hegyen, a torony közelében

Leereszkedünk. Az alsó szinten a Petrin torony egy ajándékbolt, kiállítási Klubja utazók és egy kis kávézó, és a pincében egy kis múzeum „univerzális cseh zseni” Jary Cimrman.

A torony közelében látjuk a kereszt útjának szimbólumát

Petriszinszkij Prágában - Petrin kilátó sikló

Itt van egy kis kápolna az Úr sírjából

Ez a Szent Lőrinc-székesegyház. amit a megfigyelő platformból láttunk, csak a nézőpont közelebb áll

Ezzel véget ért a Petrshin-i séta, egy kicsit pihentünk egy padon egy zöld kertben, és ugyanúgy visszatértünk a városba. Ez a séta nagyon tetszett, persze, a benyomások nagy része hozta meg a prágai nézeteket, amelyek a cseh "Eiffel" torony megtekintési platformjáról nyíltak.

A cikk végén szeretnék még néhány szót szólni a prágai megfigyelő platformokról!

Ha azt szeretnénk, hogy Prágában a madártávlat, erre a célra a város központjában van szerelve több képernyővel rendelkező eszközön. Többségük Prága történelmi belvárosában található. Mindenki mászni tud, de van értelme, ha a város közepén mindnyájan közel vannak egymáshoz? Úgy tűnik, hogy nem. Van elég felvonó csak két megfigyelő tornyok, amelyek közül az egyik szívében az Óváros, a megfigyelő fedélzeten a Csillagászat torony Klementinum. Ebből a helyszínről láttuk az egész régi várost, mint a tenyerét. Olvassa el a Clementinum turnéját és nézze meg a fotót. A második megtekintési platform, amelyre feljutottunk, persze Petrshinskaya volt. E megfigyelési platformról közel egy egész Prága panoráma látható. És ez a két hely elég volt, és láttuk a történelmi központ és Prága magát a madártávlatból!

A prágai megtekintési platformokra való felemelkedésért fizetni kell. Ha szabad, akkor felmegy Petrshinsky-hegyre, de ne menj a toronyba, és az úton, csodáld Prágát. Vagy menjen fel a Leten kertekbe. Innen egy jó panoráma is van Prága egy részéről, a Vltava folyó és a prágai hidak.

Hogyan utazunk olcsó!

Mi megtakarítunk hoteleket és járatokat:

Szálláslehetőséget keresünk a Roomgurun. Bukingot keresi és egyidejűleg számos más foglalási helyszínen. Nézz magadnak →

Olcsó és nyereséges repülőjegyek Aviasales-t keresik. Ő hasonlítja össze az árakat és keresse meg a legolcsóbb jegyeket több tucat légitársaságtól. Nézz magadnak →

Cherehapa utazási biztosítását keresjük. ahol összehasonlíthatja számos biztosító társaság árait. Nézz magadnak →

Taxi / transzfer szolgáltatás áll rendelkezésre a Kiwitaxi. A megrendelést előre lehet tenni az interneten keresztül, ami nagyon kényelmes a "külföldi" országokban és városokban. Időben érkeznek, találkoznak a kijelölt helyen. Nézz magadnak →