Hogy vezetett a feneketlen tóig

Popervosti úgy döntött, hogy egy szép erdei úton. Gorbunovo fordult az egykori kisvasút, és megy is. A pálya nagyon cool-so-TO-Toll-Ko-Ko-Ko-oh-oh-oh-Oche-Che-ry-bu-bu-bu-tuberosity. A sínek sokáig helyezték fémhulladék, de a talpfa hulladék nem veszik, mert a fa. Azt mondják, az igazság is, hogy valaki készített - az aljak eltávolítjuk a halom és napon szárított - miért nem ismert. Nos, még minden kis dolog felderült az utunk, és hozzáteszi, az izgalom - benőtt bokrok és fák bőségesen eloltására minket hideg vízzel felhalmozódott az esős nyár és ősszel kerekei alá a verembe, amelyet valaki termelő khalyavnykh kavics, és minden egyéb dolog.

Mert egy kicsit a Chernoistochinsk elé érkezése előtt úgy döntöttek, hogy még mindig úton haladnak, mert a keskeny nyomtávú vasút sebessége azt feltételezte, hogy csak reggel és talán még holnap is elérjük a tó partját.

Uralban egy vacsorát terveztek. Általánosságban, ahogy megértettem, ennek a séta fő célja az volt, hogy fizzle. Sokat evettünk, és könnyű. Így az Urálokban Seregával találkoztunk. Serega önként jelentkezett, hogy Susanin. Ő mindenütt vezet minket, megmutat minket mindent, és elmondja nekünk. Mindent tudott, és mindenhol volt. Először meg határozott nekünk vacsorát. A hely nem szükséges, de festői, a környék gyönyörű kilátásával élvezhető ételek élvezetesebbek a gyomor számára. Elősegíti az emészthetőséget. Ezzel a feladattal egyszer vagy kétszer átöltözött, és felkapott egy helyet, amelyik sziklázna.

Hogy vezetett a feneketlen tóig

Miközben eszik, Sergei túlcsordult egy éjszakai lánnyal, amely leírja a következő utazás borzalmát. Szerinte magas csúcsokat, viharos folyókat, sűrű erdőket vártak rablókkal és gonosz szellemekkel. Át kellett kereszteznünk a folyókat a torokban a vízben, a csúcsok a felhők szintjén, a rablók és a gonosz szellemek mellett valahogyan megbirkózni fogunk. Mindazonáltal hiába bukott minden ékesszólása. Semmi izom nem rángatta szigorú arcainkat. A hegyek olyan hegyek, a folyók olyan folyók, szóval mi van? Mutassa be az utat, Susanin!

Itt van az első vízesés. Egyenes mondanivaló nem sztrájkoló képzelet - csak egy csepegés a kövek mentén. Felajánlotta, hogy felhív egy másikat, de figyelmeztetett, hogy még ennél is több lesz. Ez a megközelítés ellenjavallt számunkra! A fokozat nem csökkenthető! Visszautasítjuk. Egyetértünk többet. A fogait rántva tovább vitt.

A falu mellett haladtunk - nem emlékszem a névre. Ebben a szobában mezítláb gyermekeket töltött. Megmondtam a történetet arról, hogy itt van itt valami híres futballistával, majdnem világbajnokkal. Elfelejtettem, hogy hívják a nevét. A bajnok nem tudott ellenállni a koherenciának és a falusi kohéziónak. Amire fizetett.

Néhány sáros úton megyünk a vízeséshez. Nos, ahogy elmegyünk - tíz métert egy óriáson - tíz méteres nagyszerű számodra. Megérkeztünk a tóhoz. Vagyis kétszer. Két tó - egy meleg, a másik hideg. És hívják őket - Meleg, hideg. Ha meleg van, akkor úszni fogsz a hidegben, ha megfagyasztod éppen ellenkezőleg, akkor melegben. Nem jutottunk semmihez.

Hogy vezetett a feneketlen tóig

A vízesés nagyon közel volt a tavakhoz. Nos, vízesés volt, vízesés. Ez nem szégyen és nem mutatja az embereket. Mindenki tetszett neki, mindenki jóváhagyta.

A tóból egy kicsit tovább a sáros úton, és elindulunk az úton. Egy másik kunyhó és folyó közelében egy kunyhót értünk el. Véletlenül minden folyó, amellyel először megijesztett minket, nagyon mélyre fordult. hogy az egér nem fullad. Susanin, Cho tőle.