A felvétel indoka

A Marmelad esküvő szervezőivel együtt készítettünk esküvőünkkel. Az egyik találkozón egy csésze teát csevegettünk, és a lányok mesélték a kis álmukról -, hogy kreatív lövést szervezzenek Grúzia hegyeiben. Szavaik összekötöttek minket, mert beismerni, hogy szerelmesek vagyunk a hegyekbe, őrültek a szépségükről és az energiájukról.

Amint a lányok részletesebben leírják, hogyan látják ezt a felmérést, már nehéz volt megállítani a gondolkodást. A viharos fantázia elkezdett festeni tündér tájakat: hegyek, vízesés ... Minden, ami az üzletben van! Denis javaslatot tett Elbrusra, és a hegyekben való fényképezés közös történelmünk romantikus folytatásává válna.

Korábban nem vettünk részt ilyen kreatív projektekben, ezért úgy döntöttünk, hogy mindenben a szervezőkre támaszkodunk. Elkezdték kidolgozni egy koncepciót, kiválasztják a csapatot, gondolkodnak a logisztikán. A felvétel készítése körülbelül két hónapig tartott. Együtt tárgyaltunk színeket, részleteket, helyeket stb.

A lövöldözés stílusossága

A legfontosabb vágyak a lövészet koncepciójának és stílusának fejlesztésében a maximális természetesség, a természetesség, a könnyedség, a finom színek voltak. Arra törekedtünk, hogy harmonikusan megnézzük a környező természet hátterét, és ne legyenek "helyek" a grúz csodálatos tájjai között.

A lövöldözés stílusát nagymértékben meghatározta a Denis képeink. Számomra a lányok két ruhát vettek fel - fehér és szürkés-kék, valamint két léggömböt kombinálva a felsővel, amelyeket egymással lehet összeilleszteni. A képet kiegészítőkkel kiegészítették - fülbevalók, haj dísztárgyak. A Denis képét alaposan tanulmányozták, kezdve a cipővel és a pillangó végével.

A dekoráció és a florisztika területén mindent a dekorátorok, a kifogástalan ízlésük és stílusukra támaszkodtunk. Számunkra körülbelül három bőröndöt találtunk - szöveteket, gyertyákat, párnákat, ételeket, kristálycsillárokat és asztalt. A helyi piacon vásárolt virágok - dáliák, rózsák, zamatok, mindenféle zöldek. Az én csokorom alkalmi, "szétszórt" és nagyon édes volt.

A felvétel napja

Lövésünk a Tbiliszi városi táján kezdődött. Szűk utcák, régi udvarok nyitott erkéllyel, színes bejáratokkal és leromlott erődökkel erős benyomást tettek ránk. A forgatás fő helyét a Stepantsminda (Kazbegi) falu választotta, ahol másnap reggel elmentünk.

Az egyik hely a hegyi Aragvi folyó közelében tűnt nekünk ideális kilépési regisztrációnak. Íves díszítõk gyengédbarna színû textíliából készültek, egy faágon keresztül dobva. Fölöttünk lógott egy kristálycsillár gyertyákkal, mézzel díszítve. A második hely egy hegy volt, ahonnan lélegzetelállító kilátás nyílik a szurdokra, a folyóra, a faluba és a sziklákra. Itt a naplemente napján úgy döntöttek, hogy rendezik esküvői vacsorájukat.

Másnap terveztünk a Gveleti vízesésre menni, majd fotózni gyönyörű részleteket a Rooms Hotel verandáján. A vízeséshez vezető út nem volt elég könnyű. Körülbelül másfél kilométert mentünk fel egy keskeny ösvényen, felfelé haladva, a dekorációval, a ruhákkal, a jelmezekkel és a fotósokkal egy táska a technológia egész "bőröndjével". De ahogy felkeltünk, rájöttünk, hogy minden erőfeszítés nem hiábavaló: előttünk csodálatos kilátások nyíltak!

Az itt található fotók a legtermészetesebbek és legérzékenyebbek. Még néhány keretet kellett készítenie a részletekkel - meghívók, dobozok gyűrűkhöz, kiegészítőkhöz, csokorhoz. Már a naplementében a fotósok befejezték a munkát a szobák teraszán. Másnap reggel Moszkvába vártunk egy repülőgépet. A felvételkészítés során először az esküvőn láttuk. Meglepő volt a szervezők. És véleményünk szerint kiderült, hogy hihetetlen!