A játék áthaladása - Oldal 4

Feladat: Kövesse a merülési eszközt

Visszatérünk az adóval az asztalhoz - a hang maximális lesz. Áthelyezzük az asztalra szétszórt papírokat, és találunk egy vevőt. A mappában olvassuk a Henry és Delilah észrevételeit. Beszélünk mindent, amit Delilával láttunk. Úgy döntenünk, hogy visszatérünk a toronyba "Két út".

Feladat: Vissza a toronyhoz "Két út"

Visszatérünk a kőhídra, átugrani (nem egészen szerencsére, mert nem mehetünk vissza).

Passage parade - firewatch - 4. oldal - szerző lenin 17

Látjuk a tüzet az elhagyott sátor helyén. Értesítjük erről a Delaille-ről.

Azt mondja, megpróbálja megoldani a problémát az evakuálással.

77. nap (folytatás)

Henry automatikusan visszatér a tornyához. A sátrából vett vevő hangokat kezd.

Feladat: Kövesse a vevőt

Felhívjuk Delilah rádióját, tájékoztatjuk a vevő jelzéséről. Kihagyunk, leereszkedünk a földre.

Megjegyzés: Az "N" gomb megnyomásakor az iránytű helyett egy olyan eszköz jelenik meg, amelyen ablak található. Ez az ablak jelzi a világ oldalirányát. A térkép megtekintéséhez nyomja meg az "M" gombot, és használja a zseblámpát ("F" billentyű).

Minden irányban megfordulunk, meghatározva, hogy melyik oldalról hallja a legerősebb jelet. Megnézzük a térképet. A toronyból a kőkövek köre felé haladunk (Medicine Wheel). Pihenünk a sárkányokban. Kétszer megnyomjuk az LMB-t, töröljük az átjárót. Elhagyjuk azt a fát, amelyhez a hátizsák csatlakozik.

Megjegyzés: A hátizsák helye a térképen.

Letöröljük a hátizsákot (LKM).

Feladat: Ellenőrizze a furcsa táskát

Megszüntessük a riasztó eszközt, ellenőrizzük a hátizsákot. A 452-es barlang kapujának kulcsát látjuk hozzá. Tájékoztatjuk Delaille felfedezéséről.

Azt mondja, lát egy embert Henry tornyán.

Feladat: Vissza a righez

Visszatérünk a toronyba. Felmászunk a felső platformra, megtaláljuk az ajtóhoz csatolt játékost. Hallgatjuk a felvételt - rögzíti a Delilah-val folytatott beszélgetéseinket. Erről tájékoztatjuk.

Passage parade - firewatch - 4. oldal - szerző lenin 17

Reggel Henry ismét forgatja a kazettás felvételt.

A Delay hívására válaszolunk.

Feladat: Fedezze fel a barlangot

Menjünk le a földre, megyünk a mellékutcába. Innen követjük a barlang felé vezető utat. Bejutunk a barlangba, közeledünk az ajtóhoz. Dupla kattintás LMB (először használja a kulcsot, majd nyissa ki az ajtót). Átmegyünk. Követjük a kőalagútot. A zárt ajtó kattanása mögül hallható - belülről nem lehet kinyitni.

Feladat: Keresse meg az ösvényt a barlangból

Mi előre haladunk. Meredek leszármazás, de nem mehetünk le, tk. nincsenek kötőelemek. A bal oldalon találunk egy repedést a kövekben. Beszállítunk, keskeny résbe szorítjuk.

Passage parade - firewatch - 4. oldal - szerző lenin 17

Elmegyünk előre. Hallunk valaki hangját, de nem látjuk a beszélő embert. Továbbra is haladunk, közeledve a barlangból való kilépéshez.

A lejtőn lefelé ugrunk.

Kereszte az utat, menj be a barlangba, amely menedéket nyújt valakinek. Alaposan tanulmányozzuk az összes elemet, olvassuk és gyűjtsük össze a dokumentumokat. feljegyzések, rajzok. Tájékoztattuk Delilay-t mindenről, amit láttunk. Az iratok alatt horgokat találunk.

Megjegyzés: A kampók elhelyezkedése az a fő lépés, amely lehetővé teszi a játék átmeneti folytatását.

Feladat: Fedezze fel a barlang mélységét

Mássz be a kő a bejárat másik oldalán. Balra nézünk. Használja a horog a repedés a kő. Csatlakoztunk egy kötelet, menjünk le. Menjünk a nyugati útra, amely a Thunder Gulch felé vezet, déli irányban.

Megjegyzés: A nyugat felé vezető úttól eltérően halljuk a vevő jelét. Megkeressük a forrását. A halott jávorszarvas észlelése, amelynek nyakán a nyakörv rögzített az adóval.

A szurdok elérése után sietünk a barlangba. Belépünk, menjünk az ajtóhoz. Nyisd ki az ajtót, menj be újra. Elértük a meredek származást. Horgot alkalmazunk a kő repedéséhez. menj le. Egy kőalagút mentén haladunk.

Passage parade - firewatch - 4. oldal - szerző lenin 17

Brian Goodwin testét fedezhetjük fel. Átmegyünk, folytatjuk egyenesen. A kijárat felé közeledik. Delilával kommunikálunk, tájékoztatjuk őt a rettenetes felfedezésünkről.

A füst a tűzből rontja a láthatóságot. Shoshone erdeje egészére kiterjed. Henry csomagolja a dolgokat.

Kihívás: Gyűjtsd össze a dolgokat

Összegyűjtjük azokat az aktív elemeket, amelyeket magával vihet (fotók, esküvői gyűrű stb.). Delilah kapcsolatba kerül. Azt állítja, hogy két tűz került "egy abszolút katasztrófába".

Feladat: Kövesse a vevőt

A vevő a jelek fogadásával kezd dolgozni. Leszállunk a földre, haladunk azon az úton, amelyen az érkezésünk első napján (nyugatra) haladtunk.

Delilah azt mondja, hogy ő és Henry el fogják kerülni a helikoptert.

Eljutunk a földcsuszamlásba, ahol a biztosítás az elsõ leszálláskor megszûnt. A kötelet a kötésen használjuk, leereszkedünk. Szigorúan nyugatra haladunk - a jel erősödik. Észak felé fordulunk, egy sziklás gerincen haladunk. Közeledünk ahhoz a helyhez, ahol a gallér lóg a sziklán. Meghallgatjuk a kötélhez csatlakoztatott audio kazettát. Minden világossá válik.

Probléma: Jó bizonyítékot találni Goodwin számára

A Goodwin által hagyott kötélen felmegyünk. Felfelé haladunk (északra költözünk). Mi megközelítjük a szemetet.

Passage parade - firewatch - 4. oldal - szerző lenin 17

Jobbra találunk egy saját készítésű nyílást. Kinyitjuk, leereszkedünk az ásottba.

Megvizsgáljuk az aktív elemeket, összegyűjtjük a dokumentumokat. Kapcsolatba lépünk DeLaylával, tájékoztatjuk őt arról, amit látott.

Feladat: Menj északra a "Torofar" toronyig az evakuáláshoz

Nyissa meg a térképet. A Goodwin-dugó helyéről. Északra kell költöznünk, a Delilah toronyig, az evakuálás helyéig. Kiszállunk a sátrából, közeledünk a kötélhez, és leereszkedünk lefelé. Követjük a Johnsy-tóhoz vezető utat. A Thunder Gorge mentén lévő víztározóból eljutunk a kötelet (a bal oldalon), amellyel felmászottunk, hogy felvehessük az elküldött készleteket. Követünk az északi, a szállítási doboz. Ettől északkelet felé haladunk.

Passage parade - firewatch - 4. oldal - szerző lenin 17

Elhagyjuk a siklót. Mi felmászunk, áthaladunk a szurdokon.

Elhagyjuk Delilah tornyát. Felállunk a toronyra, és belépünk a szobába.

Az asztalon fekvő fejhallgatót mikrofonnal veszünk. kapcsolat a Delilah-val. Lementünk lefelé, megyünk az emelvényre, amelyet a siklóról szálltunk le.

Elhagyjuk Shoshone erdejét.

Megtekintjük a címeket, megcsodáljuk a karaktert, akinek játszottunk ...