Nehéz részt venni a öbölben

Sok évvel ezelőtt. amikor még mindig tinédzserként voltam, anyám és én úgy döntöttünk, hogy kirándulni fogunk Primorsky Krai öblére. Moszkvától Vladivostokig és hét napig tartó vonaton szálltunk fel, vártam a végső megállót, de minél közelebb kerültem hozzá, annál érdekesebb a külső táj.

Ezeknek a helyeknek a szépsége sújtotta: számos hegyet, gyors folyókat, sziklákat. És hány alagút halad át, már megragadja a szellemet. Még számítottam is. Vladivostokból a "Lyubov Orlova" hajó és az Olga öblében a Japán-tenger mentén szálltunk fel. Menjen egy kicsit kevesebb, mint egy nap. de éjszaka elszállt egy vihar, és 8 órát töltöttünk a tengeren, és a hullámok rázkódtatták a hajónkat, csak reggel a tenger megnyugodott, és a hajó közeledt az öbölhez. A meghajtott hajó vezetett a mólón. Itt van az öböl.

Anyámnak köszönhetően emlékszem az utazásra az életem hátralévő részében ...
Amikor felnőttem, visszamentem Olgába. Most Vladivostokból vettünk egy buszot. Nagyon sajnálatos, hogy a hajó körutazását törölték. Az út egy kicsit extrém. Mint egy hullámvasútra, felmásztak a hegyre, és leereszkedtek. néha majdnem a mélység szélén nézünk, amit eszünk, és így egészen. A vonatok nem megyek Olga-nak, köszönhetően a hatalmas Sikhote-Alin Rangenak, egyszerűen lehetetlen vasúti pályát elhelyezni. Gondolkodtam valami másról a hegyikerékpárról. de nehéz vele, nem igényelt ilyen döntést.
Nehéz részt venni a öbölben
És végül megérkezett az Olga buszpályaudvarára. Maga a falu kicsi, sokkal többet találnak, mint az orosz vágott fürdővel ellátott faházak előtt. Télen tűzifával hevítik őket, nyár óta a lakosok tartják őket, hatalmas tölgyfahordókat bocsátanak ki, az öbölben lévő tenger tiszta és átlátszó.

Olga-öbölben

Az öbölben a legtisztább strand. Pontosan olyan vadul szeretem itt élni, mint egy vadember, néhány napig bérelnek egy faházat a helyi lakosoktól. Nagyon vendégszeretőek. Mindig sózott halat és vörös kaviárt használjon. A strand homok, kavicsok vannak, a víz a part közelében meleg, de mélyebbre, hidegebbé válik

By the way, itt még mindig talál egy kút, mint a régi idők - Crane. Miután elrendeztük a dolgokat a házban, elmentünk gyűjteni a szent vizet. A helyi emberek mondani, hogy az erdő verte a föld alól egy kis kutacs, kúszott sebesült medve, és lefeküdt, és töltött néhány napot, gyógyító víz segített visszaállítani a medve. Azóta az emberek elmentek a forráshoz, és megyek a szent vizekbe, hogy javítsák egészségüket.

Bővebben: Utazás az Újvilágba

Osztottuk a narcissisztikus, vitaminokkal és mikroelemekkel teli vizet. még mindig palackban írta magát, este. Halászni és ellenőrizni a környéket, levettük a sétányhajót. Itt egy hajó bérel egy fillért sem. Horgászbotok és halászháló is bérelhető. Közelebb az estehez, amikor a nap megállt, sétált a tengerparton, csodálva a naplementét

Nehéz részt venni a öbölben

és élő csillagokat gyűjtöttek.
A tengerparton, a tengeri kelkék kicsik, a hullám egy vihar alatt dob. A víz itt olyan tiszta és átlátszó, hogy mászni egy sziklán,
Felfelé néztem, a víz alatti búvárként.
Nehéz részt venni a öbölben
Oly sok érzelmet és örömöt tapasztalt. Másnap megterveztük az utazást a barlangba. Annak ellenére, hogy az utca nagyon meleg volt, a barlangi meleg időjárás hideg, nedves, sötét és sok jég volt, egészen addig, amíg nem jutottunk oda, megdermedtünk és visszafordultunk. Vödrökkel felfegyverkezve elment a taiga. A Taiga táplálkozik.

A természet ajándékai

Tavasszal eleinte felveszi az Orlyak páfrányát, burgonyával megsütjük, egy nagyon finom szokatlan tálat. Távol a taigaig nem mentünk el, hogy ne találkozzunk a ragadozókkal, és ne veszítsünk el. Vettünk fel néhány russulát, palacsintát és csirkemellet. Egy vödör lóhúsral teli volt, és visszament a faluba. By the way, a folyók itt kicsi és gyors, annak érdekében, hogy váltani kívánatos cipő gumi csizma és próbálja megtartani a jelenlegi nehezen lépésről lépésre. A faluban látogasson el a Szent Olga templomba és a helyi múzeumba.

Néhány nap gyorsan repült, vissza kell térnünk a városba. Jegyeket fogunk vásárolni a buszmegállóhoz, nagyon szeretnék visszatérni itt újra és újra. Eddig Olga ...

Nehéz részt venni a öbölben

A Krím-félsziget turistákat kínál a két tengerre való azonnali látogatásra. Ez az egyedülálló lehetőség a Kerch-félsziget látogatása, melynek partjait két tenger mossa - a Fekete-tengert és az Azov-tengeret. Kerch strandjai ennek megfelelően lehetőséget adnak a pihenésre mindkét tengeren. Kerch - nem nevezhető szanatóriumnak, hanem a fejlett iparváros. De itt található strandok minden ízét a jól felszerelt [...]

Az ősi idők hójának országa a buddhizmus erődje volt. Korábban Tibetben a népesség majdnem egynegyedének köze volt a szerzetesi élethez. Nem meglepő, hogy a kolostorok és a különböző iskolák száma óriási volt. Tibet kolostorai gyakran képviselték az egész városokat, minden infrastruktúrával és szolgáltatással. A tibeti kolostorok korábban bezártak a kíváncsiskodó szemekből. Tibet tömegturista számára [...]

A férjem és a nyáron a tengeren pihenni szeretünk, és a hideg évszakban, kérjük, magaddal sportoljon. A külföldi és az orosz üdülőhelyek közötti választás elkezdett többet tanulmányozni és az utóbbi felé hajlítani. A külföldi repülőjegyek árai egyre nőnek, és egyre nagyobb nehézségek árán találják meg a költségvetés helyét. Ezért kezdett keresni egy alternatívát a drága külföldi pihenésnek a táborban. [...]

Nehéz részt venni a öbölben

Az Evpatoria a Krím-félsziget egyik legnagyobb városa, amely 65 km-re fekszik Szimferopoltól. A Crimea déli partjához képest, ahol minden strand többnyire kavicsos, a nyugati part, ahol az Evpatoria található, híres homokos strandjairól. Az Evpatoria strandjai tökéletesek a gyermekes családok számára. A finom sárga homok, a part fokozatos átjutása a mélységbe, a kő hiánya az alján [...]