Maura-hegység Górcsán

Tisztelt blogolvasóim "Család egy jegyzethez". Azt javaslom, hogy ismerkedjen meg egy érdekes hely a Vologda régióban - virtuális kirándulás a Maura-hegységbe Goritsa-ban. A nagynénics-utazó, aki többször is megismerte a blogom érdekes helyszínein tett oldalainkat, újabb utazást tett, ezúttal egy hajón. És újra várunk egy sor történetet az érdekes és legemlékezetesebb helyekről. Az első közülük Maura bánatának szentelt.

Mount Maura

A nagynénémnek adom a szót. Itt van a története:

Az olasz katolikus déli térség után az orosz ortodox északi kontraszttól kaptam.

A húgom meghívott, hogy csatlakozzon hozzá egy utazás a hajó "AS Popov" a Nizhny Novgorod - Solovki - Nizhny Novgorod útvonalon. Régóta gondoltam, egyetértettem, és nem sajnáltam, annak ellenére, hogy nem minden biztonságban volt velünk ezen az úton. De később.

Nem fogok mindent részletesen elmondani napról napra, csak a legérdekesebb pillanatokat fogom elmondani.

A motorhajó megállt Goritsa-ban. Ez a falu a Sheksna folyó partján található. A folyó a Fehér Tóból származik, és a Rybinsk víztározóba áramlik. A folyó partján fekvő terület Poshekhonye. Vologda regionális központja 130 km-re található.

A falu nevének két változata van: az első és a második szótagra helyezve. Írásos forrásokban a falu először említi a 16. században. A falu kicsi, a lakosság kevesebb, mint ezer ember.

Maura-hegység Górcsán

Innen Gorits turistáknak buszos kirándulások indulnak Kirillo-Belozersky és Ferapontov kolostorokba. És a falu "Goritsy" nevét azzal magyarázza, hogy a környéken több hegy található. Az egyikük Maura (hangsúly a W betűre). Elkezdtünk egy gyalogos sétát ezen a hegyen.

A hegy nem magas - 185 méter tengerszint feletti magasságban. Először az úton haladtunk, aztán a virágzó réten keresztül haladtunk, és maga a hegyre mentünk az erdei ösvényre. Ez az erdei ösvény részben parkosított. Egyes helyeken lépcsők, sínek készülnek; vannak padok és több információs állványok mesélnek Mount Maur és környéke.

Elmentünk mindannyiunk előtt, mind öregek - nyugdíjasok. Senki sem találta ilyen nehéz és fárasztónak. Mindenki élvezte a sétát. Friss levegővel leszokítva. Az időjárás, azt mondhatjuk, örült - eső nélkül volt.

A legenda szerint, miután felkelt a Maura-hegyen, és a környező tetejétől megvizsgálva, Cyril Belozersky uralkodó választotta a kolostor elrendezésének helyét - a Kirillo-Belozersky-kolostort.

Maura-hegység Górcsán

A 14. század vége óta sok minden megváltozott. A hegyet erdőkkel borítják, a felmérés nem ugyanaz. De ugyanakkor sikerült a kolostor együttest látni a hegyről.

A hegy tetején egy nagy kő található. Ez egy "ösvénykő", a legenda szerint Cyril Belozersky lábnyomát ábrázolta. A lenyomat nem túl világos, csak a képzelőerő összekapcsolásával. Az emberek érméket hagynak ezen a kőben.

Láttuk a követ és a keresztet, és elfoglaltam őket a filmemben (lásd alább), de a kápolnát nem találták meg. Tájékoztatás az internetről. Ez szégyen. Bár ismét megérkeztek Goritsybe, hogy megtalálják a kápolnát.

A séta Maura számára is kellemes volt, mert csendben maradtunk, egyedül a gyönyörű északi természetgel, nem voltak turisták csoportjai. Mert minden séta találkoztunk csak egy helyi lakos, aki közli velünk az irányba, hogy a kápolna, de még nem találták meg, és még találkoztam egy turista a saját teplohoda.Edinstvennoe hogy több idegesítette ez a séta - szúnyogokkal, harapás bennünket, de nem nagyon, toleráns.

A szomorúság, amikor a virágok virágzik,

Amikor egy többszínű réten sétálok

Egyedül vagy egy jó öreg barátommal,

Ki maga nem tolerálja a felhajtást.

Javaslom, hogy olvassa el ezt a rovatot:

● Crimea sár vulkánjai

Helló kedves olvasóim! Az utolsó cikkben elmondtam neked, hogy a nyári útunk Krímben autóval és megígérte, hogy elmondja többet utazásunkról.

● A városom Nizhny Novgorod

Helló kedves olvasóim! Hosszú időre egy cikket készítettem Nizhny Novgorod városáról, de nem voltam egy komoly cikk, de valami mentőautóért írtam.

● A Krím-híd építése saját szememmel

Helló, kedves olvasó a "Family for a note" webhelyre! A családom és én éppen visszatértünk a nyaralástól a Krím-félszigeten. Bekapcsolom a tévét, és a hírt hallom róla.

● Látta Lipetsk szökőkútjait?

Kedves barátaim! Sürgősen megosztom veled az érzelmeimet. Néhány napja üzleti útra mentem Lipetsk városába. Szabadidőnk volt.

20 gondolata a "Mount Maura in Goritsa"

A szörnyű Ivánban, 1530-1584-ben, az első feleségével, Anastasia Romanovna Romanovával 1535-1560-ban 6 gyermek vett részt: John Ioannovich, 1554-1581, az apja megölte; Fyodor Ioannovich, 1557-1598, aki 1584 és 1598 között uralkodott, Oroszország utolsó cársa a Rurik dinasztia, és még négy meghalt a csecsemők.
Egyikük halála, az elsőszülött Demetrius, 1553-1553, Goritsa-val társult.
1553 nyarán Ivan the Terrible elment a Kirillo-Belozersky kolostorhoz. A kolostor felé vezető úton még Sheksnán is úgy döntöttem, hogy Górcsán maradok. Itt, amint azt Maxim görög meggyőzte, ezt a király elvesztette ebből az útból, elveszítette elsőszülött Dimitrijét. Nyolc hónapig Dimitri herceg meghalt titokzatos körülmények között. A kohorsz leggyakoribb változata szerint az örökös közeledett a mólóhoz Goritsa-ban. Könnyű folyosókat kapott, elegendő egy-két ember áthaladásához. Az idő etikettje szerint azonban a hercegt ápoló nővért két fiú támogatta. És most a nővér a babával Dimitri fontos belép a folyosón, keze alatt támogatja a fiúkat Zakharyiny - a jobb oldalon Danila Romanovich, a bal oldalon Nikita Romanovich. Valaki csúszott, és az egész trió repül a vízbe. A fiúk és a dadák kiszálltak, és a hercegnek meg kellett néznie a vízben. Már elvitték a halott tengerpartra.
A szörnyű Iván egy másik fia, Demetrius, 1582-1591, a hetedik, az utolsó felesége, Maria Nagoya. Uglichben is tragikusan halt meg, és nem világos körülmények között.
Figyelembe véve a két herceg tragikus halálát, Dimitrijev, a rómaiak jövő orosz uralmai soha nem hívták a gyermekeiket Dimitry nevére.

Ui Nem fulladt be 1553-ban Tsarevich Dimitry, aki tudja, hazánk történelme más helyzetben megy ...

Köszönöm egy ilyen részletes hozzáadásról, Tatyana. Nagyon érdekes a herceg Dimitriyev.

Milyen érdekes online turné kiderült, mintha te és én új ismeretlen helyeken sétálnánk, köszönöm, nagyon informatívak.

Én a múlt században gyakran látogattam a Vologda régióban nagymamám látogatása során. De nem tudtam elképzelni, hogy ezeken a részeken ilyen hegy van. Általában a helyek nagyon szépek a Vologda régióban.

Olya, én többször is meglátogattam Goritsa-t, amikor egy hajón vitorláztam (egyszerre minden nap úsztam), de ezen a hegyen sem hallottam. Ezután kirándulásokat tettünk a kolostorokba. De most sokkal jobban szeretem a természetes kirándulást.

Hány helyet Oroszországban szeretnék meglátogatni? Köszönjük a lenyűgöző történeti utazást)

Csodálatos utazás és érdekes története a nagynénje. Külön köszönet a filmért, a zene tökéletesen illeszkedik. Szeretem az ilyen kirándulást, szerettem volna meglátogatni sok helyet, köztük Goritsa-t. Köszönöm, virtuális sétát tettem.