A legérdekesebb jelentés a görögországi Peloponnészosz kirándulásról

Látod még egy képet, legalább egy, kivéve mi? Eléggé sztrájkolni, Görögország. Megijesztetted az összes turistát! Végül tönkre!

BC 370-ben. e. az Arcadia lakói egy szövetségben egyesültek a Sparta ellen. és megalapította a szövetségi fővárost - Megalo-Polis (Nagy Város). amely több ezer lakost hozott össze. A főváros az egyik legnagyobb görög város. Kr.e. 362-ben. e. A spártaiakat végül legyőzte, Sparta ereje és uralkodása a Peloponnészoszban véget ért.

Az ősi városból 20 ezer férőhely maradt, a legnagyobb a balkáni Görögországban.

A legérdekesebb jelentés a görögországi Peloponnészosz kirándulásról

Eddig az első három sor és részben a pad a kilencedik sorig teljesen megmaradt. A színház előtt található a Trasilion hatalmas négyszögletes épületének alapja. amelyben az Arcadian szövetség tanácsát összeállították.

A Trasilion mögötti ásatásokból látható, hogy az ionos portikában több oszlop látható.

A bizánci falu csodálatos szépsége a Lucios-szoros kijáratánál. Kariten áll az Alpheus folyón. az a legfontosabb, amely az Olympia-on átfolyik. A hegy tetején, amelyen Kariten épült,

A legérdekesebb jelentés a görögországi Peloponnészosz kirándulásról

van egy középkori vár, amely a XIII században. építették a kereszteseket.

Sajnálatos módon nem tudtunk eljutni az erődre, mert érezhetően hidegebb volt, és nagy csapadék volt, amit várni kellett egy hangulatos bárban. A felhőszakadás csak akkor állt meg, amikor lefeküdtünk az Alpheus folyóhoz. amely Karitena fő vonzereje - egy igazi, gyönyörűen megőrzött középkori híd, mely 50 méter hosszú, a frankok által épített XIII. században. és a XV. században újjáépítették a bizánciakat. Rajta és most egy partról a másikra. A legfontosabb dolog - ne csússzon el mellette az új hídon, amely alatt az ősi mestermű elrejti.

Apollo Epicurean temploma a Bassa-ban

Magasságban 1200 m áll tökéletesen mai napig megőrizte a templomban tengerszint feletti hegyen Minty. Ebből épült nem márvány, mind Athénban és törékeny helyi mészkőből, ezért 1987-ben a hatálya alá tartozó hatalmas sátrat, amelyet a hatóságok a közeljövőben ígéretet, hogy cserélje ki a üvegpavilonnal.

Régóta kívánatos volt megnézni, hogy a templomok mikor voltak templomok, nem romok és maradványok. Lenyűgözően szokatlan!

Görögországba utazásának előestéjén Maurice Druon elolvasta Zeus emlékiratát. Nagyon tetszett ezek a naplók. Ki nem olvasta - ajánlom! Nagyon szórakoztató olvasás!

Olvastam bennük az Apollo-t. Kiderült, hogy voltak barátai - Jácint, Cypress, Hymen, és nem idegenkedett belemerül nemcsak barátságos velük, hanem érzéki örömöket, valamint az a tény, hogy ő volt számos szeretője, akitől sok gyerek.

Igen, és később maga Zeusz is szerelmi kapcsolatot alakított ki nagyszerű unokája, Ganymede-vel. Biszexuális, azaz-paly! Ez az, akivel az egész! Az istenektől!

Úton haladva, vidáman elmondta ezt a történetet a feleségének. És mit gondolsz?

Amikor elkezdték felmászni a templomba a hegyekben, először nagy eső esett, mi - menjünk. A felhőszakadás megállt, de a felhők elkezdtek olyan alacsonyan lógni, hogy a hegyek többi része abszolút fehérségben megy.

A legérdekesebb jelentés a görögországi Peloponnészosz kirándulásról

De a köd olyan sátora alatt van, ami látható a fényképezőgéppel.

Ezért a vakut ki kellett kapcsolni.

Az összes többi romok a "tejben" voltak, és nehézségekkel néztek körül. Ezenkívül a fog fogát már súlyosan megtalálták, és velünk volt egy kis fiú, aki három pólóban volt, három törölközővel csomagolva! Szóval gyorsan el kellett mennie.

Amikor elkezdtek leengedni, hirtelen javulni kezdtek az időjárás, a felhők a hegyek fölé emelkedtek, egy nap jelent meg. Mi örömmel töltöttük el ezt a körülményt, úgy döntöttünk, hogy tovább haladunk Demitsana-val. Stemnitsa és a John Prodromu kolostora (Forerunners).

Amint elkezdtük felmászni a hegyeket, ugyanabban a pillanatban kezdődött el egy erős trópusi vihar. A víz egy szilárd falról jött le a mennyből! Egészen körülötte ilyen nagy sötétségbe esett, elkezdte, hogy az ilyen horror ne legyen szóban. A fekete felhő csak a kocsijukra esett!

Nem támadtunk oroszokat, nem tudtuk elvinni a kezünket, csupasz kezünkkel! Hűtsük le, Thunderbolt: Nem akartam megsérteni magát és a fiadat! Elnézést kérni! - Mosolyogva hangosan szóltam, folytatva előre a sötétséget.

„Nem értem, én nem hagyom seggfej ..” - molniemetnuv, Zeus vakkantott úgy, hogy a fény kialudt teljesen füle hajtogatott egy csőbe, és a szívem esett valahol a farkcsont területén.

Az égből származó víz áradatot árasztott a kocsiunk körül. Újra elfogták, nem csak pánik félelem, hanem - HORROR.

"Megértem, hogy te, a Mindenható, fordítsd a tengelyeket, elköltözzünk! Ismét elnézést kérek" - már annyira mosolyogva árulkodik az arcán.

Nem mentem vissza, és száz méterre, ahogy az autó a napsugárzásra csillogott! Mintha semmi sem lenne! Csodálkoztunk a feleségünkkel, boldogan nevetett és visszanézett, helyeket kerestünk, hogy megfordítsuk a manővert.

Az ötödik sebességgel szakítunk!

Megpróbálja látni, mi nem lehetséges, már nem. Elmentek a következő útra. Talán a Thunderer el fogja felejteni minket. Vagy nagylelkű áldozatokat adunk neki.

Tehát azt gondoljuk, hogy az istenek mit csináltak velünk ezen a napon - bosszút álltak a szomorúság és a nyelv megkötése miatt, vagy mentettek valami súlyosabb és szörnyűbb hegyekben?

Poros nem csak egy sziget, hanem kettő is. A kisebb rész az ősi gömb. ez egy város és egy kikötő. Legtöbbjük az ősi Kalavia. amelyen a Poseidon Kalavriyskiy szentély és a Zododohu-Pigis kolostor egy forrással segíti a nőket a szülésben. Az Argolis városától a Galatas turisztikai városrész területén a Poros egy 360 m-es szélességű istállóval van elválasztva.

A legérdekesebb jelentés a görögországi Peloponnészosz kirándulásról

A sziget a XIX. Század végéig. a görög haditengerészet fő bázisa volt. A szigeten messze vagyunk messze az első alkalommal, de emlékezünk rá, folyamatosan elkaptam magam, hogy nem emlékszem Porosra. Csak arról van szó, hogy semmi jelentős nem történt velünk. Ez nem történt meg ezúttal sem. Csak a gömb partján haladt először egy irányban, majd egy másikban.

a Saronic-öböl legdivatosabb szigetén. Divatossága a görög és a világ bohémei, az értelmiségiek és az esztétikai burzsoázia között érezhetően érinti a látogató turista erszényét. Az árak a kávézókban és a kocsmákban valahogy illetlenek. Háromszor a kávézó egyik kávézójában megrendeltük

amelyért 41 euróért fizetettek ellenértéket. Segítség! Egyenes csodák!

A sziget távolabbi öblökben gyakran hajóra helyezik a hajókat a világ hírességeivel, például Károly herceg vagy George Bush Sr ..

Az ősi és középkorú Hydra legtöbbje lakatlan volt. A XVIII. Században. az albán keresztények laktak, részt vettek a tengeri kereskedelemben és a kalózkodásban. A törökök elleni felszabadító háború idején a hidrák hajóikat egy felkelés flottájává változtatták, mert úgy vélték, hogy csak azért, mert sikerült felszabadítani Görögországot.

A szigetek szinte minden élettartama koncentrálódik a kikötővárosba, amelynek kívül számos villája és számos kolostora van a hegyekben, amelyek problémásak ahhoz, hogy elérjék, mivel a szigeten mindenféle autó és motorkerékpár tilos.

A Hydra-n többször is meglátogattuk, imádjuk ezt a szigetet, különösen, hogy elmerülhetetlennek lenyűgöző, lédús kék kristálytiszta vizében úszkálunk és a barlang melletti kis szikláról merülünk.

A legérdekesebb jelentés a görögországi Peloponnészosz kirándulásról

Miután körülbelül 2,5 óráig tartózkodott a Hydra-nál. ismét belerakódott a hajóba, és Spetses szigetére hajózott. amelyen soha nem voltunk korábban.

Mint a Hydra. Spetses üresen állt az összes régiségben, egészen a XVIII. Századig. amelyet nem ugyanazok az albán keresztények, akiket a törökök vezetnek. Még a Hydra és a Spetse lakói albán nyelven is közöltek a 20. századig. 1821-ben Spetses volt az első a szigetek között, hogy támogassa a felkelést a törökökkel szemben.

Ellentétben a Hydrával. amely egy kifeszített csupasz szikla, Spetses több lekerekített, lombkorona és zöld.

A legérdekesebb jelentés a görögországi Peloponnészosz kirándulásról

A sziget fővárosa turisztikai város hotelek, strandok, villák, kapitány házak, templomok.