Hotel "Pio" a csatornán Griboedova

Ezúttal a szállodát nem könyveltem le, így teljesen a barátságos barátokra támaszkodtam, akik a Pio Hotelben háromágyas szobát foglaltak le. Valószínűleg ez a szálloda a hosztelek kategóriájába tartozik, de ez nem jelenti az úgynevezett nyelvét. Megpróbálom igazolni.

A szoba világos színekkel díszített, jó itt lenni

A szoba nagyon tiszta és tágas volt. Úgy gondolom, hogy szabadon illeszkedhet 4 ember. Két lágy ágy és egy nagy kanapé volt.

Szentpétervár - a királyi falu

A szekrény helyett ilyen nyitott tér van. Azt hiszem, kényelmes egy rövid tartózkodásra

Kilátás az ablakon a Griboedov-csatornán

A szobánkban még egy dekoratív elem is volt kályhában! Később ilyen embereket láttam a Yusupovok és Tsarskoe Selo palotájában. Egyébként nem vagyok biztos benne, hogy ez csak egy elem a szoba díszítésében. A ház régi. És hirtelen?

Szentpétervár - a királyi falu

Ahogy láthatja, elegendő hely van négynek

A szálloda a lakóház 3. emeletén található, nincs lift. Az ajtónál egy kellemes szerető Svetlana találkozott, papucsot adott, és kérte, hogy vegye le a cipőjét közvetlenül az ajtón, mint otthon. A recepció közelében található egy konyha.

Étkező asztal és uhhnya

Inni is tehetsz te is, talán még valamit is főzni, amit nem használtunk. A szobaár tartalmazza a reggelit, amint azt a hostess, a reggeli szigorúan szolgálják az idő, mert sok vendég, és az asztal egyedül. A reggeli vendégei esténként távoznak. Megrendeltünk tejet, rendelhetünk tejet, tejszínt vagy szendvicseket vagy rántott tejet. A reggelen kaptak egy váza lekvárt, joghurtot, kenyeret, vajat és gyümölcslevet. Egyszerre azt mondom, hogy életemben másodszor is ettem ilyen finom zabpehelyet. A házigazda főtt előttünk (de a reggeli előtt).
By the way, a házigazda. Svetlana, egy nagyon szép nõ a kommunikációban, de szigorú rend, azonnal rámutatott, hogy megértsük, hogy mintha egy látogatáskor lennénk. Engem tiltottak a cipőben való séta miatt, én is tiltottam a zajot, ami általában helyes, de valami ilyesmi ... fúró, vagy valami. Nehéz megtalálni a helyes szót. Egyfajta hölgy-felügyelő, aki kedvesen, de határozottan megmutatja, hogyan élhet a lakásában. És mindig feszültség alatt leszel, de hirtelen valami rosszat teszel. Másrészről, ez, azt hiszem, magyarázza a tisztaságot, a relatív csendet a szállodában. Nem volt panaszom a háziasszony ellen, de nem tudtam teljesen ellazulni. Egész idő alatt úgy éreztem, hogy nem voltam otthon, de egy partin, a házvezető szigorú volt, és csinálhatta az a-ta-ta-ot. Számomra azonban nem annyira fontos. Értékelés a szálloda Buking nagyon magas (9), a vélemények írt az igazságot.
A szálloda több WC-vel, zuhanyzóval, egy zónával rendelkezik vasalódeszkával és mosdókagylóval.

Szentpétervár - a királyi falu

Az egyik egészségügyi helyiség, a mosdó, a zuhanyzó

útvonal
1. nap: Petersburg

Szentpétervár - a királyi falu

Az első látásra a Kazan-székesegyház volt

Későn érkeztünk, így az ebéd-ebéd várta a Nagy Konyushennaya-ban a "Mollys Mews" kocsmában (5. ház). Minden nagyon finom! Sok külföldi és a Petrograder megy ebédelni, olcsó a moszkvai színvonal.

Miután megvizsgáltuk a Nagy Stables-et, a Moika-folyó partján a Konyushenny Lane-en keresztül mentünk. Úgy terveztem, hogy megvizsgálom Alexander Pushkin múzeumi lakását, de nem jött össze időben. A következő alkalommal hagyta el.
Mielőtt a Jusupov-palota elég messzire megy, de teljesen a város történelmi része, a XIX. Század épülete. Gyönyörű!

Maga a palota csodálatos a gazdagságával (úgy tűnik számomra, hogy valóban gazdagabb, mint Tsarskoe Selo Palace) és a bejárat magas költsége. Nem emlékszem pontosan, hogy mennyi pénzt kaptunk, vettünk egy audio útmutatót, bár ingyenes túrák vannak, de mindig rengeteg ember van rájuk, nem mehetsz oda. Véleményem szerint mindegyikünk 700 rubelt fizetett. maradt egy betét 1000 rubel. audio útmutatóhoz. Az árak az oldalon vannak.
Azt javaslom, élvezze a belső terek szépségét.

Szentpétervár - a királyi falu

Csodálatos belső és mennyezeti dekoráció

Nagyon szeretem az elmúlt évszázadok divatját: a szoba belseje egy színben

Ismét a mennyezet-bázis megkönnyebbülés. Kis formák

Szentpétervár - a királyi falu

Ah, ez a malachit kandalló!

Nem tudom, hová megyek tovább. attól tartok, hogy megosztom, attól kezdve, amint elmondom a tervekről, mindent megteszek a tartarákba. és Péterben és én mindig mindenütt megyünk minden nap. Úgy gondolom, az utakat lefektetik. Ma a bátyám felhívja és tudja, hogy az NG-hez vezető útom fedezi, megkérdezi, mikor utazol. Azt válaszolom, hogy nem megyek, de az őszintesége olyan meglepetés, mint a tipus. még a rokonok sem képviselnek engem több mint egy hónapig.

Olvastam a Hotel Pio-ról, és elmosolyodtam. Emlékeztetett a Cheboksaryi "Comfort" szállodára. Hotel-ház - úgyhogy most hívom ezt a szállodát. És bár a háziasszonyunk nagyon lelkiismeretes volt és a szálloda sokkal meredekebb, a belső tér, ahogy mondják, bohny, de emlékszem, hogy itt vagyunk. elutasítással. Nem szeretem túl sok figyelmet, amely alatt nem tudok pihenni. Ezek a papucsok. Mi akkor megdöbbentünk. Nem szeretem vendégül a szállodában. Nafig, nafig. Nem igazán akarunk aludni a barátaimmal, hogy ne feszítsük az embereket, nehogy kényelmetlenül érezzük magunkat. Miért a saját pénzért, úgy érzi, "megragadta az adott körülmények között", attól tartva, hogy egy további lépés állni láb?

Szentpétervár - a királyi falu

Galya, szóval arra gondoltam, hogy nem szabad a vendégeket törődnie, és kérje őket, hogy töltsék az éjszakát. Bár iskolai barátaim vannak Nizhnyben, Cheboksaryben és Peterben. Nemrég elkezdtem észrevenni magam mögött, hogy könnyebb számomra egy hotelben maradni és semleges területen találkozni))

Megértem, hogy korábban nem voltak szállodák. Ezután barátainak és rokonainak maradtak. De most ez a múlt század! Hogy miért. A szállodák minden ízléshez és pénztárcához sötétek. És látogasson el vagy menjen el (utazni) valahol együtt, és így lehetséges. Soha nem gondolunk arra, hogy megállunk valakivel. Itt találkozunk igen, örömmel.
Az egyetlen kivétel volt velünk ezen a nyáron. Anyát és anyját meghívták, és egy teljesen üres lakás volt. És a közelben nem voltak vendégházak. Ez a Ryazan régió szívében található. És ha az emberek laknak egy lakásban, de leginkább szorosan élnek, mit lehet itt elrejteni, akkor ez nem lehet kérdés.

Szentpétervár - a királyi falu

Tahira, köszönjük a jelentést! A hétvége sikeres volt, és a szálloda szép.
Imádom, hogy Péterrel járjak. Óvatosan körülnézett. Hány kilométert a séta protopali alatt, nem mintha?
Donuts akart! Nyam, yum.
Yusupov palota gyönyörű! A barátom és én elég szerencsés voltunk ahhoz, hogy részt vegyen a színpadon a palota belső terében. Minden fellépés a belső térben. Finom volt!

Szentpétervár - a királyi falu

Elena, nem, nem, de nem hiszem. Kilométer 5, valószínűleg.
És hogyan juthatunk el a palotába? Vannak jegyek a jegyirodaban?
Képzelje el, milyen csodálatos látvány!

Szentpétervár - a királyi falu

Nem tudtam, hogyan kell most megtenni. Valószínűleg az interneten van egy válasz erre a kérdésre. ) És aztán a nő a városban pénztárca Nevsky, megtudta, hogy jöttünk Moszkva csak egy nap, azt mondta, hogy vegye fel valami különleges nekünk ma este. Is felvette! Még mindig emlékszünk rá, hála.

Annyit mondtak és mutattak be Péterről, és még mindig - olyan gyönyörű város, és elképesztő, hogy igazad van, mindig van valami hozzá! Köszönöm az utazást és a történetet! Van fotója a "Pickle-jam"? Nemrég elkeltem a kávézók szokatlan belső terét, nem is feltétlenül szokatlan, hanem egyszerűen stilizált.
Galya, én is szeretem ezeket a régi kályhákat és kandallókat, egészen a reszketésig szeretem őket))) Az ilyen szépség! És mindig nézek ki a birtokok és paloták ablakairól, minden alkalommal, amikor úgy gondolom, hogy valamikor, ahogyan valaki más állt a helyemen, és ugyanazt csinálta - egy csodálatos érzés.

Ó, szuper, köszönöm!

Szuper! És nem volt időnk ott. Az első alkalom Szentpéterváron volt 6 napig, így csak sikerült elmenekülnie a város és az Ermitázs az Orosz Múzeumtól.
Még Peterhofban sem volt idő)) De a felesége nagyon szerette a Neva hajóit. Többször kellett rálődnöm))

De ezek a kályhák még mindig Krakkóban laknak. Úgy néz ki oboldenno, egyetértek.

Köszönöm Tsarskoe Selo-nak. Természetesen a malacka bank)

Szentpétervár - a királyi falu

Victor, 6 napig volt időd! Megosztottam a Hermitage és az Orosz Múzeum látogatását különböző utakon, nem tudtam legyőzni őket. Te hősök vagytok!