Négy nap a szamárban

Az eső ellenére a három órás kirándulás észrevétlen maradt. Gyorsan van idő, amikor valami érdekes dolog van. A Vigelanna parkból a szállodába mentünk, itt volt az ideje, hogy betelepedjünk.

És itt az én útjaim elváltak a többi csoporttól. A túrák programja Oslóban kevesebb, mint egy napig tart - holnap reggel 10-kor reggel a busz a repülőtérre száll, és további három napig maradok. Oslo valahogy nem különösebben idézett mind a turisták és az utazási irodák között. Nos, mi lehet ott érdekes, különösen a norvég természet minden tekintélyével szemben? Tehát mindenki azt állítja, egyenesen a repülőtérről, hogy találkozzon gyönyörű fjordokkal, tavakkal, hegyekkel és trollokkal.

Úgy gondolom, hogy Osló érdekes, mint minden évszázados történelemmel rendelkező tőke, és mindenképpen nem ismerhető fel és nem érthető a fennmaradó elv által ráosztott 22 óra alatt. Természetesen a túra nyolc napja, beleértve az érkezés és távozás napjait, nem nyújtható semmihez, amit érdemes megnézni, és én önállóan korrigáltam ezt a hiányosságot a program után, miután négy napot töltöttem a városban. És egyáltalán nem sajnálta.

Miután letelepedtem a szállodámban, vacsoráztam a szobában, mint ahogy Isten elküldte és elment az utcára. Esik az eső, vagy nem esik az eső, de a helyiségben ülve nem a legjobb mód arra, hogy időt töltsön egy olyan városban, amelyre csak négy napot kapsz. Egy kellemes meglepetés vár rám az utcán - az eső vége! Wow! És attól féltem, hogy továbbra is a távozásomig folytatódik, csak a káros hatás miatt, kizárólag az ő miatt. Nos, annál inkább szükséges a város mestere, nincsenek akadályok.

Oslóban az életem kevésbé rendezett, mint az országban. A városban jártam, ahogy akartam, sokszor ugyanabban a helyiségben lehet, érdekel valami, vagy csak elhaladni, szóval nem látok semmit, ha leírnám az összes utat. Csak elmondom a város benyomásaimról. Talán ennél egyszerűbb és érthetőbb lesz.

Norvégiában 5 millió ember van - csak Moszkva és Oslo - 600 ezer fõ, csak az átlagos regionális központunk lakossága. Minden norvég ember Moszkva felében helyezkedik el - ez valahogy szomorú a mi normáink szerint. Fiú ujjal, nem ország. Nos, mit tegyek! Vannak országok és kevesebbek. És általában - kis spool, igen drága.

Oslo az ország déli részén található, ellentétben Bergen és Alesund. amelyek a nyugati parton állnak. Mindazonáltal ez egy tengerparti város. A tenger egy hosszú és széles Oslói-fjordhoz érkezett, amelyet fjordnak neveznek, nyilvánvalóan csak azért, mert tiszteletére tartották a partján a norvég fővárost. Számomra ez csak egy öböl, de legyen egy fjord, ha a norvégok így akarnak.

Oslóban nem sok látnivaló van. Véleményem szerint csak három vagy négy van. Először is ez az új városháza és a Vigeland Park, és még azt sem tudom, hogy mit tegyek először. Talán Vigeland park itt van elsőbbsége, mert nem számít, mennyire jó, és a városházán a világ mindenféle, köztük a gyönyörű és érdekes, és a Vigeland Park a világ egyik, a másik nem. Rajtuk kívül, hívnám a fő utcán - az utcán Karl Johan Gate (Karl Johan kapu), és talán, az Operaház, ez nagyon új és nagyon érdekes. Valószínűleg még egy komplex múzeumot kell felvennie a Bugda félszigetére, de ez valakihez hasonló. Talán valaki nem fogja megérdemelni a figyelmet.

Minden tengerparti város külön mérföldkője a tenger. Nagyon díszíti a várost, ha tudja, hogyan kell megfelelően használni ezt a díszítést. Talán ez minden. A kicsinyesekben még mindig beírhat valamit, de ez nem feltétlenül szükséges.

És ez így történt, hogy az önálló életemben Oslo-ban ezen a listán láttam először az Operaházat. Miután elhagytam a szállodát, kitaláltam, hogy azonnal megtalálja Karl Johan utcáját, amelyet később nem lehet kihagyni vagy elhalasztani, de maga az Operaház is felállt, mert szó szerint a hotelem előtt áll. Elhagytam a szállodát, sétáltam egy utcán, és megláttam. Természetesen mindent felmásztam, beleértve a tetőre is felmászottat, ennek előnye, hogy ez minden lehetőség. A történet róla, és még sok más dolog is eljövendő.

Négy nap a szamárban

Ezt követően, azt könnyen megtalálható az utcán Karl Johan kapu, ott voltak a városháza, Terület (Kvadraturen), Akershus (Akershus) vár, a Királyi Palota, a múzeumok Byugdoy Island, Vigeland Park és különböző pórusterek. Tehát ez volt két és fél nap, és a második felében a harmadik napon, amikor a fő program a látogatás Oslo került végrehajtásra, akkor lehetővé teszik bizonyos túlzásokat -, hogy menjen a Nemzeti Galéria és a Múzeum a norvég művész Munch. Mindig megpróbálok eljutni a művészeti galériákba minden olyan városban, ahol a sors elintéz, ha az idő és a körülmények megengedik, mert gyengék az ilyen művészetek számára.

Oslóson tartózkodásom negyedik, utolsó napja érkezett. Igazából három napig szándékoztam Osloban tartózkodni, és a negyedik nap a gép késői járatának köszönhető. A gép este este nyolc, így szinte az egész nap állt rendelkezésemre. A repülés napja nehéz nap. Tizenkét óráig kell megadnod a számot, hagyd a bőröndöt a raktárban, és utána sétálsz a város egész nap bezárásával. Ez a sors ajándéka nem feltétlenül szükséges számomra, de ha ez megtörténik, akkor örömmel fogunk és hazavisünk néhány további benyomást a norvég fővárosból.

Úgy döntöttem, hogy sétálok az oldalon, ahol a Nemzeti Galéria található. Amikor előtte elmentem, két templomot láttam ott, de az eső nem engedte, hogy ott maradjanak, és nyugodtan vizsgálják meg őket. Az oslói gyülekezetek kevés, csak az ötöt láttam az egész nagyvárosnak, majd ketten voltak, és általában ez a terület érdekesnek tűnt számomra. Vándoroltam körül van néhány óra itt-ott, a lépcsőn vonzó, ami a csábító utcákon, és végül azon kapta magát, néhány utcára, ahol nincs semmi érdekes és csábító nem volt.

Ezen a területen sok koldus volt. Itt láttam őket annyira, amennyit még nem láttam az előző napokban a városban maradni. A koncentrációjuk itt furcsa és meglepő. A földön ülnek, előttük szemüveg. Ha ültek, azt jelenti, hogy valamit kapnak. Néha közvetlenül egymás láttára helyezkednek el. Nyilvánvaló, hogy közöttük van béke és harmónia, nincs verseny. Egy helyen láttam egy fiatal, gyönyörű lányt, és csodálkoztam ezen a szokatlan eseményen. Ifjúkoromban, hogy olyan dolgokat csináljak, amelyek körül ülnek, arra várva, hogy valaki dobjon egy érmét egy pohárba! Ilyen magától értetődően megőrülhetsz! Mondanom sem kell, hogy a koldusok itt kizárólag külföldiek külföldi munkásságából dolgoznak, amit Norvégia valamilyen okból üdvözöl. Nevetettem nekik feltételesen pakisztániakat.

Megtaláltam, hogy egy valószínűtlen helyszínen nem éreztem jól magam. Itt az idő, hogy kiszálljunk a központba, annál több idő telik el. Itt vannak sok pakisztáni, és ezek a koldusok! Senki sem figyelt rám, de jobbnak tartottam ezt a helyet minél hamarabb elhagyni. Nem mintha féltem volna tőlük, de amikor körülöttetek sokkal többet kapnak, mint más helyeken, kissé bosszantó. Catherine beszélt a kábítószerfüggőkről, a hajléktalanokról és más marginalizált emberekről, hogy ezek az emberek itt nem veszélyesek, mert gondoskodnak róla. Valószínűleg a pakisztániakat is gondozzák, és könyörögnek a szeretetért, hogy semmit sem csináljanak és nem szabadítanak. Egyáltalán nem tűnnek kimerültnek, mások annyira jól tápláltak.

Valahogy elvesztette szem elől, de az utazás előtt olvastam róla, hogy Oslo oszlik feltételesen két részre: a nyugati, ahol az etnikai norvégok és telepeseket a nyugati és a keleti, otthon bevándorlók az első és második generációs pakisztáni, Irak és más fejlődő országokban. Ebben a városrészben az életszínvonal alacsonyabb. Úgy látszik, éppen csak sétáltam valahol ezen a területen, és majdnem bejutottam a mélybe. Úgy gondolom, hogy a legtöbb turista nem jön ide, más helyeken van. Én vagyok, furcsa, én választok néhány utat, ahelyett, hogy sétálgattam a hosszú betonozott túraútvonalakat.

Ebből a sok gyönyörű képből származtatott várt gyümölcseiből egy váratlan előny is volt: a pakisztáni körzetben újabb szögből láttam a székesegyházat. Ez a katedrális nem tudtam teljesen eltávolítani. A piactéren (Stortorvet) található, és a piactér nem az a hely, ahol semmi és senki nincs. Olyan magas a harangtornya, hogy csak távolról távolítható el, de messziről a rossz helyen álló házakat kábelek, oszlopok, standok zavarják. A városban mindig sok a szemetet, ami nem engedi, hogy a fényképész halkan és beavatkozás nélkül lőjen. Aztán a katedrális hirtelen megjelent az utcai nézőpontban, mintha pózolna, majd bosszút álltam. Igaz, hogy még mindig a drótok hodgepodge-je volt, de ehhez semmit nem kell tenni. Ha villamosok vannak a városban, akkor mindig lesznek rajta a vezetékek hálója.

Négy nap a szamárban

A megfelelő időben mentem az állomásra, hogy eljussak a repülőtérre. A hoteltől az állomásig a tizenöt perces séta gyors ütemben halad. Rendkívül kényelmes szálloda, szeretném elmondani neked! Az állomáson mindent automatikával végzünk, amely a norvég mellett angolul és néhány más nyelven is megmagyarázza Önt. Vettem egy jegyet az aeroexpress egy automatában, és biztonságosan eljutottam a repülőtérre. A platform jegyeinek bejáratánál nem ellenőrzik az állomásokat, de a vonatról való kilépéskor meg kell jeleníteni a jegyet a hozzáférési eszközre, különben nem tudsz leereszkedni a platformról. Ruslan mindezt előzetesen elmondta (a kitartó kérésemben), ezért ő még egyszer köszönetet mond.

Összefoglalom az eredményeket. Oslo egy érdekes város, bár vannak városok és érdekesebbek. Van saját arca, és ez fontos. Élete mellett él, és a turisták nem különösebben érdeklődnek, bár valami számukra és nem - pl. Amikor azt terveztem, hogy Oslo-ban maradjak a turné vége után, azt mondták nekem, hogy Oslo három napja sokat jelent. Mint egy nap, mindent látsz. Úgy gondolom, hogy ez nem így van. Természetesen mindent egy napra, akár fél napra is megvizsgálhat, de ez lesz a normál turistaminimum, amelyet a menetben fognak elkapni. Ez lenne több dolog, hogy hogyan néz - futni, lógó nyelvvel, egyik helyről a másikra, vagy járjatok, hogy felszívja, hogy észre a kis dolgok jönnek vissza ... három napig Oslo - ez csak annyira van szükség. Több mint három nap, véleményem szerint, már túl sok, ha nincs olyan különleges érdeke, amelyet ott lehet őrizetbe venni.

Természetesen, a négy nap alatt, a rendelkezésemre álló bármiben is hiányzott. Még mindig eljuthat Holmenkollennek és mindennek, amit tényleg meg kell fontolni. Rövid tartózkodás az esőben a túra nem számít. El akartam menni, de valahogy a kezem nem ért el. Tehát nem volt nagyon kívánatos. Az oslói fjord mentén sétálva a hajó mellett, amely a Városháza közelében állt, nem voltam kísértés. Láttam valódi fjordokat, ez egy fjord? Talán hiába nem kísértett. Valamilyen oknál fogva nem mentem az Aker Brygge töltéshez, bár nem voltam egyedül egyedül. A távolból úgy tűnt számomra, hogy nem érzem érdeklődést, és senki sem javasolta, hogy odamegyek oda. Ez az én mulasztásom. Nos, általában úgy gondolom, hogy Oslo észrevette, sőt megértett valamit róla.

By the way, Osloban az időjárás sokkal jobb volt, mint amikor az országban utaztunk. Van egy sanda gyanúm, hogy az éghajlat Oslo némileg más, mint más helyeken Norvégiában. Szinte nem volt eső, és bár az uralkodó felhős időjárás, ahogy azt a meteorológusok még volt sok esélye a fotózásra jó fényt, és erre szeretnék köszönetet mondani, hogy egy iroda az ég, mert egy hét után töltött Norvégiában, már nincs szükség rá így naponta reggelig este biztosítja a napot. Bárki, aki a napot akarja, délre megy, a jó még a bőséges is.

Részletek további anyagokban:

Ezt a kódot használva hivatkozhat erre az anyagra a turbina utazási jegyzetének, fórumának, blog bejegyzésének vagy fórum üzeneteinek szövegében.