Miami - Ismerkedés az országgal és első benyomások

Átvétel (napi átutalás) a gépben meglepődött, hogy a PIN kód helyett felkínáltuk a postai kód beírását. Tekintettel arra, hogy az Egyesült Államokban 5 számjegyűek, bemutattuk a Szentpétervári index első öt jeleit, és hibásan fogadtuk a jegyeket. "Nézd, a gép tudja, hol élsz" egy fekete afrikai buszállomás alkalmazott kacsintott ránk, segítve vásárolni.

A tömegközlekedés jól fejlett itt - szinte bárhol a városban érhető el busz. A legtöbb megálló kérésre. A stop leküzdéséhez húzza ki a sárga vezetéket, amely az egész buszon áthalad az ablakokon.

Érdemes megjegyezni, hogy a bejáratnál lévő buszokon van egy gép, amely elfogad egy dollár számlát és érméket (a viteldíj $ 2). Ezzel a nagyobb számlákkal, ő nem fogadja el, az átadás nem ad, ezért gondoskodik az apróságokról vagy az utazási igényekről.

Az állandó hő elhagyja a lenyomatát: kávézók, üzletek - minden feltétlenül légkondicionált. És nevetséges - amikor belépsz a buszba, valami melegebbet akarsz tenni, és kimensz az utcára - levetkőzni. Mindegyiknek van az ellenkezője =) Miközben lovagolunk, egy idősebb amerikai meghallgatta az akcentust, megkérdezte, hogy mi németek vagyunk. Meghallgatta, hogy az oroszok "jó napot" adott, és aztán hozzátette: "faszd a pajtádat". Amikor kiszálltunk a buszról, megtudtuk, hogy kiderült, hogy Wi-Fi volt.

A Sixty Sixty szállodában ($ 50 per éjszaka) maradtunk, ahol a béfétől eltérően a wifa nem volt ott - az internetet vezetékesítették, ami valamilyen oknál fogva nem működött. A recepciós néhány "jó" tippet adott, mint például: kapcsolja be / ki a számítógépet és húzza / helyezze be a vezetéket, majd átkapcsolt a támogatásra sluzhbu. Több perc tárgyalás után kiderült, hogy a távoli internetes beállítások angol nyelvű szintje az amerikai segítő személyzet segítségével valamivel magasabb.

A legkisebb félreértések ellenére a szálloda tetszett - meglehetősen hangulatos és tiszta szoba konyhával, erkéllyel, internet-hozzáféréssel, tengerre néző kilátással és gyalogosan a strandtól.

Egy másik megfigyelés a szállodában, egy furcsa technikai részlet - az amerikai harcosokban van egy kedvenc módja: egy valakinek a fejét a WC-ba dobni. Az orosz emberek furcsának tűnik, és csak itt, minden a helyére került - a kölnivíz kerül fel a fele, talán csak az erre a célra 🙂 És mégis, a test nem akar beletörődik a változás az időzónák - a 09:00 indul álmos, és 11-re általában kimerült a lábunk.

Az óceán és a strandok

Az Atlanti-óceán 300 méterre volt a szállodától. A pálmafák, a könnyű homok és a kékes víz - egy képeslapot tartalmazó táj, bár nem különbözik más üdülőhelyektől.

És amikor végül egy nap, a nap jött ki, világossá vált, hogy nem őt valahogy még jobban =) utcában inkább napryazhno, mégpedig úgy, hogy a víz, akkor nem kap ki sokáig. Soha nem gondoltam, hogy ül a parton a felhő meg lehet nézni nem ellenségesen, hanem a remény és az öröm, az árnyékában még kényelmesebb. Mégis, amikor nincs közel az óceán, a klímaberendezések túlmelegedése (pl. Abszolút üzletek) nem rossz.

A boltban

A helyi üzletek többsége nagyon furcsa - gyakorlatilag nincs megosztás az osztályokba, ezért a következő polcokon zsetont és dezodorokat, kenyeret és strandpapucsokat és hatalmas gyógyszertári részlegeket találunk. Két közepes üzletben vagyunk (nem kicsiek, méretűek, mint kerítés), és mindkettőben szinte semmi sem volt.

A tejosztályt háromféle tej és 2 joghurt képviseli, a joghurtot, a tejfölt, a túrót és a legfurcsább sajtot teljesen hiányzik. Egyébként a hús részleg sem volt ott. De a zsetonok alatt egy hatalmas polc van, 3 tucatnyi címmel + egy csomó fagyasztott pizza-típusú étel, és hasonló, gyors elkészítésű gyorsétterem.

Igaz később, még mindig találtak egy normális boltot, a szokásos termékcsaláddal. Vettünk finom banánt az eredeti édes-savanyú ízű, és néhány gyümölcs, amely a fordítási szótárban nem volt - láthatóan néz ki, mint egy dinnye, és az íze egy kereszt között egy dinnye és a papaya.

A nagy rajongói a kedvezmények, már 3 hónappal az utazás előtt, elkezdtük időszakosan figyelemmel kíséri az American Groupon. hogy érdekes ajánlatokat találjon, és végül is vásárolt egy csomó kupont egész Amerikában és Mexikóban. A kedvezmények mellett az ilyen ajánlatok rovására gyakran megismerkedhetnek érdekes helyekkel és új intézményekkel, amelyek ügyfeleket vonzanak.

Tehát az egyik étteremben egy tucat espanadót kóstoltak meg - a vékony tésztából készült spanyol süteményeket nagy mennyiségű töltelékkel. És ettünk öt darabot kettőre - nyilvánvalóan egy tucatnyiat kellett volna 5x-en venni. Egy másikban gyönyörű desszerteket próbáltunk fagylaltból, süteményekből és karamellből

Miami - Ismerkedés az országgal és első benyomások

Még mindig a mexikói étkezőhely - az USA-mexikói Buritos fordult gyilkos: a csirke lehetőség tűnik, hogy illeszkedjen a csirke egész, vége előtt a gazdája nem sikerült, azonban, és finom ez nem hívják száraz néhány, bár vegetáriánus nagyon lédús. Hamarosan lehetőség nyílik összehasonlítani az eredeti mexikói 🙂-val

By the way, az amerikai fast food - mindenütt Európában McDonald's (egy forrása az ingyenes Wi-Fi) találkozik minden pár kilométer, és itt, otthon, találkoztunk vele egyszer. Talán ez az üdülőváros sajátossága, bár a Subway minden sarokban van.

Séta a töltés mentén, ismét találkozott számos futó - fele újra iPhone. Az iphone itt általában az istentisztelet szintjére emelkedik - minden tárolóban hihetetlenül sokféle színű, formájú és anyagú borító található.
A helyi autóknál a rendszámtáblák csak hátulról csukódnak le - nyilvánvalóan nincs szükség a látvány megkülönböztetésére, ráadásul vidám színű

Miami - Ismerkedés az országgal és első benyomások

Azt akarjuk, hogy mászni a torony of Liberty (Szabadság-torony), de a legénység Nikki Beach nyilvánvalóan működőképesen minket, szervezése és a forgatás vagyunk, így nem engedték az emeletre, csak hagyjuk, hogy látogassa meg a kiállítást a 2. emeleten.

Semmi mást nem néztük ott - a kiállítást szentelt a Mona Lisa, és nagyon eredeti formájában - mutatták be a különböző paródiák a kép, mint például a Mona Pig, izobrazhayuschayaya disznó ült a póz a Mona Lisa, Mona Cat - kövér kandúr, Mona Lisa egy légy orr és cucc.

Little Havana

A múzeum után úgy döntöttünk, hogy eljutunk a Kis Havannába.

Tehát, Little Havana nem csak az építészet (ha szabad mexikói kunyhók, a területen uralkodó), de a helyi lakosság körében. Fehér kevés, de a „latinok”, az itt élő nagyon barátságos - kerül nekünk csak megnyitni a kártyát, majd a számunkra ugrott natív és elkezdték kérdezgetni spanyol tarkított angol hol kell, majd ugyanazon a kevert nyelvet beszélni velünk Menj oda.

Körbejárva ezt a blokkot, elmentünk a repülőtérre. Érvényessége napi utazás véget ért, és már ült a buszon, ne feledje, hogy nem csekélység - mint az az idő már fogytán, úgy döntöttünk, hogy nem hagyja el a busz, és próbáljon szerencsét az utasok között. Tartja a top 20 és öntés pillantásra képviselőinek Latin-Amerika, tele a busz, az első dolog, gondolni, hogy lehet, hogy egy ilyen törvényjavaslatot még soha nem látott, és alig a zsebükben van valami nagyobb, mint a dollár.

Ami ezután történt, kiderült, hogy van egy kis sokk - bővítettük a számlát egy pár középkorú mexikóiak kérő változás, akkor felmászott pénztárcák, karcos ott, nem találtunk a csere és. két dollárt osztott meg nekünk, kezét ingázva, mondván, minden rendben van, vegye be. Itt van egy szegény latin negyede 🙂

Jelentősen állt az esti forgalmi dugóknál, még mindig a repülőtértől érkeztünk, bár sokkal később, mint terveztük.