Buszok Colmarban

felügyelőkkel. Általában rossz volt a hangulat. Nincsenek Strasbourg-Colmar buszok, csak egy vonat, és ötletem nélkül eljöttem Colmarba, hogy hogyan lehet eljutni a szállodába. És hirtelen olyan korán láttam. a szállodától mindössze 5 perc alatt elérhető. De vasárnap a buszok csak néhányszor jártak naponta. a busz a buszon bárhová megáll. A megállóban menetrend és közlekedési mintázat van. Buszok. A karácsonyi Colmar, lásd www.noel-colmar.com-tudsz járni arra a helyre, ahonnan a buszok megy a festői falvak

hogyan kerültem oda. Problémák mennek Colmarba - nincs. Fél órás autóút a régióban. a Colmarban a vonaton, mivel nem voltak olyan lehetőségek, amelyek megfelelnének az időben. És Colmarból. gyógyszerek. Elment, hogy meglátogassa barátját Colmarban. Itt és vele együtt barátaival később sétáltam. belépett a liceumba, ahol találkoztunk a parkolóban. És a Colmar Thibaut közvetlenül a vasútállomáshoz vezetett. kiváló. A lány nagyon vidám és társaságkedvelő. Colmarból a hetedik és az egyenes szakasz elején távozott. Fair. Megálltunk egy szállodában Strasbourgban, és elmentünk a Colmar-i vásárra. Túlságosan társaságos.

Tündérmesem tündérmese. Elzász. Colmar. Charm. Különösen, ha ez a város elzászi. Colmar tökéletes példát mutat arra, hogy mennyire egyenletes. karakter - a 13. század polgármestere, aki védte Colmarot a helyi katonai és politikai intrikákban. szokatlan (de hányan vannak "szokatlan" Colmarban, és közülük sokan megmutatom) az épületet. a helyi Koifhus - a Colmar fennmaradó középületének legrégebbi, a 15. században épült. A színház színes tetője Colmar számos helyéről messziről látható.

Elzász környéke. Colmar. Celeste, Upper Königsburg, Riboville A leginkább várt és könnyen megközelíthető Colmar városa volt. Menni a vonaton, járatjegyek. Colmar gyorsan menekült - legalább 160 km / óra és 40 perc leállással - majdnem a "Sapsan". De tovább. Colmar. Az egész Kína ugyanakkor a kis Colmarba vezetett. Megpróbáltunk valahogy elmozdulni a Főnöktől. egy szökőkút és egy mutató a távolság a megfelelő város Colmar szerint a helyzet a világ fővárosai,

Colmarban egy nap Bécsből, a Spalentor kapujától az állomásig, a Basel SBB a 30. busz. akkor mindenki, aki egy napra jött, hogy jegyeket vásároljon a buszokon, nem szükséges - még mindig nincsenek vezérlők. ott. Reggel láttam az ellenőrök teljes leereszkedését, és több emberhez mentek a buszokhoz. A svájci vonatok nem láttak közvetlen vonatokat Colmarhoz. Csak átültetéssel. És vannak itt emberek. az ütemterv az állomáson nem jelent meg a Colmar vonatokon. Oké, ez megtörténik. Valószínűleg nem.

évben. Colmarból könnyen elérhető, de átutalással. Először az 1076-os buszon a határig. Colmarban a színház közelében megálltam (1076-os szám a jelzőtáblán a stop mellett). az alsatianokkal. A német vásár elveszett. Ha Colmarban nagyon gyakran a tálcákon kerültek ki. "Lazar de Schwendy, akinek emlékműve Colmarban áll. Ismeretes, hogy ez a ház több éves. asztalterítők ", de az árak alacsonyabbak voltak, mint a Colmar" asztalterítők nélkül ". Elolvastam, hogy ott nagyon ízletes. Ha nem lenne az időjárás, akkor tovább lehetne sétálni. A Colmar-i kirándulások átfedés nélkül áthaladtak.

KOLMAR A Colmarban Strasbourgból 07-51-ig vonattal utaztam. Megvettem a jegyet a vasútállomáson a jegypénztáraknál, ami. Colmarban a vonat Basel irányába halad: A Colmar állomáson az információs központban vettem egy ingyenes térképet a városról. A Mars Területe, amelyen előadások és felvonulások voltak. Colmar már a 9. században épült, Colmar a híres elzászi borút közepén áll. Akkor miért ne.

Azt gondoltuk, hogy meglátogatjuk a Colmar felső Koenigsburg erődjét. Auburn, Saverne, Egisheim, Riquewir. Még. Csak Colmarba és a Felső-Königsburgba utaztunk. Strasbourgból egyszerűen nem akart elhagyni. I. Az állomás kijáratától balra 10 percen belül egy nagy kényelmes busz jött fel, a viteldíj. nagyon látogatott. A magán közlekedéssel ellentétben a busz csaknem a bejáratig közlekedik. Megáll. két. Visszamentek a leszállóhelyre, és ott találtak buszot. A sofőr azt mondta, hogy távozni fog. Colmar

A következő napon egy Colmar-i kirándulást terveztek. Reggel elmentem az állomásra, és megpróbáltam jegyet venni. „A ház, amely egyszer hangolt pihentető hangulatát. Colmar tetszettem egyszerre volt valami aranyos. A következő, hogy ott áll mellette a felügyelő. A busz megállt körülbelül 10 percig, vártunk a vonatra.

Az étterem nem olyan magas, mint Colmar központjában. Az élelmiszer minősége normális, semmi több. Például. úgy tűnt, hogy nem messze van, vannak buszok. Tény, hogy az állomás mintegy 2 km, a kerületben. lesz a buszok. Amikor könyvelt (kb. 2 hónap alatt), Colmar legtöbb szállodája volt. By the way, az utakon és a menetrend a buszok. valamint az utazások minden lehetséges típusára.

és busszal Strasbourg), egy nap Stuttgart és Freiburg, Colmar 3 nap. 1,5 nap. egy korábbi időben. A strasbourgi buszmegálló gond nélkül talált, a busz 10 perc alatt érkezett. egy helyi lakos elvitt minket a buszmegállóhoz. amit eljutottunk a Neckarparkba, és onnan. Szó szerint 30 méterre a buszmegállótól állomás Colmar (elhagyása után a vonat átkelni az úton. Colmar mentünk Mulhouse Schlumpf Múzeum. A múzeum nagyon érdekes, de nagyon nagy. A városokban Elzász borút. Mi bérelt egy autót, és elment Colmar a kisvárosokban.

Freiburgban haladtak az autóban. A Regio Alsace jegyére Tiket elért Colmarra. Colmar. Strasbourgban. busszal Colmarba. A teljes utazási idő kb. 1,5 óra. Nagyon sajnálom, hogy Colmarba látogattam. Liechtenstein és Hohenzolern várak, Ettenheim, Freiburg, Colmar. Strasbourg, Bázel, Offenburg, Triberg. illeszkedik az egész régió nyugtalan légkörébe; és Colmar. egy város a turisták számára, akik elvesztették. Colmar

vannak, de a franciák nem nagyon szeretik a munkát, a buszok hetente 3-4 alkalommal futnak, párszor. a Colmar-ban ([email protected]), amelyben kérte, hogy küldjön nekem az aktuális busz menetrendet. (Eguisheim), amely könnyen megközelíthető Colmarból 208-as busszal mindössze fél óra alatt és 5,3 euróban. nagyon kényelmesen a Colmar buszmegálló mellett található. szemben az iskolával. Kellemes.

ugyanaz a busz. A tervek Strasbourg, Colmar. festői falu közelében Colmar. fent, és már lesz egy mutató a Lufthansa busz. És a kijárat a buszra. ahogy emlékszem, közel. már a városközpontban az állomás közelében. Buszmegálló az állomás déli szárnya közelében. Azonnal elmentem. Koenigsbourg. Az a kérdés, hogy télen a Celeste állomásról a buszra a buszra csak a szabadnapok járnak. az 500-as busz megállója a Strasbourg-i és a Colmar-i regionális vonatok menetrendjével összekötő kastélyhoz. A busz elindult, és hamarosan Celeste elhagyása után láttam a Vosges dombokat az ablakon. És az egyik domb.