Az aya-napa táncos szökőkútjainak bemutatása - táncos szökőkút, protaras, ciprus bemutatója

guberstar (28 visszajelzés)

Magában a műsora régi (a technológia már régen elment), de a tengerparti üdülőhelyen való bemutatáshoz szórakoztató és érdekes! Tetszettek a gyerekek (6 és 10 gyermek) 2 éves gyermek ültek nézni örömmel. Óránkénti időnk az, amire szükséged van! Hosszabb lesz, már késik! Egy pillanat. amit szeretnék figyelni a vacsorára! (vacsorával volt jegyünk), vagy inkább ennek a folyamatnak a megszervezésében. Különösen elkerülve a szállodai svéd asztalok cseréjét, és itt van. A bemutató a szökőkút bemutatása előtt megindult - nézzük, ahogy a honfitársaink a táblaikhoz állnak, és élvezik a hegyeket - vicces (azok, akik erre a szállodákban szoktak hozzáfűszerezni, valószínűleg nem veszik észre)! Különösen vacsorázni vettünk jegyeket, azt gondoltuk, hogy mind szervezettek és buzgóak, de kiderült, hogy részt veszünk a "gyorsabb felvételben, majd véget ér"! Azt akarom mondani, hogy vártunk. amikor mindenki szétszóródik, és 20-30-kor a lemezeknél már nincs senki a "burgonya és tészta" sorában - mindenki eszik, de gyakorlatilag nincs élelem, az úgynevezett makaróniát drága. jobb volt, hogy egy pohár bort vegyen egy pecsérttel, és üljön úgy, mintha az emberek nem mennének fel (úgy tűnik, hogy az ételt a vacsora után a legközelebbi szállodából táplálják, és még pénzért is). És általában egy jó show egy időben!

# x201c; egyszer meglátogatni, pontosan megéri. # x201d;

Ramza66 (5 vélemény)

A szállodai útmutatónkra meghívtuk a rendezvényünket, valahol 20 eurós vacsorával kiderült, tévedhetek.
A show első része szökőkúttal - így van, mindenki a kertben a kínaiakkal.

a kiállítás első része szökőkutakkal - így magad, a kertben mindenki kínai sprinklerekkel csinálhat ilyet, a második rész, különösen annak vége - kiváló, sok tűz, lézer és víz, közvetlenül összeegyeztethetetlen kombinálva.
Adhatok tanácsot - ne ülj le az első három sorban, a hatodik vizet kapjuk, és legalább nyári zakót teszünk, a vacsorát nem szabad elvenni, hogy megmentsük.

# x201c; Gyönyörű látvány # x201d;

owpasp (19 visszajelzés)

Meglátogatta a show-t kirándulásként az Aphrodite Tours-ból. Az Ayia Napa gyermekeivel elmentünk. Az utazási iroda jól szervezett, és a kirándulás ára nem magasabb, mint a Protaras jegyiroda árán szereplő jegy ára. Bemutattam a buszon a bemutató előtt, beléptünk, képeket készítettünk. Jó, hogy messze ültek, mert előtte forró volt, repedezett, stb. Minden helyről tökéletesen világos volt. Italokat stb. Fizetettek (nem vettük igénybe). A show igazán élvezte, remek! Nem volt több, mint egy óra. Voltak táncos szökőkútok, lézeres show és az "Aktív vulkán" bemutatója. Végül csendben kimentünk az utcára, eljutottunk a várakozó buszhoz, és azonnal szállítottuk a szállodába. Lenyűgöző és felejthetetlen benyomásokkal és érzelmekkel!

# x201c; Hűvös látvány # x201d;

Daniil09 (61 visszajelzés)

Jól megválasztott zene és lézervilágítás a szökőkút alatt) Nagyon lenyűgözött a láva a vulkán szellőzők végén. Ha Cipruson vagy, feltétlenül megér egy látogatást)