A víztározó kaszkádja (avlovsk) a Stavropol területén - a Stavropol-vidék halászata

A fej Orlovka, Rostovanovskoe és Kursk víztározók közelében található. Megnevettem azokat, amelyekre nem tilos a fogást. Horgászat tilos a szovjet tározó területén.

Ma meglátogattam a Rostovan-tározó halászatának helyét, a hal látszólag sült a fűben lévő sekély mélységben, egyenesen hátul látható.
Sügér és csülök, a süllő sügérről, amit soha nem hallottak. Alapvetően kegyes, ponty, keszeg és csótány.

Idén május 20-án. mielőtt a második bajnokság víztározóját választotta volna, meglátogatták ezt a csodálatos tavacskát. Nyereség a tóval 10 órakor az I., Yuri (aka bondarevy) és Constantine (aka slimmen) a családdal. Az első állomás, egy szép helyen, a csatornának a tartályba való kiürítése. Még nem láttam ilyen gyönyörű kültéri tartályt - magas sziklák, hatalmas szigetek, köpenyek.
a visszaállítás bal oldalán

a visszaállítás jobb oldalán

A tengerparti halászok kérgezésével negatív választ kaptak. Miután néhány percig állt a kirakóban, megfigyelhetjük, hogy valaki gyakran üldözi a sütést. Tehát van egy ragadozó, „mag” kapott, és haladunk tovább keresik a kevésbé zsúfolt helyre, azzal a lehetőséggel, hogy csökkenti a csónakot. Utaztunk a Nyugat tározó, keres egy helyet a „déli parton” elindítására hajók és az esetleges bevetése család Constantine közelében a víz fogni „fehérek”. Az egész parton a tározó nagyon magas sziklák (3-5metrov) alkalmi meredek lejtőkön a vízbe, és a víz (a látogatásunk idején), van egy kis csík a part szélessége több méter. A növényzet fák formájában gyakorlatilag hiányzik, a partok nagy részét gyümölcsösök, stb. Veszik körül. A magán- és kollektív tulajdon tulajdonjoga. Kellemes és szabad emberek voltak, akiket közelebb találtunk 12 órakor, sok időt töltöttünk arra, hogy esetleges vízesést keressünk. A hajó és felszerelés gyors felszedése, és. észrevesszük, hogy egy motorcsónak mozog a mi irányunkban. Úsztunk a férfi, azt mondta nekünk, hogy ez a magántulajdon (), a halászat tilos minden „és még mindig a hajó”, és azt javasolta, hogy azonnal hagyja el a tóban. Amikor megkérdeztem, hogy ki birtokolja a „vagyon”, amely alapján a tó tulajdonában van az okokat, amelyek az ívási tilalom vezetsz motorcsónak, miért ez a motoros hajó nincs szám, és általában, mi alapján kell hagynia a tározó, a képviselő „tulajdonos” ajánlott nekünk egy kört „a vezetés”, a szemközti parton a tározó (járás „reset” a csatorna) Quick „zavtrakoobed”, és előadott Yura „vezet”. Megtalálni a "hivatal" a vezetés az RPU, "csók" a zárt ajtót. Az ablakon állva, egy férfi belülről beugrat minket, és azt javasolja, hogy menjünk az irodába. Az ajtó kinyitása számunkra, Ali (tanult a nevét később) siet a kályha, hogy távolítsa el az égő serpenyő és kéri, hogy várjunk egy kicsit, ezúttal kinyitotta az összes ablakot szellőztetni a szoba füst és a korom. Amint kiderült, miután a serpenyőt a tűzhelyre helyezte, Ali elaludt, és felébresztettük. Linger érkezünk egy ideje, és nem lett volna hosszú ideig bizonyítani Constantine, hogy az irodáját a tűző RPU Yura már semmi vicc természetesen.
Szellőztetni a szobát, meghívást kaptunk egy beszélgetésre. A beszélgetés Ali volt, az RPU tulajdonosa ebben a tóban. Egy rövid beszélgetés, és párbeszédünk barátságos beszélgetésre emlékeztetett. Kellemes ember, Ali azt javasolta, hogy tartsa a verseny ezen a víztömeg, ahogy azt a végeredmény résztvevők építették házaikat belül mennyisége 3 db, és felszerelt pótkocsi emberek. 10 t-nál, jól, a sátrak alatt elegendő számot ad nekünk, és kényelmesen lehullunk a vízbe. Az a vágyunk, hogy verseny ideje, készen arra, hogy el kell távolítani a tóban legalább azokat jelen, amikor beszél Ali, az ő szavai, rájöttek a következőket. A tó vannak víz alatti üregek mélységig a 18 méter, a tartály halban gazdag ragadozó sügér van jelen nagy mennyiségben, a súlya az egyes példányok eléri a 2 kg-ot. sok csirke, van egy harcsa, és van egy csuka jelentéktelen mennyiségben. Szép csevegés és a "jó" hajózás "a hajóút" mentén a tó melletti parkolóhelyünkre költöztünk. Megérkezett a helyén, azt találtuk, már teljes mértékben összegyűjti a csontokat a családjával, kész visszavonulni haza, hogy elmondja neki az elért megállapodásokat, mi változik a hely (ahogy mondták-fogás bárhol) parkoló. Mivel gyakorlatilag az összes többi tó látogatókat „eltávolított” tőle, Kostya a családjával és a Jura az autó megy, hogy egy alkalmas helyen, és lemegyek a víz (már 13ch.dnya), és megy az evezőket, hogy a parkoló mögött Jura és ahogy a mélységmérőn át néztem a tavon.
a víztározó "panoráma" a vízről (kilátás délről, nyugatról keletre):

A tározó alja agyagos, sáros, és ritkán köves. Minden utazási rajta, ez a boxba, és megállapította Vannak kis halmoztak fel nem több, mint egy méter, és a szigetek közelében a víz alatt, vannak „köpni”, és a drasztikus csökkenése a vízbe (0 4metrov). Találtunk egy víz alatti sziget elsüllyedt valahol az 1 méter, és folyik az evezőket a szél, néhány helyen kezdte tapasztalni fékezés mozog a hajó, úgy gondoljuk, hogy van egy kis áramlás mentén a régi ágy (azt hiszem?). A tó fenékének legnagyobb része kb. 6 méter mélységben van + -. A parttól, mint a legtöbb esetben, egy fokozatos növekedése a mélység 0, 3-4, majd tovább 6metrov minden olyan távolságra a part körül 100-150metrov. A növényzet alján szinte teljesen hiányzik, néha, egy alga, azonnal kijelentette, hogy létezik a halak, mint más esetekben hangjelző néma.

A vízen való tartózkodásunk során, 13-30-tól 18-30-ig szinte minden alkalommal 18 méteres mélységig csak "csoda-gödröket" kerestünk, és csak egy kis időt adtunk a halászatra, de nem találtunk ilyesmit ( Azok a rövid megállók (15-20 perc / perc

20t öntés), amit tett során a hajó valahogy érdekes helyeken, semmi, de nanookunya (bár rengeteg ve), azt nem hozta meg a néző nem marad ideje arra 6-7metrov mélyén, és a megjelölt mélység rendezettebb találni hal (<1метра от дна), ничего, кроме ловли на джиг в голову не приходило. Кстати, заметили ооочень существенную разницу при использовании "съедобной" резины. Поклевки окунька были почти на каждом забросе, но реализация их была не более 30%(офсетник №3-4 резина 1-2"), но при смене резины на съедобную(использовал 4вида координально разной) реализация резко возрастала вплоть до 100%. Юра тому свидетель, сколько он промучался с реализацией поклевок(снасть у него была довольно грубая для такой рыбки), пока я не одолжил ему "съедобку". Тонкие поклевки на моем же провокаторе, были свободно различимы просто визуально, даже рядом сидящим Юрием. Вот пара фоток наших. можно сказать трофеев

Természetesen az evező egy ideig, különösen a „nem poobsleduesh”, a víz elég nagy, de általában mi a Yura nem tudtak, hogy úgy mondjam) Ezen a vízfelület, sétáltunk a parton evezni körül a területet, a távolság a parttól 100- 200 méter, és többször keresztezett ez a "átlós"

"Csodálatos egymás mellett" - a tó közelében egy struccfarm, halad mellette és utazásunk véget ért

a jelentés inkább magáról a tóról származott, nem pedig a halászatról, hanem egyszerűen az eredeti célról, a másikról

ROO FRS SK
A jó biztosan legyőzi a Gonoszt, térdre teszi, és brutálisan befejezi!

A Rastovanovke kapott, elvileg nem lehet elkapni, megy motoros és hajsza embereket juttatott egy helyet a bázis közelében, ahol a víz csak jön, de a hely kicsi, 10-15 fő, sőt felbomlása után elhagyja nem biztos, hogy minden további arcátlan vagy közel maradnak , jöttünk szakadék állt nyolc autó felbomlása után a három, mert tudtuk, hogy halat ott stat.Po fehérek szava helyi kell nézni, van-e beteg még ívik amit a srác a ketrecben látott domolykó körülbelül egy kilogramm, mindig fogott csótány , és egy kis kegyes ponty és a sügér kap sedey, fogása azok nem kombájnok és típusa adagoló karabinert vörös habot és öt darab egyes spinigov vagyunk, mivel igen késői érkezés jött csak a végén a reggeli harapás, elkapni a csali kukorica Hansen és péksütemény eper egyenként, mert miután két vagy három harapás harapás megállt helyett a csalit a féreg kis sügér, este harapás nem jött, és az emberek kezdtek, hogy eloszlassa, hagytuk kb 18.30 az egyik legkevésbé poslednih.Esli Igor nem egyezett meg kellene hagyni a Kurganinsk, ez minden fehérek.

Hello mindenkinek. Mit nem tudsz elkapni a Rozioivka-ban? Ez az élet, ez történik, ha nem ismeri a törvényeket, így bárki küldhet haza