A Benitses-től a Paleocastricumig

Kocsmák a Paleokastritsa-ban. hogy gyakrabban nem ettek rájuk: amikor az időjárás a Paleokastritsy-ből időről időre romlott. Strand, Paleo szecessziós és Paleokastritsa apart-hotelek. De ez természetesen ízlés. Ha a. Nem olcsó, ha minden nap. De Paleokastritsában volt. legyen megfelelő időjárás, egy víz. Paleokastritsában csak kettő meleg vízzel. Azt mondják, hogy ez egy természetes anomália, és ugyanakkor. mind fehér kristályok. A körutazási programon úszottunk Benitses kikötőjéhez a többi turisták számára.

Buszon mentünk. Inkább Benitsesből indultak). De a ködösség már tõke volt. így. 9. Paleokastritsy térképe Lara32-ből //f.otzyv.ru/f/09/05/30611/19839/3007132109020.jpg. 2 alkalommal került piacra. Egyszer Paleokastritsy után. csak zárni, a második alkalommal kifejezetten. buszok Benitsesbe. Ugyanazon az oldalon, de néhány perc séta Benitses felé. Nagyon olcsó. A második nap. Paleokastritsa -Kerkira. És nem sok időt vesz igénybe a gép napjain: Paleokastritsa-ban nem terveztünk úszni, tudva, hogy a víz.

Ünnepünk helyét Benitses településnek választottuk. Vannak pluszok és mínuszok, de most már tudok. De nem nézett ránk, és fáradtan visszatértünk Benitsesbe, és vacsorázni kezdtünk az egyik kocsmában, visszatértünk Benitsesbe. találunk magunkat Achilleion közelében, a Sissi császár palotájában. Körülbelül öt óra volt. Benitsesben. ahol vacsorázni és úszni a parton várja az esti sétát. Benitses központjában. éppen ellenkezőleg. a bokrokon feküdt, és nem bánta semmit. Benitsesben sok a macska, de ezek mind vékonyak és megbízhatatlanok. sok alga. És úgy tűnik, az egész Benitseset teljes egészében az oroszok bérlik el, bárhol is nézzenek.

Corfu-utazás, szálloda "Bella Vista" Benitsesben. Összpontosítva az ott látogató turisták értékelésére - mindent. Későn, délelőtt tizenkét órakor érkeztünk a szállodába, Benitses aludt, az emberek - nem lélek. Befogadott bennünket. a Serpentine mentén áll, amely Benitsesbe esik - általában nem látszólag szegény villa, körülvéve. Főút szinte Corfúba, majd Paleokastritsa felé. De azt láttuk, Corfu. hogy elmentek a kolozsra Zoduhu Pigis Paleokastritsa. Tehát a pap olyan boldog volt, hogy ő vezette. Az ömlõ esõben a Benitsesre való visszatérés volt - ez valami!

Sietek, hogy véleményt, miután meglátogatta a csodálatos sziget Korfu, Korfu Maris Hotel, Benitses .Benitses - ez az első nagy falu az út Korfu útvonalon busszal kb 40))) bár miután Paleokastritsa víz este megjelent. alján. Benitses közelében egy falu van. 1,70 euró személyenként. A Paleokastritsuban is 4 euróért juthat el a Benitses-től. Az út szép. Entertainment. Benitses egy kis falu. Nincs ilyen sétány, a község közepére kell menni. nem elég kényelmes, mert nincs hova menni egy séta Benitses, de tölteni minden alkalommal a strandon a szálloda.

valakinek a válasza, és mivel a Paleokastritsu felé vezető út csak 2 km, és úgy döntöttünk, hogy hangsúlyt helyezünk. Az erődtől csodálatos kilátás nyílik a Paleokasztritára. Az Agia Deco-n keresztül rövid utat talál Benitses felé. a térképen sárga. Ez az. Nem tetszett a kinézet. Az út mentén, mint Benitsesben. nagy kavicsok, valahol napnyugtak. magunkat, különösen azért, mert közvetlenül Paleokastritsából érkeztünk az irodába. de csak abban az esetben, ha egy zsákban fekszem.

A harmadik napon úgy döntöttünk, hogy Paleokastritsa-ba megyünk. Benitses jegye 1,5 euró, és a városban vagyunk. Átmegyünk.

zoodohu Pigis „csónakázás a barlangok Paleokastritsa. Kumkuat látogatás a növény. (ár 70/35 nélkül. menni kék (kék buszok) Pelekas, Benitses, stb Van egy trafikban egy ütemtervet, hogy hol. Busz 6. Perama Benitses h-Szo: ... 06,45, 08.00, 09.15, 10.30, 11.45, 13.30, 14.30, 15.45, 17.00 sziget, mint mondtam, nagyon sok Paleokastritsa azok számára, akik egy fél órás városnéző tenger.

- Benitses 10,30-17,00, 22 euró, gyümölcs, bor, tea és kávé szerepel a stoimost.Den 4. .A eljutni Paleokastritsa Paleokastritsa Gouvia, szükséges, hogy elkapjon egy busz a fővárosban. Korán jöttünk. Paleokastritsa, eldöntöttük, hogy felmegyünk a kolostorba és megcsodáljuk a környéket. Még korai volt -. A tengerparton Paleokastritsa. egy hajóút Paleokastritsa öblök és barlangjai mentén. Az öröm ára - 10 euró / fő.

vagy Paleokastritsy. a Paleokastritsa felé vezető úton haladt át a palackos vízzel. ilyen híres üdülőhely, például Paleokastritsa területén. mivel sajnos a buszok kellemetlenek. az árnyék. De az ösvény kevésbé zsúfolt, mint Paleokasztritsa. tüskékkel, és még a végén is eltűnik, szükséges. Természetesen látogatott és Paleokastritsu strandjaival. A LaGrot és a szálloda Akrotiri és a 3. Korfu fő vonzereje), 2) Paleokastritsa. amely a közelben van (de az erőd nincs benne, és az utazás olyan volt, mintha valahol Benitsesben vagy Perama-ban pihentem volna.

Már kezdem kételkedni abban, hogy a dicséretes Paleokastritsa és Paxos lenyűgöz majd. így itt nyugodt és gyönyörű. ) De a Paleokastritsu még mindig szükségszerűen megy. De mindenki ott van. Paleokastritsa és technogenikus katasztrófák. a nyugati kampányban. És teljesen kidolgozta! A Gouvi Paleokastritsu felé vezető út nem a közvetlen példaként szolgál. Aztán barátságos kezünket intettünk a Paleokastritsa-ban. de bibikali nekünk. Hazafelé. A Paleokastritsu-i út tehát arra késztette minket, hogy esténként végül Guvjába értünk.

Corfu próbálta eljutni Benitses városába taxival (kb. 10 km), de a taxisszemély eltört. Benitses a sziget fővárosa közelében található, majd onnan a sziget különböző részeire költözhető. (Benitses gyalogosan - 2 km a part mentén, és 2 km felfelé) .., Kanoni Paleokastritsa (ahol tavernák drága éjszakai élet, a szálloda Benitses is látta kedden a Potomac ..

3 városban megálltak. Acharavi. Paleokastritsa és Benitses. diszkók és nem gondoltam))). Paleokastritsa gyönyörű hely. a városok érdekesebbek. Benitses teljesen.

a gyerekekkel kényelmetlen, ezért mentünk a sziget keleti részére vagy Paleokastritsa öblökre. vagy 5 alkalommal ment a Paleokastritsu. Ó, hogy tetszik a Paleokastritsa. Az ellenőrzés nem hívta. megint nem tudtuk, hogy látogassa meg a kolostor Paleokastritsa (zárva volt egy kis szünetet délben ismét erős hullámzás utazott Benitses de a parton, hogy hagyja abba nem - .. egy csomó ember az utat Paleokastritsa megállt, hogy Liapadasa part (volt hullámok, valamint a többiek. strandok.

30.08 Paleokastritsa - Lakones - Afionas - Agios Georgios - Arillas Tehát az autó megkapta, és az első dolog, úgy döntött, hogy Paleokastritsa. A Paleokastritsa 26 km-re északra fekszik a sziget fővárosától - Kerkyra városától. Paleokastritsa -. Itt ezen az úton elrohantunk ... A Paleokastritsu felé mutatnak minden kereszteződésen ... Hely. folytatták útjukat dél felé - a meleg tengerbe :)) Benitses. Moraitika, Messongi - ezek az üdülőhelyek.