Vannak vonatok a vonatokon - tovább

Anyu, nem vagyok nagy vonat-szakember, de kérjük, adja meg, van-e CB a 146-as vonaton. Ő nem gyors, és nem kemény, ott nem lehet, de általában a jelenléte üzletek és egyéb kényelmi az NE és a Coupe függ az autó, ha az újonnan megjavított vagy ez csak egy újabb, még a kupé találkoztam kivezető . Korábban nagyon sokat utaztam a vonaton. A fiával egyedül Játterinburgba ment a vonaton, amikor 1.8 volt. Permből Eka-ba csak 5,5 óra, 2 közülük a fiú aludt, az idő múlásával - mindenütt felmászott) gyakrabban, ahol nem szükséges. Ott mentünk az "Oroszországba" a rekeszben. A CB I pozhalás. A fickó sanyarú, és az autó félig üres volt. Vonatok az új autókból, rozetták a rekeszben, minden rendben van. Önmagában a közúti vonat vállalati №2 (az első tízben), az összehasonlítás, a jegy ára 2500 visszament a „Abakan” jegyet a 1500 Coupe. A kocsiról régi, csak a WC-ben javították, és helyébe egy bio, aljzatok a folyosón, a közönség könnyebb, kisebb, beszámított ... akkor természetesen összehasonlíthatatlanul messzebbre és hosszabb. Ha nem akarsz rögeszmés kísérők, vegye el az SV-t. Egy drága vonat, azt hiszem, akkor mindig tárgyalni a karmester és poeupke jegyek elektronikus rendszeren keresztül vasút például uakazat hogy nő szeretne egy kupé, nagynénik, általában ravasz ember, hogy a gyerekeknek szükségük van, és alvó üzemmódba.

Az „I SV ment kétszer 3 aljzat, mint mindig egy-két alkalommal még a TV (nos, ez a cég a Irtysh), de a film lemez térítés ellenében))) polc valamivel szélesebb, mint a normál, de hogy őszinte legyek, nem ilyen súlyos különbség)), és igen, vannak ilyen régi autók, ami rosszabb, mint a kupé.

A Chelyabinsk-i állomáson a tudomásukra jutott, különösen a Chelyabinsk-vonaton, tudják, hogy melyik az új autó, mi a régi a vonaton.

És ha egy autót és egy vonatot választasz, akkor egy vonatra vagyok, 2 ezer km és egy kisgyerekes gyermek hideg időben

Attól függ, hogy milyen vonat. Vannak új autók, és nagyon kényelmesek. Puha (hasonlít egy kanapéra) kanapék. Van egy kivezető nyílás, amely szabályozza a fény világosságát a rekeszben, a lámpák szabad c / y vagy foglalt. A gyerekek számára, hogy ne csepegjenek, vannak különleges darabok (nem tudom, hogy miről van szó, de tudom, hogy vannak), amelyek úgy vannak csatolva, mint egy puha stenochka. Forró víz pontosan, a szemüveg nem minden vonaton van, előfordul, hogy eldobható és fizetik.
A régi autók nem nagyon.
Valahogy így)

rozetta, ha szerencsés vagy, de van egy folyosó

váltson egyenesen a rekeszben

étel normális, de az árak szörnyű (vettünk ennivalót, mielőtt vonatra, hogy edoy- kupé, most nincs fogás, a gyermek természetesen az élelmiszerek berite- én ő abban a korban volt zabkását, pyureshki, vodichku szárítás és rágni unalmában )

szemüveg ott volt, de eldobható, forrásban lévő vizet használtunk éjjel-nappal

Vedd magadnak

Egy aljzat, nem olyan tény, amely működni fog. Nos, van egy pohár forró víz. a többi csak álom. tanácsom neked, repülővel repülni.

Három évvel ezelőtt vezettünk Szentpétervárról Chelyabinskbe. Nem hiszem, hogy valami sokat változott volna. A kupé teljesen megváltott. Együtt haladtunk. Volt egy üzlet. Négy ágy két emeleten és egy asztal. Egyél mindent, ami nem rontja el gyorsan. Tea kínált, nincsenek ételek. Talán megkérheti. Ezt nem tettük meg. Mert a felnőttek azonnal mindent és kazánt kaptak. Vízeket forraltak, öntöttek és ettek. A gyermek természetesen nehezebb, de nézd.

2 aljzat a folyosón. Az ételből sült csirkét, uborát, paradicsomot, sajtot készíthet. Burgonya szemüvegben és pre-shirakiban. Burgonya, burgonya, ha eszik. Gyümölcsök, diófélék, darált magok. Marmadda, sütemények. Víz, gyümölcslevek és jobb komposzt (szeretjük a gyümölcsös bébiszittert)

Forró víz van. Mi mást ... nos, mint mindenről és írtam.

Vegye gabona dobozok, Heinz van meleg víz lesz kisméretű tenyésztésre, pyureshki és gyümölcsleveket is jobb egyszerre egy take, filteres tea, sütemények, jelenleg a csapás tészta vagy pyurehu burgonya, akkor is vásárolni Kurniki először, vagy a pite néhány sütni az első 24 óra elég, majd kártevők)

Egy fiatal korban álmodtam, hogy Moszkvában éljek. De akkor nem ismerte Pétert. Most már értem, hogy nem tudtam Moszkvában élni. Születettem és nőttem fel egy kisvárosban, és néha még Pietroban is nehéz számomra - ez a ritmus. És Moszkva - ez hatalmas. Csak "elveszítek" benne, és ő megtörne. Egy metró megéri ... És. ha korán reggel jönnek és sétálnak, nagyszámú hajléktalan embert lát. Az utcákon, a padokon, a földön, a bálákon, a nagyvállalatokon alszanak ... Nem láttam ezt itt. És még az alvóhely is - óriási, hatalmas és nagyon különbözik a miénkektől :) A WC ugyanaz volt a szemét. Me és Mishka úgy döntöttünk, hogy ezt a kártya-WC-t két nagyon kíváncsiakká teszik. Így nem adtak nekünk egy kártyát, azt mondják, sajnálom, véget ért, piszkálni a nadrágban))) Végül találtunk szabadon. A Kerti Gyűrűn volt. Általában a problémát a McDuck megoldja. Ők gyakrabban vannak, mint a WC-k)

Ó, úgy Moszkva akart ... Séta, vándoroljon. Szeretem Moszkvát, nem tudom miért. Talán azért, mert rejtély maradt nekem, és Moszkvában volt az első szerelmem. Egyszer havonta kétszer mentem Moszkvába.

A földalatti van egy teljesen ingyenes szolgáltatást támogató emberek gyerekekkel) Udvarias fiúk találkoztak elején az útvonalat, hogy egy kocsi, a dolgok, ha kell - a gyermek és az egész útvonalat fogja venni. Ez a jövő számára Önnek) Úgy tűnik, olcsóbb, mint felszerelni mindent normális)))

Én magam, igazad van, csak az autón mozogok, és borzongatóan emlékszem azokra az időkre, amikor nem voltam)

A sárga bordás csempe a vakok számára, hogy megértsék, hogy az út előtt állnak.

A biztonsági torony a biztonság malyavkam nem engedélyezett. By the way, egyébként legfeljebb 12 volt.

Parkolás az Ostankino előtt - egyáltalán nem, valójában a hiányzó részaránya 25 hiányzik) A többi kénytelen volt a metróval vagy a környező udvarokban parkolni.

És így - értem)) Az élet ritmusa teljesen más.

ó. és ne mondd. egy kicsit orosz. Moszkvában sok szennyeződés. hogy én besyat a földalattiban örökre hozza be a gépeket a экскалатры. A legtöbben. de Szentpéterváron az emberek más. jobban tenyésztettem Emlékszem, kedves nagyapám lépett a lábára, így oly sokszor vezette a 4stantsya gyönyörűségét. mi Moszkvában lesz taposott és még kiveni nem mondom (((

de az éjszaka szépsége olyan szép.

és egyébként az ilyen típusú nem élő férfiaknál az anyám is, azután is érdekelt)))

és még mindig szeretem Moszkvában.

aaa állatkert igen, de nekem olyan piszkos itt. kicsit megtisztítottam, különösen akkor észrevettem, amikor először meglátogattam az akváriumban, majd az állatkertben. fuuu bueee

Les! Az LCD kijelzőn legfeljebb 12 hétig regisztrálhatsz és ingyenes? Ha igen, kiadására betegszabadság és szülési szabadság csak akkor szükséges, politika, amennyire én tudom, továbbá alapján a politika kiadott születési anyakönyvi dokumentumok a T volna, hogy ő érdekelt ebben, mert amelyért sok pénzt kap. Proto, amikor regisztrálnak az LCD-re, megkapja az útlevél, a SNILSa és a házirend másolatát, tehát nem tudom, miért kell újra kérnie ezeket a dokumentumokat.

Ne aggódj, minden javítható. Enyhe terhesség és szülés, minden rendben lesz, háztartási készülékek kezelése és javítása.

Igen jött újra ((((Nos, mindent meg lehet oldani, ez fontos. útlevél csak akkor adható, Önnek személyesen kézzel? vagy ha lehet tárgyalni? Csak ilyen esetben van egy ember, hogy egy nap szabadságot, és együtt utaznak

Ó, Les, olvasni, és ha ő ott meglátogatott)))) És örülök neked és poperezhivat (különösen, ha a határon gyötrelem és amikor Nikita rossz volt), érdekes volt minden, különösen, ha a vonat, hogy megbirkózzon))) Általában umnichki, most a lélek nem fog fájni, találkozott rokonok, naobschalas, az érzelmek és a pozitív töltések Dima olyan jól teljesíteni, csak umnichka (tisztaság minden ember gyenge hely)))). Nagyszerű.

örömmel olvasd el az egész történetet! Várakozás a fotókra!

fenyő-bot, egyenesen a "Háború és békés olvasás")))))))))) Te ott mi? a napló vezetett. )))))))

Először is, az érkezéskor,

Másodszor, jól sikerült. Az ilyen hosszú utazás ellenére jó pihenésem volt.

A történetek nagyon érdekesek, megható, a lélekre vágynak. Néha sírni akarsz. Csak ha a férfiak helyett ebben a helyzetben egyedülálló nőket képviselnek, valamilyen oknál fogva nem akarsz sírni. Megszoktuk, hogy sajnáljuk a parasztokat, úgy gondolják, hogy a nők erősek, mindent elvisznek. Ez rossz. A nőknek többet kell megbánniuk. Nagyon kemények is, különösen egyedülálló anyák. Minden a törékeny vállukra esik.

Igen, vannak ilyen példák is.

Az egyikvel barátokat is csináltunk. Feleségül emelte a lányát, megfosztotta az anyját a szülői jogtól, lehúzta a lányát a mély disztrófia miatt.

Ő foglalkozik vele, 5 éves muzhiks sakkban az udvarban, az általános iskola befejeződött kívül, röviden, minden mappa egy mappa.

Igen, még mindig vannak igazi férfiak és apák ... hit az anya-kakukk ... Nem értem, hogy így egyszerűen törölheti a gyermek életét, és nem hiszem, majd az öregségi majd észhez térnek és takony az öklét rázza.

szuper, Kosh, köszönöm! De modellezés van egy teljes tryndets én rukozhop kiderül ebben az esetben ((((Van ilyen rémtörténetek kapunk túl a könyv farag kép, amúgy ... én szegény bébi)

Olvastam az összes fejlesztési témát. Késő. Fáradt. De egyébként, elolvastam. Volt ötlet új játékokra.
Köszönjük, hogy megosztott velünk!

Köszönöm ezt az információt, remélem, hogy nem hagyja ki az időt)), és a húgom hasznos lesz

A lányok köszönöm mindenkinek meg észrevételeit, különösen azok, akik limontar tanácsolta a gyerekek nem utazott a férjével, hogy az olimpia, tudod minden érem jól jelzett, és jól érzi magát anélkül, hogy a másnaposság, még velem reggel a játék ment reggel))))

A váltóáramú adaptert mindig mindig a zsákba dobják. Egy nap az aljzat nem illeszkedett - sok maradt az elemekért