Tamgaly-tas a külföldieknek

A nemzetközi program szerint németek jöttek egyetemünkbe. Egyhetes kommunikáció után kiderült, hogy szinte minden kirándulást meglátogattak Almaty környékén, sőt Kazahsztánban is. Az egyetlen dolog, amit nekik látniuk kell Turkestan. De ez a túra leállt (nagyon sértő), és ezzel kapcsolatban arra kértek, hogy rendezzenek néhány érdekes utazást a hétvégére. Miután randevúktól és ismerősöktől kapott, úgy döntött, hogy átveszi őket Tamgaly-Tasba, vagy ha ismertebbé válik - az Ili-n lévő Pitanye-sziklák.

Mielőtt ezt az utat a héten esett, és azon a napon az időjárás szörnyű volt, hogy jelentősen csökkent a esélye, hogy a cél, mert az autóm nem egy SUV és nem utazik a természet

De látszólag az eső csak a városban volt. Közvetlenül a városon túl, az ég megvilágosodott, a nap kijött, és az időjárás jobb lett. A Kapchagai felé vezető út teljesen nyugodt volt, a nyomvonal normális, kevés autó van, általában az utazás kezdete tökéletes volt.

Valaki azt mondta a németeknek, hogy Kapchagai a mi Las Vegasunk, ezért álma volt, hogy láthassák ezt a várost.

Nos, általában rögtön tudtam, hogy csalódni fognak :))) Még csalódottak voltak, amikor először megálltam a gyorshajtásért. Egy radaros, rossz forgalmat bonyolító zsaruk elrejtett egy elrendezett bozót mögött
Miután tönkretettük a hatóságaink problémáit, naiv módon gondoltam, hogy minden vége. De csak 500 méter után újra megálltam ugyanazért a jogsértésért. Most a rendőrautó állt távol az útról ... De ez a nagybácsi kiderült, hogy sokkal kedvesebb és figyelmeztetett: "Nézze, van még egy ott is ott" :)))

Aztán incidens nélkül mentünk el, találkoztunk azzal, aki "tovább áll", de nem talált ránk hibát! Úgy döntöttek, hogy felhívják a Kapchagaya partját, a városon kívül két kilométeres kilométerben jobbra fordulnak. Ez az út nyilvánvalóan egy bizonyos VIP övezethez vezet, de egy kicsit továbbhaladtunk, nem találtunk ilyen pontic zónát, ott hagyta az autót, és lementem a vízbe. Ettől az oldalról Kapchagai egyszerűen gyönyörű

Tamgaly-tas a külföldieknek

Ez a Kapitány Kupa a hegyek hátterében. A hegyekben, mint a városban, az időjárás undorító. De ettől még jobban néz ki

Nos, gyakorlatilag a Fekete-tenger partja

Ez a zöld rész a sztyeppében az a VIP zóna, amelyen átmentünk.

Panoráma a Tien Shan a Kapchagaya partján. Egyenes kézzel filmelt és egy jó kültéri kamera - Thomas.

Az őszi Kapchagai szépségét fényképeztük, továbbhaladtunk. A Bakanas felé vezető úton, a kék házig, és balra a sötét úton ...

A földi út volt a legjobb off-road, amit Corolla látott. Egyes területeken meglehetősen tisztességes sebességet tudtunk kialakítani, végül a villába helyeztünk - balra a Sürgősségi Minisztérium területére, jobbra - nem tudjuk, hol. Úgy döntöttünk, jobbra megyünk. Elértük a sziklákat, de biztosan nem azokhoz, amelyekre szükségünk volt. képeket:

Tamgaly-tas a külföldieknek

A sziklák nem olyan magasak, mint az írók, de érdekesek is.

Az én Iron Horse

Aztán úgy döntöttek, hogy lemegy Orra vagy "az eget és az ebédet".

Tamgaly-tas a külföldieknek

Útközben úgy döntöttünk, hogy vad vadon játszunk. Száz pár gördülő gördülő-mező

Eleinte úgy döntöttek, hogy vacsorázik ebben a festői helyen. De a környéken helyi halászok és juhállomány volt

Vidám juhállomány

Tamgaly-tas a külföldieknek

Úgy döntöttünk, hogy itt rendezünk egy piknikért.

Ebéd után végigmentünk oda, ahova mentünk. Úton haladva találkoztunk ezzel:

Pillanatokkal 5 megölték a magyarázatot, hogy mi a hó leopárd. De a németek azt mondták, hogy kutya volt.

Tamgaly-tas a külföldieknek

Kapu az írósziklák bejáratánál. Rövid történettel és leírással. Az orosz poszter festékkel festett ...

Busz iskolai kirándulással. A gyerekek valószínűleg először látták a nem őshonos embereket, mert amikor átmentek, elkezdték megvitatni minket: "Ó, számíts, idegenek. És félig értettem, miről beszélnek. És először mentünk át, és nem vettük észre. (”.

Úgy döntöttünk, először megkerüljük a sziklákat a másik oldalon.

Tamgaly-tas a külföldieknek

Találtunk egy barlangot, amely 3 méter mély. Minden horogkerettel borított.

A másik oldalon sétálva felmászottunk a legmagasabb pontra. Impresszív ... A fenti felett egyszerűen elegáns. Nagyon örültem

És ez a fotó igazán nagyon, nagyon szeretem a harmóniát ... És a másik oldalon úgy néz ki, mint egy nagy

Tamgaly-tas a külföldieknek

A felvételkészítés során senki sem esett

És ez az Ili nézete az ellenkező irányba. Szintén harmónia a képen

Aztán úgy döntöttek, hogy képeket találnak, amelyekért ide jöttek

Tamgaly-tas a külföldieknek

Talált néhány hieroglifát és Mitra. A németeket annyira csalódották az ilyen érdekes rajzok kedvéért. Pontosan eszembe jutott, hogy valahol ott legyen a buddhák. Aztán kiderült, hogy ezek a hieroglifák nem ősiek, hanem a filmre vonatkoznak.

De megtaláltuk a Buddha képeket!

Azok a nagyon Buddhák. Egyébként nem lehetett kideríteni, mikor festettek, különböző források másképpen mondják.

Tamgaly-tas a külföldieknek

A németek számára vad volt, hogy a rajzok olyan ősiek, de egyáltalán nem védettek. Thomas azt mondta, hogy mivel nincs ott rendőrség - ez azt jelenti, hogy mindenki rajzolni tud, amit akar, tehát nem biztos abban, hogy a rajzokat régen készítették. Állítólagos fotót készített ebben a témában

A cél a rajzokkal. Miután az írók meg akartak menni a Nomádra épített kastélyba. De már az est volt, és nagyon lusta voltunk. Tehát csak közelebb sétáltunk ezen a bankon, és fényképeztük a kastélyt a zoomon. Nagyon jól sikerült:

És ez csak az utolsó festői kép. A fák nagyon szeretik, ugyanaz, csak egy már sárga, a második, valamilyen okból nem.